Olej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.117 (?), 4.2.2013 17:37
Oleje Castrol jsou vhodne pro lidi, kteri chteji dekarbonovat motory a delat GO. Kastról never more. To neni lacina pomluva, to je fakt. V zajmu vsech, radeji do motorovych pil pouzivejte oleje od vyrobcu (Stihl, HQ) nez se uchylovat k uchylnym olejum, ktere jsou predrazene a nesplnuji to co je po nich za tu cenu zadano.
|
|
|
|
|
|
|
host - 109.2 (?), 4.2.2013 17:51
Do pily lejem olej do pily, ale chcem vediet ci tento mozem pouzit aj inde...
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.89 (?), 4.2.2013 20:40
ano i ne! viz příspěvky výše nevim co víc ktomu napsat už tak se zacinají objevovat prispevky s duplicitním obsahem, ani se panu J.S. nedivím že zde prestal psat...
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.89 (?), 4.2.2013 20:52
Trysk M2T M2T: Klasifikace a specifikace: SAE 50, API TB
Mogul TSF: Klasifikace a specifikace: API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI
oba vyrábí Paramo cenově jsou na tom při 0.5l balení asi 60 za M2T a okolo 100 za TSF což považuji za bezkonkurenční cenu kdyz semi dostává do ruk jeden z nejkvalitnejsích oleju pro zahradní techniku.
|
|
|
|
|
|
|
host - 109.2 (?), 4.2.2013 21:29
Ak by som ale chcel pouzivat jednotny olej, ako zabranim otmu uvolnovaniu karbonu? Znamena to rozobrat motor a mechanicky vycistit? Viem ze u to asi hlupe otazky, ale nemam skusenosti s takymito zahradnymi motormi, akurat tak motor s Š1203 dokazem rozbrat a zlozit :D
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 4.2.2013 22:08
Do veškeré zahradní techniky 2T lijte olej 2T ať už od Stihl, Husqvarny nebo jiného výrobce, který ale nevyrábí oleje přímo na vysokotáčkové stroje jako motorové pily a tak bych se na specifikace úplně nespoléhal, přeci jen nějaká motokára je motoricky jinde (teplotou, otáčkami, atd.). Rozhodně ale neměnte v průběhu užívání značku a typ oleje. Každý olej jinak karbonizuje a dekarbonizuje, takže když se rozhodnete např. pro olej Husqvarna XP pak ho tam dávejte pořád, protože v případě změny se vám vlivem jiného oleje může stroj dekarbonizovat a uvolněný karbon udělá neplechu. Na odstranění karbonu existují přípravky buď tekuté a nebo ve spreji, stačí zadat do vyhledávače např. seznamu "odstraňovač karbonu" a můžete si vybrat. Témat o oleji je tady ale hodně, stačilo použít vyhledávání zde na foru a vyhledat si podobný dotaz v některém z předchozích diskuzí. Tankuju taktéž u stejné pumpy, kde mám zjištěno a vyzkoušeno, že benzín je kvalitní. Nejhorší benzín mají v našem regionu kupodivu na Shellu a co už není s podivem na pokoutných benzinkách. Nejlepší zkušenost mám se Slovnaftem, je lacinej a šlape bez problémů, z těch dražších je to pak Benzina a OMV ty jsou také dobré ale dražší.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 109.2 (?), 4.2.2013 22:15
Dakujem, velmi ste mi pomohli. Fakticky by som tiez najradsje nechal stavajuci stav, ale chcel som to ujednotit kvoli meisaniu zmesi, aby mi zbytocne nezostavala stara nepsotrebovana.
PS: Som rad ze aspon niekde je Slovnaft lacny, pretoze tu u nas v TT patri medzi najdrahsie benzinky :D
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 4.2.2013 22:55
instruktážní video - u pily si dekarbonizací můžete rozhodit tlaky, takže pokud máte starou pilu, rozhodně bych při tomto úkonu vyměnit i pístní kroužky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.8 (?), 7.2.2014 12:57
Vážení k dekarbonizaci a videu sem přidanému můžu uvést jediné, že je to u 2taktního motoru naprostý a neprostý nesmysl video se týká normálních dieslových vznětových motorů kdy při spalování nafty a síryv ní obsažené může dojít k tomuto jevu, ale u sekaček a pil a křovinořezů apod je to n totální blábol a nesmysl a doporučuju pánovi at si rozděla motor z pile např. Nadměrným přidáváním oleje si max.zanášíte kanály v karburátoru a výfukové kanály a samotný výfuk se zanáší splodinama a tím se snižuje výkon, ale zase je to tehdy když někdo dává moc oleje do benzínu a nejede na plný plyn a tudíž plný výkon stroje!!! Dodržujte míchání oleje s benzínem na 1:50 nebo max. 1:40 a nebudete mít žádný problém. A samozřejmě plný plyn a žádné poloviční výkony. Ale zapomeňte na nějakou karbonizaci u 2taktu nesmysl!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|