Rajčata pro sezónu 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.36 (?), 24.1.2015 15:41
v lidli som zobrach cherry tomato mix. Mam rad macku v vreci. Su tam 3 sorty. Chicco rosso, sungold, sunset, vsetky f1. Na sungold je tu dost chval. Azda tam aspon nieco z toho bude! Poznate ostatne, chicco rosso a sunset?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standawrc - (6) - 252.138 (?), 24.1.2015 17:01
jsem v tomhle nováček a proto se ptám mám skleník a chci do něj dát rajský a papriky - Strakonicko.
1. Prosím jaký sazenice doporučujete . Kupuji jen sazenice semínka nedělám .Vloni jsem měl venku papriky a dorosli tak do 30 cm a po 4- 5 paprikách byl na jeden kus letos je chci dát do skleníku aby byli větší a více . Mám u nich autom. zavlažování , jak ke kořenům tak i nahoru jak potřebuji atd.dolů jsem koupil v prosinci 2014 novou zem 15 cm a pohnojil a ted na jaře dám na ni ještě zem pro rajský a papriky tak 5 -8 cm .
2. jaká vlhkost a teplota má být z hruba ve skleníku mám i na to přístroj na měřený ale nevím hodnoty .
3 kdy mohu do skleníku sázet papriky a rajský ?
4 jak mám rozmístnit (přímo u dveří , nebo dál od dveří , kam dát papriky a kam dát rajský ? Mohu mezi ně dát salát , řekvičky , Děkuji
5 2014 měl venku rajský Tornádo, Bejbino, TopoF1, Start F1 a papriky - Hamik, Andrea, Montana, Granova, Amy, Pcr. Narostli do 20-30 cm jenom.
|
|
|
|
|
|
|
Walter - Diamantový Zahrádkář (1252) - 209.106 (?), 25.1.2015 15:52