Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 173.17 (?) 12.2.2017 7:07
Já také nemám zájem něco přeplácet. Ale je tu plno tzv. VIP, kteří chtějí mít něco in, důkazem jsou toho jejich vinotéky, ve kterých mají vína za desetitisíce která nikdy neochutnají. A pokud je otevřou, tak budou mlaskat a tvářit se jako by pili něco božského a přitom to komentovat slovy Vladimíra Menšíka z jednoho filmu (nebo ze Sivestra? Už nevím.). Můžeme jim to věřit a nebo nemusíme. A na tyto je zaměřen tento busines plán. Asi bude úspěšný.
Vladimír
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 173.17 (?), 12.2.2017 7:11
Nemohu opravit v textu, takže takhle. "business"
Vladimír
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 136.56 (?), 12.2.2017 7:58
Taky existují lidé kteří nakupují kvalitní alkohol ze "zištných důvodů". Podle ročníků, šarže, výrobce atd., jako investici která se léty mnohokrát zhodnotí.
Ale tohle myslím není ten případ.
Rafael.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 84.190 (?), 12.2.2017 8:02
To není důležité.Já bych psal byznys, česky.Horší je to dělení.Podle slovníku je byznys úkol, povinnost starost.Podle jiných je to nepřítel, trouba, který neví co skladuje a kupuje.Je potřeba přejít na prořezávku.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 84.190 (?), 12.2.2017 8:05
Myslel jsem samozřejmě prořezávku ovocných stromů.
|
|
 |
|
 |
 |
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18317) - 236.1 (?), 12.2.2017 10:19
My tady mícháme dvě věci. Drahá archivní vína, značkové kabelky, hodinky, náčrtky od Piccasa, historické vozy... To všechno jsou svým způsobem předražené věci, jejichž hodnota není dána jen cenou suroviny a práce, nýbrž výjimečností, stářím, značkou a bůhvíčím jiným, ale tu cenu nezpochybnitelně mají. Na druhé straně je tu podprůměrný výrobek, co zdůvodňuje přemrštěnou cenu svojí výjimečnou kvalitou, kterou nemá. To nepovažuji za zajímavý marketing nýbrž za bohapustou lež.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 173.17 (?), 12.2.2017 10:48
Asi se shodneme, že užitnou hodnotou alkoholu je to že nějak chutná (přidanou hodnotou je to, že nás uvede do určitého stavu). Někde v tomto vlákně jsem se ptal, jestli někdo už ten alkohol pil. Možná jsem to přehlédl, ale mysím si že ne. Každá značka i takový Picasso začínal od nuly a bez většího zájmu. Nerozumím tomu, proč negativně hodnotit nějaký alkohol, který jsem nepil dokonce takový, který může někomu jinému chutnat.. Jestli je to dobré a stojí to za tu cenu určí trh a ti co ten alkohol budou kupovat. Mně je to jedno.
Vladimír
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 157.239 (?), 12.2.2017 11:21
Férovost producenta může do jisté míry ukázat košt-kdy a kde proběhl-proběhne? SPCH
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18317) - 236.1 (?), 12.2.2017 11:35
Nerozumím tomu, proč negativně hodnotit nějaký alkohol, který jsem nepil dokonce takový, který může někomu jinému chutnat..
Hodnotit můžeme, právě proto, že jsme už něco viděli a ochutnali.
Bude-li tesařská firma propagovat, že nám prodá skvělou dřevěnou boudu za milión. že ty smrky byly ručně pokácené, sušené zabalené v rýžové slámě, máčené v kameninovém hrnci... Všichni se shodneme, že je to podvod, třebaže nikdo v ní nezkusil pobývat.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|