Růže

Danny - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (195) - 176.71 (?) 
3.12.2009 17:19

Tak až to bude "dědek" tvořit, pošlete fota, abysme my, jejichž manžel nevyměkne nikdy a musíme si to vyrobit samy, věděly... D

kaja.so - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 230.129 (?), 3.12.2009 16:49

jo a co je to za hezkou růžičku?je to Sympatie?       K.

micuko - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (712) - 19.201 (?), 3.12.2009 17:36

Ahojky Kajo, je to Paul Scarlet, moje první vysazená růže vloni na jaře.Letos se tedy předvedla, kvetla dvakrát a pak to ještě stihla jednou, ale to už těch květů bylo pomálu.I tak velká radost.Zároveň s ní jsem sázela Royal Gold, žlutá, ale ta přes veškerou ochranu a péči zimu nepřežila.Těšila jsem se na kontrast žlutá, červená, jak se na vrcholu oblouku propletou, a nic.Nevadí bude jiná.Jsem v pěstování začátečník, vloni mi radila paní Lili jak a co.Něco jsem vyčetla a zatím se daří.Měla jsem v plánu touto dobou mít těch růžiček vysazeno víc, ale došlo ke změně plánu zahrady a trochu zdrav problémy a jsem pozaduAle nezoufám a doufám, že na jaře všechno doženu.Mám zálusk na růži Westerland - nevím jestli je ten název napsaný přesně - ale samozřejmě i na jiné.Snad mi ty plány vyjdou. Hezký večer.

PS Plamének nádhera a nejen ten váš.Já jich mám zatím sedum.Problém je ten, že když nekoupím plamének kvetoucí, což bývá málo k vidění, tak neodpovídá tomu co je na štítku.Ale hlavně, že se jim daří a krásně kvetou

micuko - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (712) - 19.201 (?), 3.12.2009 18:33

Kajo, tak mi to nedalo a po roce a půl jsem zabrousila na gogle s názvem Paul Scarlet a HUPS kvete jen jedenkrát v rocePopis by odpovídal, ale asi mám jinou růži.Tak nicasi se to někde zase trochu šmejklo.

Eva Kaš - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (124) - 209.6 (?), 5.12.2009 20:41