Stihl ms 230 olejové čerpadlo



pikacu - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 109.17 (?)
11.2.2009 14:19

Dobrý den. Aby nevznikl omyl - nebudu psát levý či pravý, ale jinak - závit se povoluje opačně než klasické. Čili jako když jiné utahujete - a pro jistotu ještě - povolujete ve směru hodinových ručiček (pokud je tedy řeč o spojce). J.K.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 219.146 (?), 27.1.2009 19:44, zobrazeno: 16820x

Pánové, chtěl jsem se jen tak zkusmo zeptat, zda byste mi neporadili, jak kuchnout olejové čerpadlo (nedává olej - rok nepoužívaná, ale s plnou nádržkou mineral oleje) u stihl 230 , nebo zda se do toho nepouštět. Zatim jsem to jen okukoval a vypadá to, že se pila musí dost půlit. tak se snažte... dík

   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 27.1.2009 20:23

Máte možnost před demontáží zkusit vypláchnout olej. nádržku a ověřit, zda není problém v ucpání - zalepení vedení oleje. Ale jistější je demontáž a vyčištění celého vedení a ověření stavu čerpadla. seznam dílů

      
host - 219.146 (?), 1.2.2009 18:52

díky, už sem se do toho pustil, ale jeste bych potreboval poradit jak sundat díl 1 - unaseč čehosi, nejspise spojky ze strany 8 navodu ktery jste mi poslal, zda se mi ze je jen narazeny, ale z osy se mu moc nechce. zatim nepouzivam vetsiho nasili a vystacuji si jen se sroubovakama a svym dumyslem.haha tak dekuji za odpoved

         
host - 219.146 (?), 1.2.2009 20:29

tim navodem, myslim pdf z netu oznaceneho na konci vaseho prispevku jako "seznam dilu"

            
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 2.2.2009 7:42

Na demontáž ol. čerpadla u MS 210-250, není třeba demontovat spojku! Na demontáž spojky není třeba sundávat pružiny a segmenty! Práci, jako vylití oleje, nalití půl nádrže benzínu, položení na pravý bok a druhý den nastartování, protočení a vylití, zvládnete bez demontáže čehokoliv! Pokud tam ovšem opravdu byl minerální, nikoli stolní olej!

P.S. - ten unašeč je na závitu!!

Radek

               
host - 208.52 (?), 2.2.2009 11:19

s tim benzinem misto oleje sem mel strach to startovat, abych tak dodatecne neoslavil 40-te vyroci jana palacha. a abych vedel pro priste ten zavit je levej nebo pravej? diky diky.

                  
pikacu - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 109.17 (?), 11.2.2009 14:19

Dobrý den. Aby nevznikl omyl - nebudu psát levý či pravý, ale jinak - závit se povoluje opačně než klasické. Čili jako když jiné utahujete - a pro jistotu ještě - povolujete ve směru hodinových ručiček (pokud je tedy řeč o spojce). J.K.

                     
pikacu - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 109.17 (?), 11.2.2009 14:24

Eh, pardon - ještě jedna věc. Na povolení spojky potřebujete ještě doraz, co se montuje místo svíčky. Ten má oblý trn, o který se zarazí píst ve válci. Často pomůže pouze sundat startování na opačné straně a použít nasazený klíč na působení proti sobě - většinou spojka povolí. Někdy ale může povolit ventilátor chlazení a ten asi sundavat nechcete. J.K.

                     
host - 208.52 (?), 12.2.2009 14:30

a jeste bych se chtel zeptat, co se muze na tom olejovym cerpadle rozbit?v temate o oleji psali, ze se muze zadrit, ale tim asi nemysleli zadreni jako takove, ale spis zaneseni, ktere se proplachnutim odstrani. max nejake zpuchrele tesneni?jinak opravdu pro proplachnuti olej cerpadla neni potreba rozdelavat spojku a ty dily okolo, pri oddelani rukojeti jsem ze spodu nalezl hadicku z nadrzky na olej, do ktere jsem strikackou natlacil benzin a vedeni se vycistilo. jinak tu spojku sem si radsi nechal sundat v servisu, ani za to nic nechteli, asi ze soucitu, ze se do toho zase nejakej nezkusenej moula hrabe. s tim pridrzenim ventilatoru jsem to taky zkousel, ale bal jsem se za to vic vzit, abych to nejak nepodelal. tak diky, jo a nevite jeste o nejakych takovych fórech a diskuzich na rady a tak?

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 12.2.2009 17:15

Na olejovém čerpadle se mohou znečištěným olejem poškodit pracovní plochy čerpadla, tím se zvýší vůle a klesne výkon čerpadla, nebo přestane čerpat úplně. Další možnost je zatuhnutí oleje v čerpadle, čímž dojde při pohybu řetězového kola, nebo u starších modelů - pohon od klikovky - k poškození pohonu čerpadla - ozubení. Nesprávné dolévání oleje vede k tomu, že se v nádržce hromadí nečistoty a sníží se průtok oleje přes filtr. Potom je mazání nedostatečné i při nastavení na plný průtok. I olejová nádrž je odvzdušněna proti podtlaku a v případě defektu, nebo ucpání ventilu je třeba zajistit funkčnost. U nastavitelných čerpadel je třeba postupovat s citem a ověřit si krajní polohy nastavení.  

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika