v jakém stadiu máte melouny?

host - 52.207 (?)
29.7.2008 11:29

Jééé to je paráda:))) takové fotečky už chci taky-tento rok poprvé jsem je nasadila-ten déšt jim dal opravdu zabrat-opravdu bych řekla sic jsem začátečník, že pokud Vám nějaké odešly, tak se utopili-hodně vody jim opravdu nesedí.Mám ale jiný dotaz na balkoně mám tak půl metrové šlahouny-melounu žlutého-myslíte, že kdybych ho dala ještě ven, tak ještě naroste-je přece ohodně menší? nebo už to nemá smysl-a také ještě dotaz-mají velké kořeny?pokud je nechám na balkoně jak hluboká stačí nádoba se zeminou?děkuji

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 136.16 (?), 28.7.2008 10:26

Jak vysazujete cukrové melouny?Letos jsem je chtěl poprvé zkusit, koupil jsem semínka, vysadil jsem je spolu s okurkama, okurky vzešly, melouny nikoliv.Díky za radu.Pepík

host - 76.122 (?), 28.7.2008 12:28

To by měly stihnout.

vasek - (2) - 151.133 (?), 28.7.2008 15:37

Zkusil jsem loni jednu sazenici ve skleníku, sklidil jsem 5 melounů, poslední v polovině října.

Tak jsem letos dal melouny do celého skleníku a pokusně něco i ven na malý záhonek. Ve skleníku kvetly už na začátku června, ale nebyly opylené. Teprve na začátku července se ve skleníku objevilo pár čmeláků a najednou bylo obaleno spoustou malých melounků, některé ale při velikosti tenisového míčku uvadly. Teď je tam asi 20 melounů cca sedmikilových, ale jsou napadené sviluškami, tak jsem to musel chemicky ošetřit.

Venku na tom malém kousku začaly melouny kvést o měsíc později, zato byly hned opylené, tak je tam asi 10 cca tříkilových melounů, snad po tom přechodném ochlazení dorostou. Jedna rostlina před týdnem náhle uschla.

Zahrada je na rovině v nadmořské výšce 220 m, kvalitní černozem, hnojím velmi vydatně králičím hnojem.

Příští rok už skleník vynechám, efekt neodpovídá vynaloženému úsilí, zato rozšířím plochu venku, a to výrazně.

Ve skleníku
Ve skleníku
Venku
Venku