To je právě ten háček, co mne vždy zarazí. Kovový karter a stáloto co nejmíň!? Jak může pila ve skříni z Mg stát co nejmíň? Tam je něco podivného. Sám o sobě je tento materiál drahý a pro to většina značek používá na levnější modely Al a určitě to není o nic méně kvalitní. Je to jen o tom vědět co od stroje mohu čekat a na co ho chci použít! Pokud plánuju cestu na Aljašku, určitě si nekoupím 1,2 Fabii, ale budu muset koukat po SUV! Ona Fabie mne tam taky doveze, avšak divočinou s ní těžko projedu. Pojedu li jen na kraj, stačí něco jako Ignis, do hlubokých lesů a kopců, už to bude muset být třeba Navara. A tady je ten problém, kasa říká Octavii, ale reklama láká na Dacii a to mi ušetří nějakou tu korunu!? Jenže ona tam v tom marketu je ještě dětská tříkolka s motorem a tam ušetřím víc jak polovinu, tak půjdu do ní! Motor je dvoulitrový, kola mají průměr dva metry, musím ji celou nejprve rozebrat a znovu sestavit, aby jezdila, ale ušetřil jsem! Zářným příkladem posledních dnů je Čínský BMW Z třídy, CEO. Sám dovozce přiznává, že musí auto nejprve skoro celé demontovat, dostavět a pak je schopné jít do prodeje! Včerejší zkušenost, Čínská Stihl ms 440, nestartuje po dvou měsících, avšak ne motor, ale startování, prohlídka a výsledek. Pila je na zahození, startování je neopravitelné! Pán přiznal, že ji koupil za 10 000,- Kč! To teda ušetřil! Asi vlastní pár ropných vrtů a nějaký uhelný důl, pokud má na takový šunt za takové peníze! Opravdu je nutné uvažovat, kam se mohu s oněch 10 metrů časem dopracovat!
Radek