Pila Stihl 211
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?) 27.9.2008 7:07
To je právě ten háček, co mne vždy zarazí. Kovový karter a stáloto co nejmíň!? Jak může pila ve skříni z Mg stát co nejmíň? Tam je něco podivného. Sám o sobě je tento materiál drahý a pro to většina značek používá na levnější modely Al a určitě to není o nic méně kvalitní. Je to jen o tom vědět co od stroje mohu čekat a na co ho chci použít! Pokud plánuju cestu na Aljašku, určitě si nekoupím 1,2 Fabii, ale budu muset koukat po SUV! Ona Fabie mne tam taky doveze, avšak divočinou s ní těžko projedu. Pojedu li jen na kraj, stačí něco jako Ignis, do hlubokých lesů a kopců, už to bude muset být třeba Navara. A tady je ten problém, kasa říká Octavii, ale reklama láká na Dacii a to mi ušetří nějakou tu korunu!? Jenže ona tam v tom marketu je ještě dětská tříkolka s motorem a tam ušetřím víc jak polovinu, tak půjdu do ní! Motor je dvoulitrový, kola mají průměr dva metry, musím ji celou nejprve rozebrat a znovu sestavit, aby jezdila, ale ušetřil jsem! Zářným příkladem posledních dnů je Čínský BMW Z třídy, CEO. Sám dovozce přiznává, že musí auto nejprve skoro celé demontovat, dostavět a pak je schopné jít do prodeje! Včerejší zkušenost, Čínská Stihl ms 440, nestartuje po dvou měsících, avšak ne motor, ale startování, prohlídka a výsledek. Pila je na zahození, startování je neopravitelné! Pán přiznal, že ji koupil za 10 000,- Kč! To teda ušetřil! Asi vlastní pár ropných vrtů a nějaký uhelný důl, pokud má na takový šunt za takové peníze! Opravdu je nutné uvažovat, kam se mohu s oněch 10 metrů časem dopracovat!
Radek
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 23.9.2008 16:16
To je škoda, máte někdy docela dobré připomínky a příspěvky.
R.
|
|
|
|
|
|
|
host - 98.208 (?), 25.9.2008 16:12
S tím nemám problém, jako strojař slyším často i "trávu růst"..
Dost se někdy bavím pročítáním zdejších názorů "budu topit dřevem, mám si rovnou koupit profi pilu nebo bude stačit farmářka?" Hlavně aby to mělo kovovej kártr a stálo to co nejmíň. Tak vždycky přemýšlím, kolik desítek metrů ročně se dotyčný chystá řezat. Analogie se situací, kdy motocyklista nejprve chvíli jezdí na slabší kubatuře a teprve až "vyspěje" koupí si litrovou kubaturu zvící 150 a více koní není úplně zcestná. Zkušení dřevorubci se jen pousmějí, páč vědí svoje.
|
|
|
|
|
|
|
host - 2.155 (?), 25.9.2008 20:08
tzn. že když někdo vlastní Octávii, za pár let by měl jezdit do práce v Scanii R124L 400 Topline?
|
|
|
|
|
|
|
host - 98.208 (?), 26.9.2008 9:52
Ne, ale třeba tankem T 72 s řízením palby Galileo...
Nezlobte se, ale vtipnosti typu "hodinky a holínky-obojí se natahuje" si nechte na večer do krčmy, tam se tomu budou jistě smát
|
|
|
|
|
|
|
host - 2.155 (?), 28.9.2008 21:11
třeba sa p. 2.155 večer do hospody nechtělo, anebo chtěl diskusi jenom trochu odlehčit, takže proč hned prudit :-)... holinky jo, ale hodinky už se nenatahují. Jinak jsou zde velice zajímavé a poučné debaty. Moc rád sem chodím. Zdraví všechny co mají rádi vůni dřeva. Jarda.
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 27.9.2008 7:07
To je právě ten háček, co mne vždy zarazí. Kovový karter a stáloto co nejmíň!? Jak může pila ve skříni z Mg stát co nejmíň? Tam je něco podivného. Sám o sobě je tento materiál drahý a pro to většina značek používá na levnější modely Al a určitě to není o nic méně kvalitní. Je to jen o tom vědět co od stroje mohu čekat a na co ho chci použít! Pokud plánuju cestu na Aljašku, určitě si nekoupím 1,2 Fabii, ale budu muset koukat po SUV! Ona Fabie mne tam taky doveze, avšak divočinou s ní těžko projedu. Pojedu li jen na kraj, stačí něco jako Ignis, do hlubokých lesů a kopců, už to bude muset být třeba Navara. A tady je ten problém, kasa říká Octavii, ale reklama láká na Dacii a to mi ušetří nějakou tu korunu!? Jenže ona tam v tom marketu je ještě dětská tříkolka s motorem a tam ušetřím víc jak polovinu, tak půjdu do ní! Motor je dvoulitrový, kola mají průměr dva metry, musím ji celou nejprve rozebrat a znovu sestavit, aby jezdila, ale ušetřil jsem! Zářným příkladem posledních dnů je Čínský BMW Z třídy, CEO. Sám dovozce přiznává, že musí auto nejprve skoro celé demontovat, dostavět a pak je schopné jít do prodeje! Včerejší zkušenost, Čínská Stihl ms 440, nestartuje po dvou měsících, avšak ne motor, ale startování, prohlídka a výsledek. Pila je na zahození, startování je neopravitelné! Pán přiznal, že ji koupil za 10 000,- Kč! To teda ušetřil! Asi vlastní pár ropných vrtů a nějaký uhelný důl, pokud má na takový šunt za takové peníze! Opravdu je nutné uvažovat, kam se mohu s oněch 10 metrů časem dopracovat!
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 27.9.2008 10:39
Já jsem také nic jiného nenapsal.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 120.31 (?), 27.9.2008 13:42
To byla rekce na 98.208 a jeho přirovnání k motorce. S Vámi pane Radek souhlasím.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|