Husqvarna 555, 562 XP
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.229 (?) 21.12.2012 23:45
Takže si to shrňme: 1) 8x pružina, OK souhlas u profíka může při méně choulostivější práci zlobit, ale co je zajímavé, že z prodejny co jsem kupoval pilu zatím nikdo pružinu neměnil a to mají pilu i profíci. 3x těsnění pod výfukem asi taky nevyhoří při častější kontrole dotáhnutí tlumiče a mnohem menší námaze a zahřátí samovýrobce, na vašem místě bych ale uvažoval o zašpinění těsnění nějakou uhlíkovou vazelínou nebo něčím podobným, aby se to speklo a nepodfouklo, ten výfuk skoro vůbec netlumí a veškerý kravál a tlak jde docela bez odporu krásně ven, takže problém bude hlavně enormní teplo a malé dotáhnutí tlumiče. To kouření když vám odešlo třikrát těsnění, může být opět těsnění ale to uvidíte, překontroloval bych rovinu proch dosednutí těšnění, to přece není normální . Měl jsem úplně podobnou příhodu s mým mechanikem a HQ266, taky jsem tam musel 3x, vždy až po důkladném zahřátí čudila, jsem mu vysvětlil problém a on ji pořádně protůroval a až pak na potřetí konečně závada odstraněna (těsnění po výfukem), závada se objevila až po opravdu velkém zahřátí.
Pokud jde o startování v létě, už jsem to zde zmiňoval, odtrh si dejte na 0,2mm a pokud to nepomůže, tak vyměňte boční kryt nad ventilátorem, novější je více vyboulenější a lépe chladí zapalovací modul, který podle všeho asi teplem dilatuje. "Chlapi, měli jste to v té brožuře"
Soused má 357XP kupoval ji víceméně zároveň s mou 560XP a už taky zešedivěl z lítání do servisu. Měsíc po koupení karbec, dal se jiný karbec a opět problémy, dal se fungl nový karbec a závada pokračovala, karbec byl od výroby vadný , nový karbec se vyměnil za jiný nový a pak už na chvíli klid, ale teď mu zas nefunguje poloplyn. Jak se něco sere je to k vzteku a nedivím se vám.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hupino - Bronzový Zahrádkář (77) - 211.189 (?), 22.12.2012 0:04
Já vážně a upřímě děkuju, že se snažíme řešit problémy a shrnujeme tak nějak poznatky za rok až rok a půl práce s touhle pilou. To už je pár tisíc kubíků.
Těsněním pod výfukem můj případ neni. Po tom jsem šel jako první a dokonce i kontroluju, NE dotahuju, protože je tak tak krátkej závit, že by už nebylo co dotahovat kdybych nekontroloval. Jestli je volnej šroub tak aspoň mě se hned těsnění bez varování uklepe. Např.u mé náhradní 575xp nemám spodní šrouby na výfuku snad přes rok. Vím, jsem dejme tomu lajdák, ale ono to ničemu nevadí. Zpátky k problému. Pila kouří jenom proto, že na žhavej výfuk stříká olej.Je to vidět nejlíp u kácení, když pilka leží. A pak když ji na malou chvíli natočenou odstavím tak začne logicky smrdět spálenej olej a kouří. Když myslím kouří tak myslím vojenskou dýmovnici co většina z nás zná. Dejme tomu odstavím na 10 sec. To se pak teda ještě zahltí a musím ji pomalu nakrmit než se vytočí a odkouří. Nevim jestli to píšu srozumitelně? Sám jsem se s tím ještě nikdy u žádné pily nesetkal.Jestli je to víc závad najednou vážně netuším.
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.229 (?), 22.12.2012 0:33
Podle toho co popisujete máte fajn servisáka co se snaží, jen se mu prostě závada neobjeví a tak to neřeší, určitě bych se ho snažil přemluvit ať si dá tu práci a věnuje dostatečný čas zahřátí pily, věřím tomu, že jak mu začne před očima čudit jak popisujete v tu ránu ji opraví.
To zahlcení, zkoušel jste před startem namačkat dudlík, když to nepomůže tak start s poloplynem a jako poslední řešení byla rada startovat pod plynem ze zasunutou nohou mačkající plyn. Odtrh, větší kryt, výměna zapalování a pak už zbývá jen hodit pilu po psoj
Nejdřív ale odstranit to hulení to není v pořádku, musí být někde mikroskopická netěsnost nebo prasklina.
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.229 (?), 22.12.2012 15:52
Ještě k té pružině, díval jsem se na konstrukci a jak zahýbáte lištou nahoru a dolu, je vidět jak jediná zadní pružina u nádrže dostává na prd.. takže to vidím na přímou úměru, čím kratší lišta, tím méně bude praskat pružina 38cm lišta v základu asi tolik netrpí. Ta bandáž je špatné řešení, chtělo by to silnější drát a nebo dát nějakou gumu nad nádrž, aby výkyv nebyl tak velký. Jen takový postřeh. Dejte pak Hupino vědět jak jste dopadl s tou opravou...
|
|
|
|
|
|
|
host - 230.134 (?), 22.12.2012 20:46
Zdravim chlapi, rozjeli jste tu takovy tema, ze mi jeste cvakaj zuby po jeho precteni, zvlaste u kolegy 1,46 u ktereho jsem pozoroval cely vyvoj a sblizeni s pilkou.Je to mazec asi se nekde maloucko stala chybicka ve vyvoji a vyrobe kterou je treba doladit.Jsem z jihu cech a tu deformaci karteru v mem okoli par lidi resilo jak na 560 tak na 555 pila ma stejne resene telo tak je to pochopitelny.Je to nova koncepce pily tak je treba ji dat jeste cas na od vsiveni jak zde psal jeden kolega.Ja jsem sklouznul zpet k 372 a zatim dobry.Doufam ze se vam to povede v brne najit copa zlobi, pokud si vzpomenete dej vedet jak jste dopadli.Jinak hadry od HQ mam taky a zatim musim chvalit jak novou bluzu tak kalhoty ty mam 2roky a pomalu se loucime, koukam po tech novych Functionalech jsou kolem 3tis.Toz at ti slouzi!
|
|
|
|
|
|
|
host - 1.46 (?), 23.12.2012 11:39
Takova zajimavost. Novinka, Uz jsem ji mel na hlave, ale zustanu u Hq.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 230.134 (?), 12.1.2013 21:01
Nu to je ranec to ta masina zblajzla jeste, ze se k tem reklamacim stavi nemci tak jak se stavi.Nu snad si ted pilka tu reputaci jeste napravi porad na ni trosku sazim az budu za rok menit stroj, delam to podobne jako jsi popisoval, prubezne pilky menim a beru nove.Na novou 365 X torq jsem koukal ma dobre vyreseny po novu ten dekompr.ventil je po ruce, snad ten motor vydrzi co u te starsi legendy.At se dari a masiny slouzi
|
|
|
|
|
|
|
PavelBetak - (1) - 217.201 (?), 14.1.2013 8:48
Dobrý den, prosím jaky je rozdíl mezi 560xp a 562xp.
|
|
|
|
|
|
|
host - 133.190 (?), 14.1.2013 18:00
Rozdíl je ve vzd.filtru, velikosti uchycení lišty (560-malé, 562-velké)... Hlavní rozdíl je v tom, že 560 se v ČR prodává a 562 ne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|