Husqvarna 240e nový model



RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?)
13.12.2008 7:14

Prostor v kanálech tam není navíc? Tak porovnej rozvin válce MS 440 a MS 441. Kde je prostor za klapkou přídavného vzduchu a kam tento proudí? Objemově je kolik množství paliva? Více, či méně než u běžné technologie? Jakou Venturiho trubici má MS 440 a jakou MS 441?  Takže jde tam více vzduchu, nebo ne? Samozřemně, že ano, poměrově s množstvím paliva ano. Jaký tvar má píst? Ten "předvýplachový" vzduch jde do klikové skříně? Ne jde přímo do kanálů. Jaký tvar má píst MS 440 a MS 441, je uzpůsoben pro přivedení před. vzduchu do kanálů, tedy nikoli do klikové skříně.

Radek

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 12.12.2008 7:34

Pro 211.159, ono to ale ve své podstatě tak je. Jen to nahrazuje vypláchnutí spalin směsí. J.S. to napsal trochu jednodušší formou.

Radek

                     
host - 94.115 (?), 12.12.2008 9:13

mno, já si myslím že vzduchu (objemově) prochází motorem stejně, ale směsi (paliva) je tam míň a je jinak rozvrstvená. Ten příměr s vrtulí nebyl zrovna štastný. HH Viz tuto stránku.

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 12.12.2008 12:23

Dobře, nechtěl bych, aby debata skončila na vrtuli - beru to, není to vhodné přirovnání. Ale nic to nemění na faktu, jak to je to ale ve skutečnosti. Nejprve je třeba vědět, že tyto motory jsou technicky lépe konstruované, např.používají 4 kanálovou techniku. Předvýplach tzv. čerstvým vzuchem spalovacího prostoru má údajně za úkol zlepšení vyplachování. Ale ke zlepšení vyplachování už došlo 4 kanálovou technikou, o které víme, že dokáže stlačit hodnoty spotřeby pod 500gr/kWh.  Předvýplach má 2 sací oddělené kanály. Jeho princip je možné si prohlédnout na animaci. Co je důležité, je to, že nasávaný čerstvý vzduch není přítomen spalování, ale je tam pouze pro vypláchnutí motoru od předchozí expanze - pracovní fáze motoru - od zbytků spalin. Co se děje potom s tímto vzduchem? Z motoru se dostane jedině výfukem ven a nahradí jej vzduch nový při další opakující se činnosti motoru. Kde se měří emise  - u výfuku, při vysokých otáčkách je tento proud výfukových plynů naředěn vyplachovaným vzduchem.I proto jsou emise nižší, ale podmiňuje to hlavně lepší technika motoru. Např. PS 420 se dostává na hodnoty kolem 420gr/kWh a nemá předvýplach, "pouze" 6 kanálový válec a další nutné předpoklady.          

                     
host - 4.108 (?), 12.12.2008 16:31

To o tom motoru husky je moc zajímavé, nerozumím sice moc motorům ale vaše vysvětlení sem pochopil.Dle vaší rady jsem se podíval po jiné než je stihl180 a vybral jsem si stihl211,podle mě zlatá střední cesta

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 12.12.2008 16:44

211 zde byla několikrát pochválena a technicky se mi líbí více než 240.

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 12.12.2008 21:39

Pro HH, trochu jste se s tím odkazem " ustřelil "  ono je to tady!

Navíc toho vzduchu musí být víc, logicky, jsou tam dvě klapky, dva kanály, Venturiho trubice je stále stejná a o to konstruktérům šlo, aby při stejném množství nassátého paliva, nebo menším, bylo efektivně využito a "nevyfouknuto" do okolí více! Ten vzduchový polštář, má zabránit čertvé směsi, uniknout, být vytlačena do výfuku a okolí. Ty emise jsou o směsi zapálené ve výfukovém kanále a nikoli správně využité ve spalovacím prostoru motoru!  

Radek

                     
host - 111.80 (?), 12.12.2008 22:48

Prosím Vás, odkiaľ sa tam zobralo viacej vzduchu?Moje biedne vedomosti o dvojtaktných motoroch hovoria o tom že pri týchto strojoch zmes príp.vzduch sú hnané do valca podtlakom vytvoreným pohybom piesta. A objem vzduchu/paliva je stále rovnaký aj pri motoroch s predvýplachom ako aj bez neho.Akurát pri predvýplachu zjednodušene povedané časť vzduchu obchádza venturiho trubicu v karburátore.Tak mi prosím Vás niekto vysvetlite tu že čím vlastne sa tie výfukové plyny riedia.

Jani

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 12.12.2008 23:49

Dobrá Jani, takže kolik vzduchu nasaje motor s jedním ssacím kanálem? množství X. Tedy se stejným průřezem kanálu a ještě jedním kanálem o průřezu 3/4 X, to tedy bude vždy množství X? To asi ne. Navíc pokud se ten vzduch nasává oběma současně do dvou prostor. Jedna část nasávaného vzduchu tvoří společně s palivem, směs, druhá nasávaná přímo do spalovacího prostoru, bez paliva, ředí a vyplachuje výfukové plyny, můžete si to prohlédnout zde.

Je to jednoduché, logické a dobře pochopitelné, zvláště pro toho kdo píše e-stránky.

Radek

                     
HH - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (154) - 112.250 (?), 13.12.2008 0:20

Aj chybička se vloudí animace je na této adrese. Radku máš pravdu že tam jsou dva kanály, ale vzduch a směs se nasávají do stejně velkého prostoru jen každý na jiné místo a podle mě je skoro jedno jestli jedním nebo třeba čtyřmi otvory (ten prostor v kanálech tam není navíc, jen u motoru bez předvýplachu se směs nasaje i do kanálů, je jasné že ve stejném objemu vzduchu je u 2mixu méně paliva, ale jeho využití je efektivnější) a čistý vzduch se určitě nenasává přímo do spalovacího prostoru. Největší emise vytváří, jak jsi napsal směs nespálená ve spalovacím prostoru ale uniknuvší do výfuku, což trocha vzduchu z kanálů která vytlačí spaliny dosti účinně omezuje ( a jeho část samozřejmě unikne i do výfuku a trochu ty spaliny "naředí"). Pro JS: STIHL u motoru MS 181 uvádí skoro 70% snížení emisí oproti motoru MS 180 což určitě pouhým "naředěním" spalin nelze dosáhnout. Emise pro motory do 50ccm jsou podle nové normy max 50g/kWh.

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 13.12.2008 7:14

Prostor v kanálech tam není navíc? Tak porovnej rozvin válce MS 440 a MS 441. Kde je prostor za klapkou přídavného vzduchu a kam tento proudí? Objemově je kolik množství paliva? Více, či méně než u běžné technologie? Jakou Venturiho trubici má MS 440 a jakou MS 441?  Takže jde tam více vzduchu, nebo ne? Samozřemně, že ano, poměrově s množstvím paliva ano. Jaký tvar má píst? Ten "předvýplachový" vzduch jde do klikové skříně? Ne jde přímo do kanálů. Jaký tvar má píst MS 440 a MS 441, je uzpůsoben pro přivedení před. vzduchu do kanálů, tedy nikoli do klikové skříně.

Radek

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika