Husqvarna 340



host - 56.206 (?)
21.1.2014 17:27

To je sice psáno i v návodech většiny (ne-li všech) moderních motorových pil, aby se používal benzín bez alkoholu (ethanolu), ovšem v našich zeměpisných šířkách je to neproveditelné, pominu-li možnost používání sice výborného, ale trochu drahého Aspenu.sad

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 21.5 (?), 20.1.2014 20:35

Kupujte palivo bez biosložek.smiley

                     
host - 56.206 (?), 21.1.2014 17:27

To je sice psáno i v návodech většiny (ne-li všech) moderních motorových pil, aby se používal benzín bez alkoholu (ethanolu), ovšem v našich zeměpisných šířkách je to neproveditelné, pominu-li možnost používání sice výborného, ale trochu drahého Aspenu.sad

                  
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 20.1.2014 20:50

No, když jsem se ptal na to, proč si mám koupit stabilizátor, tak mi povídali, že je to pro směsi benzínu a oleje, aby nedocházelo k vyloučení oleje a aditiv z benzínu formou úsad na stěny a kalu na dno.

Tak mi řekněte kde je pravda...?

                     
host - 191.186 (?), 20.1.2014 21:02

Nevadí, že Vám vysvětlili něco špatně, důležité je, abyste věděl, kde je problém.

                     
host - 56.206 (?), 21.1.2014 17:35

Možná se pletu, ale nejsou tu 2 druhy problémů? Starší čistý benzín časem absorbuje vzdušnou vlhkost, vodnatí a degraduje vlivem přidaného ethanolu - z toho plynou možné potíže se startem, koroze některých kovových součástí palivového systému, usazeniny, atd. Dobrá - tohle tedy vyřeším stabilizátorem paliva, který degradaci benzínu a vázání vody zabrání.

Pak je tu ale namíchaná směs, která je v každém dvoutaktu - tam zas po čase dochází k separaci oleje od benzínu, což je údajně příčinou těch častých jarních zadření motorů po zimní odstávce, pokud v nich majitel ponechal starou namíchanou směs. I s tímhle si poradí ten stabilizátor?

                     
host - 43.22 (?), 21.1.2014 19:24
Ad)1 Stabilizátor jednoznačně; Ad)2 Stále se řeší co s trochou směsi v pile, křovinořezu, kanistru. Nejlépe ošetřit poslední nádrž stabilizátorem a vyjet, nebo nechat plnou nádrž. Stabilizátor zabrání rozkladu benzínu, ucpání karburátoru a tím možnost ochuzení směsi špatnou funkcí karburátoru při startu po delším odstavení (motor má vysoké otáčky na volnoběh a má díru - chudou dměs - po přidání plynu, příp se nedá vůbec vytočit do vysokých otáček), v tom je nebezpečí. Stabilizátor zpomaluje zhoršení kvality pohonné směsi. Vzhledem k ceně a prevenci jsou náklady na ošetření směsi zanedbatelné, proti ceně oprav a nákladům s tím spojených. Zbytek směsi lze spotřebovat jinde, ale pouhým vylitím z nádrže není ošetřený proti gelovým usazeninám karburátor. Složitější karburátory motorů u 4 t Honda a pod. jsou důkazem, že jen čistý benzín zalepuje a stabilizátor účinně pomáhá. Záleží na době odstavení a mídtě uskladnění (vlhkost, teploty).
                     
host - 56.206 (?), 22.1.2014 15:58

Děkuji za vysvětlení.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Pracovní stůl skládací26.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika