Distillery Kleiner, zajímavý marketing nebo si jen dělají srandu?
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.102 (?) 11.2.2017 19:31
Celkem zábavné je, že ten tyrolský destilát ze špendlíků se prodává (prodával?) v řetězci Norma za nějakou celkem lidovou cenu, už nevím přesně kolik. Nebylo to špatné, ale např. jednodruhová grappa mi chutnala daleko víc. Kořalky ovšem piju jen velmi zřídka zřídka, tak to asi nejsem schopen kvalifikovaně posoudit - ani sebedražší koňak u mě nevítězí nad povedenou meruňkovicí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.199 (?), 12.6.2017 23:18
Tak jsem to taky myslel. Ty ovocné lihovary s vlastními sady...
Dokážu si celkem reálně představit, že si nějaký drobný nadšenec ze severu zajede na jih a koupí si tam, nasbírá samosběrem pár metráků meruněk na zkvašení.
Co si ale představit moc nedokážu je to, když si někdo ze severu objedná, nasmlouvá, dodávku několika tun..., co v tom vše bude..., a v jakém stavu to dorazí...???
Rafael.
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.119 (?), 13.6.2017 12:01
Taková perlička … aby to nebylo jen na té Moravě, Slezku či Valaších … od loňského roku je, v Praze (na usedlosti Salabka) v provozu „PRVNÍ PRAŽSKÁ PALÍRNA“, (do té doby totiž stačily ostatní firmy - mající sídlo v Praze - zabývající se destilací alkoholu - ať ve velkém či v drobném podnikání, zkrachovat!!) proto ta známka PPP. Také deklaruje, že bude exkluzivní značkou … max. serie 200 lahví od dané suroviny. K dostání či ochutnávce budou pálenky na bázi vinné révy a ovoce. Také likéry - griotka, ořechovka a cassis. Na křest první produkce si pozvali dvojici Michaela Kocába a Chantal Poullain. Tak jsem zvědav, jak si povedou dále.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 11.2.2017 9:22
problém je, že sa na to pozeráte z hľadiska pravda/lož, resp. či si to niekto kúpi za tú cenu a to je úplne chybný pohľad. pozrite sa na to z pohľadu vstupných nákladov, resp. investícii do sadu, prenájmu pôdy, pestovateľskej činnosti a pod. pozrite sa na to z hľadiska výrobných a skladovacích kapacít a v nekonečnom rade zamerajte sa na cieľovú skupinu zákazníkov a odbytové kanály. toto si nekúpi bežný človek, aby to vychľastal doma. je veľa oblastí v čr a sr, kde je potenciál daný produkt predávať. okolie karlových varov, krkonoše. tatry, kúpeľné mestá a pod. kde klientela chce ochutnať miestne špeciality, veľmi solventná klientela. určite každý z vás dostal niekedy darček - fľašu a verte, že človek, ktorý vám ju dal, tak zrejme nikdy v živote tak drahý alkohol nepil. toto je veľmi dobrý projekt, akurát sa na to treba pozrieť inými očami :)
mne stále chodí po rozume "z hovna bič neupletieš", ale dá sa to :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 11.2.2017 9:45
p. Vyslouzil: skúsim ísť úplne do inej kategórie, ale ide to ruka v ruke s drahým alkoholom. hodinky. hriešne drahé a nenájdete tam logiku. strojček buď sériový alebo ľahko upravený, nič zaujímavé ale markting vytvoril príbeh a ilúziu a predávajú sa, nájdu si svojho majiteľa a cieľovú skupinu, aj keď ja v tom "hodnotu" nevidím, ani logiku nie. ale aj tu platí, kto chce tak tomu chápe, kto nechce, tak nikdy nebude.
ináč aj ten alkohol. môže to byť myrabalánovica, ale keď niekoho dokážete presvedčiť, že je tých plodov málo, rastu v špeciálnej oblasti, lebo len okolo toho rybníka sa tvorí taká typická hmla, ktorá dáva plodom špecifickú príchuť, tak pre niekoho je ten alkohol špecifický a hodný tej ceny, tak ako pre niekoho iného je káva, ktorú zožerú kravičky špecialného plemena niekde na ostrove a pozbiera sa z ich exkrementov a špeciálne sa upraží, pomelie sa a predáva za hriešne peniaze a domorodci sa možno z toho smejú :) vo veľa veciach netreba hľadať logiku :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.239 (?), 11.2.2017 9:35
|
|
|
|
|
|
|
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář (3300) - 173.17 (?), 11.2.2017 12:08
Obětoval jste někdo ty peníze a ochutnal to? To by jistě posunulo tuto diskuzi dál.
Vladimír
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 67.176 (?), 11.2.2017 12:34
Mr Bigggg: neposunulo by to nič ďalej, lebo kvalita produktu, resp. hodnota čokohoľvek je presne taká akú mu prisudzuje zákazník, ktorý pod vplyvom objektívnych alebo subjektívnych faktorov vyhodnocuje. úsmevný príklad, keď pred rokmi moja spolužiažka ocovi zobrala fľašu vína na opekačku, ktorú mál starší pán odloženú na večer. nejaké víno neviem z akého roku, akého výrobcu, hrozne drahé a neskutočne kvalitné. dievča víno vypilo a na otázku, či mu chutilo odpovedala, že bolo hnusné, kyslé a nechutné a druhykrát si radšej pôjde kúpiť do obchodu sama, lebo na oca sa nedá spoľahnúť. po rokoch sa z toho smiala, čo urobila.
surstroming je švédska národná pochúťka. sú to kvasené slede, z ktorých celý svet grcia. niekoľkonásobne drahšie ako "obyčajné chutné slede". pochúťka vznikla tak, že rybárom sa na lodi pokazili ryby a aby si zachránili život, tak kráľovi povedali, že je to niečo špeciálne a delikatesa. uveril. jednoducho vytvoriť ilúziu, že niečo je výnimočné a realizovať to na trhu, je super marketing a ja osobne neobdivujem kvalitu produktu, ale šikovnosť ľudí a myšlienku upliesť z hovna bič, aj keď sa to vraj nedá :)
dobrú chuť :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|