 |
Příspěvky uživatele - 213.141
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 Souhlas, ještě bych doplnil, že zažité - kuličkové ložisko je lepší, platí u těchto motorů jen částečně. Takový hobby motor má životnost cca kolem 1500 hodin (podle obsluhy), což je potom na generálku, nejen uložení kliky, ale dalších dílů - např.... celý příspěvek > |  | Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 Jak to tak vypadá, tak Vy nemáte všetkých doma a navíc to, co chcete po druhých neděláte - neuvažujete, protože neznáte. Úroveň emisí se měří např. na vyrobenou 1 kWh. Potom sekačkový motor můžeme snadno srovnávat s nejmodernějším Audi, neboť každý... celý příspěvek > |  |
|  | Životnost motorů Honda GCV, 9.8.2009 O tom byl na internetu článek, ale nebudu jej hledat. Stejně bylo podstatné uvedeno, sekačkové SV motory se technicky nemohly a nemohou rovnat současným automobilovým motorům, které mají navíc účinné katalyzátory. Dle jiného zdroje je to 3 největší... celý příspěvek > |  | Solární ohřev vody, 9.8.2009 Zajímavé řešení, uvažoval jsem nad možností snížit otáčky hlavní filtrace, aby se dosáhlo podobného efektu. Nakonec jsem to vyřešil tak, že pokud nechci aby běžela filtrace dlouho, tak jednoduše zvýším teplotní diferenci výměník/bazén a filtrace běží... celý příspěvek > |  | Dolmar MS 340 zkušenosti z provozu, 8.8.2009 Předpokládám, že je to stejný problém, jako v tématu " Křovinořez Dolmar MS 340", kdy byl L šroub na karburátoru nastaven chybně - moc chudá směs. Přečtěte si to, je to tam jasně vysvětleno. |  | Dolmar MS 340 zkušenosti z provozu, 8.8.2009 Potřebuji vědět, co je to těžce startuje. Musíte vícekrát zatáhnout za startovací rukojeť, než je první zápal, nebo motor naskočí a zhasne a tak se to děje opakovaně až se motor udrží v chodu. |  | Husqvarna 395 XP - plagiát, 7.8.2009 Levně vyrobit, napodobit to, co se dobře prodává a už jen "pod cenou" prodat. Servis je v podstatě při koupi na posledním místě, neboť každý vidí pilu a nízkou cenu. Potom, až začnou závady, tak se shání a něco se polepí a napasuje a... celý příspěvek > |  | Životnost motorů Honda GCV, 7.8.2009 To by se dalo použít u automobilů. Ale rozdíl SV / OHC u malé mechanizace je v údržbě zanedbatelný, pouze seřízení ventilů. Snad se dá ještě zdůraznit, že kdo chce mít kvalitní motor, tak by měl používat kvalitní - doporučený olej. |  | Životnost motorů Honda GCV, 7.8.2009 Technická vyspělost Honda OHC/OHV a Briggs SV je opravdu velký rozdíl. Motory B+S SV osazované zejména na rotační sekačky spolehlivě fungují léta, ale nikdo nehleděl na jejich spotřebu, emise a výkon. Tyto motory opravdu mnohdy jely jen s... celý příspěvek > |  | Křovinořez Dolmar MS 340, 7.8.2009 Omezovače jsou na tryskách z toho důvodu, aby byl zajištěn provoz při ekonomickém a nízkoemisním provozu motoru.Pokud bude omezovač nastaven špatně, tak je to prostě chyba při montáži. Většinou jsem zatím narazil na chybně nastavené omezovače u L,... celý příspěvek > |  |
|  | Husqvarna 395 XP - plagiát, 6.8.2009 V pořádku, jen mi to připadalo, že to právě s těmi značkovými pilami srovnáváte, výhodně cenou, ale nevýhodně z pohledu značkových pil, že cenu u nich dělá nálepka. Nevěřte tomu, nebudu Vás přesvědčovat, ale není to absolutně srovnatelné. X lidí se... celý příspěvek > |  | Křovinořez Dolmar MS 340, 6.8.2009 Jestli byly omezovače vlevo, tak to bylo správně. Byly nastaveny na nejbohatší směs. Po záběhu se přesně seřídí karburátor, což znamená, že se nepatrně nastaví trysky - vpravo - ochudí se směs. Omezovače jsou tam z důvodu zajištění úrovně emisí a... celý příspěvek > |  | Křovinořez Dolmar MS 340, 6.8.2009 K tomu šroubu - trysce H. Tato tryska přímo ovlivňuje max. otáčky a nastavením pod povolenou hranici se motor dostane nad max. přípustné otáčky. Když je H tryska chybně nastavena - chudě, tak má motor velké problémy akcelerovat, to myslím hlavně v... celý příspěvek > |  | Honda GCV160 motor nelze nastartovat, 5.8.2009  Nejlepší je to vidět, ale co je hlavní, je to jednoduché a výborné řešení. Vůbec nemusíte přemýšlet nad zmáčknutím nějakého dekompresoru před startem. Je to plně automatický systém, který dělá startování takového motoru velmi snadným i pro ženy. Na... celý příspěvek > |  | Křovinořez Dolmar MS 340, 5.8.2009 Zasahování do nastavení karburátoru obsluhou je odůvodněné jen v určitých případech, např. tento, kdy nový stroj má chudou směs a je třeba přenastavit bohatost směsi a hlavně nákup přes internet... Točit s tryskami nedoporučuji, neboť to nemusí... celý příspěvek > |  |
 |
|
|
|