Nevím, zda už to není s křížkem po funuse, ale doporučuji velkou dávku opatrnosti při užití různých přípravků pro dekarbonizaci. Většina jich obsahuje hydroxid sodný či draselný a ten se, jak známo, nemá rád s hliníkem. Rozhodně nezkoušejte postup jednoho kutila domácího z mého sousedství - nalejt do válce a po týdnu vylejt.
Jinak řečeno - už jsem si dekarbonizoval čtyři poděděné pily po užívání M2T či M6A (a dva křovinořezy) a rozhození motoru se asi vyhýbat nevyplatí. Nemluvě o tom, že to v mém případě končilo obvykle stejně výměnou pístu, ložisek a gufer - totiž ještě se mi nestalo, abych rozebral pilu (křoviňák) a po provozu na výše zmíněné tribologické zázraky nebyl podrápaný píst (a výměnu ložisek a těsnění jsem vzal už jaksi automaticky, neb věřím, že ložiskům karbon také nesvědčí a nejmenovaná firma v Ústí n.L. mi zatím všechny gufera dodala do max 100,- Kč, tak pro jistotu, když už je motor vejpůl).
Pokud si na rozhození motoru netroufáte, navštivte servisáka a nedivte se, že vám pravděpodobně doporučí výměnu hned několika dílů motoru, nebo prostě řežte na stávající olej, než pila zdechne.
Jinak osobně používám také Mogul TSF - dlouho a ke vší spokojenosti (BTW ta modrá se v benzínu také poměrně dobře pozná).