Husqvarna 555, 562 XP
|
|
|
|
|
|
|
host - 100.231 (?) 6.1.2012 13:09
Infomaci o te klice mám z amerického fora.Sílu vám věřím, že má z dobře postaveného motoru, ale proč teda 560 má doporučenou lištu 50 cm, a 562 70. Pokud jste vlastníkem 562 a jste profik, tak dejte k dobru vaše zkušenosti s tímto modelem, a mužete porovnat i sjinou huskou popř. stilkou.Kde jste ji koupil a za kolik(abych neprohloupil). U té lišty mě ještě zajimá patka. Jestli velká 3/8, nebo malá 3/8. Děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 6.1.2012 13:38
Mistr, ne mistr, ale objednací číslo kliky 560 je 575 54 52 - 01 a 562 575 54 52 - 03, takže v čem by asi byl ten rozdíl když jinak je vše ostatní naprosto shodné, včetně pístu a válce? Možná jestli to není kvůli identifikaci těch popraskaných za nějakých 10 roků až jim ti co jim neuznali reklamace ty prasklé nahází na kebule. Kde bere sílu? Z toho setrvačníku co má místo normální klikovky, ona by se jinak asi neroztočila, proto musí mít přidaná závaží a nechtěli to kopírovat od Rusů a dávat tam vyrovnávací hřídele. Jo a servisákovi se nedite, mají zakázáno dělat víc než jen motor vytáčet a užasle zírat na měřák. Snad údajně proto aby náhodou neutekla ta tlupa Číňanů co tím setrvačníkem uvnitř točí. 562 má větší vzduchový filtr, na 560 lze dát 3/8" řetěz také, ale... prý tam není tolik pohánějících pracovníků, takže je doporučeno používat 325". Ale vážně, prostě udělali jednu novou pilu a aby to nevypadalo "chudě", tak pár detailů překopli a dali těm dvěma jiné označení. 555 nedali setrvák, no a mají tři modely. Jednoduché, levné a celkem zajímavé řešení, něco jako Škoda Fab, Fabi a Fabia! První má jen polovinu motoru, druhá i 3 rychlosti a třetí je auto. Kdo tomu nevěří, ať si sežene rozkresy a porovná si díly. A proč u nás není v prodeji 562XP? Jednoduché, panuje vážná obava, že pustit naše dřevaře do lesa s takovou super Pilou, vytlučou za 1. kvartál víc než polovinu našich lesů, ceny kulatiny půjdou rapidně dolů a čím by se pak chvástal pan generální LČR? Zisky v háji a lesy taky.
|
|
|
|
|
|
|
mirdoss - (30) - 56.218 (?), 6.1.2012 17:02
Citát od jedného predajcu HQ: "Píla H 560 XP sa dá jednoduchým spôsobom prerobiť na 3/8 delenie výmenou prstenca. Len v tom prípade by Vám nepasovala lišta.
Existujú však lišty, s 3/8 delením a malým uchytením - čo pasuje na H 560 XP, 359, 353"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 19.1.2012 19:44
Musíte dát do benzínu olej, když je vysokootáčková pila nová, tím spíš je háklivá na množství oleje, 560XP s tím nemá co dělat, může si za to z 99,9% majitel, bohužel . Hlavně u první nádržky poměrem 1:40 a pozvolným zabíháním, nic nezkazíte a i později je lepší mít jistotu a dát o kapku víc oleje, zakarbonovaná je lepší než zadřená. Když si přečtete vlákno, zjistíte, že tu jsou 4 spokojení zákazníci a jeden na vážkách skrz vadné zapalování co dostal z první série ne úplně bez chyb, co už se nestane, protože vadné kousky už stáhli z prodeje a nahradili je bezchybnými. Takže se nákupu není třeba obávat, nákupem 560XP dostanete klasickou špičkovou kvalitu husqvarny = královnu šedesátek.
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 20.1.2012 10:51
Nevím kolik jste pane Radku prodal pilek, soudím, že máte i prodejnu, ale v husqvarně se prodávají většinou nové pilky bez karbonu, chápu, že u vás to může být jinak a zákazníkům prodáváte pily značně začouzené První nádržkou i navzdory návodu poměrem 1:40 nic nezkazím, jestli tvrdíte opak, pak jako servisák nemáte stejný názor, jako servisák HQ, který mi toto doporučoval a jelikož osobně jsem se zadřením problém nikdy neměl, nevím proč bych mu neměl věřit. Pokud jde reprezentativní vzorek spokojenosti, pořád lepší a objektivnější si přečíst diskuze tady a v zahraničí, než vycházet ze závěrů servismana od konkurence, který v garáži ve vesnici horní dolní vynáší závěry věštěním, při pohledu na dno právě vypitého půllitru, objektivita a percentuelní poměr závad je pak víceméně cucaný z prstu. O tom, která pila je momentálně to nej v 60ccm netřeba vést diskuze, stačí si prohlédnout parametry a nebo zadat na youtube 562XP vs. MS362 a hned je jasné co a jak
|
|
|
|
|
|
|
host - 1.46 (?), 22.1.2012 10:22
Ja jsem tady popisoval 562 na zacatku fora. Delam s ni od zari minuleho roku. Stala kolem 900eur. Leju do ni vyhradne ASPEN a krome praskleho sylenbl.slape jak hodinky. S 560 jsem delal chvilku, a muzu rict ze 562 je lepsi silnejsi. Jinak patka je velka 3/8 u 562. Jinak vam tady vic nereknu protoze i po 22 letech praxe se do servisu nepletu. Na to jsou zas jini. Ja verim lidem jako je pan Radek nez nejakym prodejcum v husqvarne, kteri v lese nikdy nebyli a chtej jen prodat. Teda aspon u nas to tak je. Z toho duvo du vse resim v Husqv. v Nemecku kde majitel sam dela s pilou ve svem lese je to sedlak a vi o cem to je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 23.1.2012 6:34
To: Alda
Problém který popisujete je údajně způsoben krátkou hadičkou paliva, která po zatlačení na pilu se jako když skřípne a tím omezí dodávku paliva, pak dojde ke chcípnutí.Tak bych si to překontroloval a dal tam delší, pak to snad bude dobré. Dejte kdyžtak vědět, jestli je to tím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 100.231 (?), 25.1.2012 19:26
Mám 562 xp, a trošku mě zlobí při zahřátí. Po krátkém volnoběhu a opětovném přidání, je znatelná prodleva . Mám i menší volnoběch (2500).Po vypnutí motoru a znovu nastartování (asi po 2 min), bud chytne hned, nebo musím zatáhnout 3-4 x. Mám vyjeto 8 nádrží.Nevím zda si to sedne nebo ne. Děkuji za odpovědi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|