Stihl ms 230 olejové čerpadlo
|
|
|
|
host - 208.52 (?) 12.2.2009 14:30
a jeste bych se chtel zeptat, co se muze na tom olejovym cerpadle rozbit?v temate o oleji psali, ze se muze zadrit, ale tim asi nemysleli zadreni jako takove, ale spis zaneseni, ktere se proplachnutim odstrani. max nejake zpuchrele tesneni?jinak opravdu pro proplachnuti olej cerpadla neni potreba rozdelavat spojku a ty dily okolo, pri oddelani rukojeti jsem ze spodu nalezl hadicku z nadrzky na olej, do ktere jsem strikackou natlacil benzin a vedeni se vycistilo. jinak tu spojku sem si radsi nechal sundat v servisu, ani za to nic nechteli, asi ze soucitu, ze se do toho zase nejakej nezkusenej moula hrabe. s tim pridrzenim ventilatoru jsem to taky zkousel, ale bal jsem se za to vic vzit, abych to nejak nepodelal. tak diky, jo a nevite jeste o nejakych takovych fórech a diskuzich na rady a tak?
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 219.146 (?), 27.1.2009 19:44, zobrazeno: 16825x
Pánové, chtěl jsem se jen tak zkusmo zeptat, zda byste mi neporadili, jak kuchnout olejové čerpadlo (nedává olej - rok nepoužívaná, ale s plnou nádržkou mineral oleje) u stihl 230 , nebo zda se do toho nepouštět. Zatim jsem to jen okukoval a vypadá to, že se pila musí dost půlit. tak se snažte... dík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 219.146 (?), 1.2.2009 18:52
díky, už sem se do toho pustil, ale jeste bych potreboval poradit jak sundat díl 1 - unaseč čehosi, nejspise spojky ze strany 8 navodu ktery jste mi poslal, zda se mi ze je jen narazeny, ale z osy se mu moc nechce. zatim nepouzivam vetsiho nasili a vystacuji si jen se sroubovakama a svym dumyslem.haha tak dekuji za odpoved
|
|
|
|
|
|
|
host - 219.146 (?), 1.2.2009 20:29
tim navodem, myslim pdf z netu oznaceneho na konci vaseho prispevku jako "seznam dilu"
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 2.2.2009 7:42
Na demontáž ol. čerpadla u MS 210-250, není třeba demontovat spojku! Na demontáž spojky není třeba sundávat pružiny a segmenty! Práci, jako vylití oleje, nalití půl nádrže benzínu, položení na pravý bok a druhý den nastartování, protočení a vylití, zvládnete bez demontáže čehokoliv! Pokud tam ovšem opravdu byl minerální, nikoli stolní olej!
P.S. - ten unašeč je na závitu!!
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 208.52 (?), 2.2.2009 11:19
s tim benzinem misto oleje sem mel strach to startovat, abych tak dodatecne neoslavil 40-te vyroci jana palacha. a abych vedel pro priste ten zavit je levej nebo pravej? diky diky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 208.52 (?), 12.2.2009 14:30
a jeste bych se chtel zeptat, co se muze na tom olejovym cerpadle rozbit?v temate o oleji psali, ze se muze zadrit, ale tim asi nemysleli zadreni jako takove, ale spis zaneseni, ktere se proplachnutim odstrani. max nejake zpuchrele tesneni?jinak opravdu pro proplachnuti olej cerpadla neni potreba rozdelavat spojku a ty dily okolo, pri oddelani rukojeti jsem ze spodu nalezl hadicku z nadrzky na olej, do ktere jsem strikackou natlacil benzin a vedeni se vycistilo. jinak tu spojku sem si radsi nechal sundat v servisu, ani za to nic nechteli, asi ze soucitu, ze se do toho zase nejakej nezkusenej moula hrabe. s tim pridrzenim ventilatoru jsem to taky zkousel, ale bal jsem se za to vic vzit, abych to nejak nepodelal. tak diky, jo a nevite jeste o nejakych takovych fórech a diskuzich na rady a tak?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|