Mě na tom mate jedna věc: pila běží jen na sytič a to ztěžka a trhaně (jako při nedostatku paliva), po přidání plynu chcípne. Přitom svíčka je údajně mokrá (což je zas příznak přechlastání). Sytič dělá to, že přiškrtí přívod vzduchu do difuzoru, takže vzduchu je ve směsi míň a motor snáz naskočí - po vypnutí sytiče se difuzor otevře naplno a množství směsi už reguluje jen klapka plynu. Kdyby chcípání způsoboval nedostatečný přísun paliva do karburátoru, proč je zlitá svíčka?
Vyloučit nestandardní tlakové poměry v systému můžete povolením víčka nádrže a pokusem nastartovat (bacha na únik paliva a riziko požáru), ale jak píše Standa: přetlak a fouknutí nádrže po otevření je normální projev teplotní rozpínavosti benzínu a jeho výparů.
Ta pila jela opravdu do poslední chvíle před výměnou příruby, nebo v mezidobí i nějakou dobu ležela s palivem v systému (ať vyloučíme možné úsady v karburátoru)?