Husqvarna 340



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                  
host - 21.5 (?) 
20.1.2014 20:35

Kupujte palivo bez biosložek.smiley

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 56.206 (?), 21.1.2014 17:27

To je sice psáno i v návodech většiny (ne-li všech) moderních motorových pil, aby se používal benzín bez alkoholu (ethanolu), ovšem v našich zeměpisných šířkách je to neproveditelné, pominu-li možnost používání sice výborného, ale trochu drahého Aspenu.sad

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 20.1.2014 20:50

No, když jsem se ptal na to, proč si mám koupit stabilizátor, tak mi povídali, že je to pro směsi benzínu a oleje, aby nedocházelo k vyloučení oleje a aditiv z benzínu formou úsad na stěny a kalu na dno.

Tak mi řekněte kde je pravda...?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 20.1.2014 21:02

Nevadí, že Vám vysvětlili něco špatně, důležité je, abyste věděl, kde je problém.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.206 (?), 21.1.2014 17:35

Možná se pletu, ale nejsou tu 2 druhy problémů? Starší čistý benzín časem absorbuje vzdušnou vlhkost, vodnatí a degraduje vlivem přidaného ethanolu - z toho plynou možné potíže se startem, koroze některých kovových součástí palivového systému, usazeniny, atd. Dobrá - tohle tedy vyřeším stabilizátorem paliva, který degradaci benzínu a vázání vody zabrání.

Pak je tu ale namíchaná směs, která je v každém dvoutaktu - tam zas po čase dochází k separaci oleje od benzínu, což je údajně příčinou těch častých jarních zadření motorů po zimní odstávce, pokud v nich majitel ponechal starou namíchanou směs. I s tímhle si poradí ten stabilizátor?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.22 (?), 21.1.2014 19:24
Ad)1 Stabilizátor jednoznačně; Ad)2 Stále se řeší co s trochou směsi v pile, křovinořezu, kanistru. Nejlépe ošetřit poslední nádrž stabilizátorem a vyjet, nebo nechat plnou nádrž. Stabilizátor zabrání rozkladu benzínu, ucpání karburátoru a tím možnost ochuzení směsi špatnou funkcí karburátoru při startu po delším odstavení (motor má vysoké otáčky na volnoběh a má díru - chudou dměs - po přidání plynu, příp se nedá vůbec vytočit do vysokých otáček), v tom je nebezpečí. Stabilizátor zpomaluje zhoršení kvality pohonné směsi. Vzhledem k ceně a prevenci jsou náklady na ošetření směsi zanedbatelné, proti ceně oprav a nákladům s tím spojených. Zbytek směsi lze spotřebovat jinde, ale pouhým vylitím z nádrže není ošetřený proti gelovým usazeninám karburátor. Složitější karburátory motorů u 4 t Honda a pod. jsou důkazem, že jen čistý benzín zalepuje a stabilizátor účinně pomáhá. Záleží na době odstavení a mídtě uskladnění (vlhkost, teploty).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 56.206 (?), 22.1.2014 15:58

Děkuji za vysvětlení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Topný kabel10:10
Topný kabel3.7.2024
Topný kabel2.7.2024
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika