Husqvarna 555, 562 XP
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?) 6.10.2011 15:26
Ahoj Stando. Máš samozřejmě pravdu, kanály jsou tlakový odlitek, plech by nejspíš mnoho nevydržel, ale jsou firmy které je dělají bez těchto "závadozdrojů", pravda mašiny jsou o něco málo těžší, zato mám jistotu že mi tamtudy nebude motor přisávat! O čerpadle jsem se raději ani nezmínil, nechci vidět tu spoušť až řetěz praskne, nebo spadne. Taky jedna z "výhod" otočené spojky ven! A jak to čerpadlo bude vypadat po používání eko oleje ani nemluvím. Stando, začuzený píst pod kruhem mne moc neudivil, už při pohledu na tu svíčku a dno pístu jak po M6A, jsem to čekal, spíš mne zarazila ta podélná šmouha na straně sání pístu!
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 6.10.2011 0:16
To 120.31 : Pila se zajíždí cca 10 nádržek tzn., že jí na volnoběh nezajíždím, jen první nádrž jsem jí šetřil, uřezal jsem s ní pár řezů ve smrku, a chvilku nechal bublat na volnoběh a občas protočil. Je to jedna nádržka, kdy se pila usadí a toto mi radili nezávisle na sobě 2 staří lesáci před důchodem co s nima dělám.
Šel jsem s pilou na vyschlý hovado dub, kde by prostě dostala zabrat, tak jsem ji nejprve chtěl trochu prohřát, jestli to dělám špatně a né podle vašich představ, pak se omlouvám, ale budu si to dělat podle sebe když vy a pan. R dovolíte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 6.10.2011 13:07
Ten píst je ošahanej od motéra, je naprosto v pořádku, každej použitej píst bude černej, tak bych to zas nehrotil, nevíme detaily, nemůže nikdo dělat závěry, teda až na jednu vyjímku
V praskání řetězů se přiznám, že jsem nováček, proto bych se chtěl Stanislava zeptat, kolikrát už mu praskl oregoňáckej řetěz???
|
|
|
|
|
|
|
host - 156.239 (?), 6.10.2011 13:13
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 6.10.2011 15:26
Ahoj Stando. Máš samozřejmě pravdu, kanály jsou tlakový odlitek, plech by nejspíš mnoho nevydržel, ale jsou firmy které je dělají bez těchto "závadozdrojů", pravda mašiny jsou o něco málo těžší, zato mám jistotu že mi tamtudy nebude motor přisávat! O čerpadle jsem se raději ani nezmínil, nechci vidět tu spoušť až řetěz praskne, nebo spadne. Taky jedna z "výhod" otočené spojky ven! A jak to čerpadlo bude vypadat po používání eko oleje ani nemluvím. Stando, začuzený píst pod kruhem mne moc neudivil, už při pohledu na tu svíčku a dno pístu jak po M6A, jsem to čekal, spíš mne zarazila ta podélná šmouha na straně sání pístu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|