Homelite CSP3314 nestartuje
|
|
|
|
|
|
|
Michael999 - (1) - 193.224 (?) 7.3.2014 8:59, zobrazeno: 26273x
Zdravím, potřeboval by Jsem poradit. Mám pilu Homelite Csp 3314 a nedaří se mi jí normálně nastartovat, nastartuje pouze na sytič a běži jakoby na volnoběh ale jak přepnu na půl plynu nebo přepnu do polohy 1 tak okamžitě chcípne občas blafne i bez sytiče ale hned chcipne. Karburátor vyčištěný benzín jde normálně, svíčka hází ale je často mokrá. Zkoušell jsem dle návodu zde na foru dotáhnout s citem šroubky na štelování a povolit o 1 1/2- 2 otáčky a pořád to samé. Ještě dodám pila řezala uplně normálně do té doby než mi prasknul plastoví držák na karburátor, tak jsem koupil jiný i nové těsnění a ne a ne jí normálně nastartovat díky za rady
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 225.49 (?), 7.3.2014 13:06
Zdravím, karburátor nečerpá, palivo pro běh se sytičem si nasává palivo podtlakem. Zkontrolujte impulzí potrubí pro čerpací membránu, nemáte obráceně těsnění pod karb. nebo mezikusem. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 193.224 (?), 7.3.2014 19:21
Díky za radu, tak těsnění jsem skontroloval to bylo v pořádku dotahl jsem karburátor, skontroloval ho, benzín tam jde normálně ale pila už nechytla vůbec jen když jsem stříkl trochu benzínu přímo do válce tak na chvilku chytla a hned chcípla potřeboval by jsem poradit jak nastavit alespoň do základního nastavení trysky L a H aby alespoň nastartovala
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 8.3.2014 7:39
Pokud tam máte karburátor Walbroo, pak je to 1 a půl otáčky (od dorazu vlevo) u L a H a 4 a půl ot.klapky... Ale podívejte se také na funkci brzdy řetězu a roztáčejte do otáček s opatrností(!)bez řetězové brzdy
|
|
|
|
|
|
|
host - 226.55 (?), 8.3.2014 9:43
Zdravím Michale, funguje načerpávání benzínu primerní pumpičkou, jde balonek lehce stlačit a sám se vrací do výchozí polohy? Protéká jím benzín? Zavírá spolehlivě na 100% klapka sytiče? Sundejte celý držák vzduchového filtru a karburátor přitahněte matkami bez něj, takto je vše lépe přístupné. Primerní pumpička přes karburátor nasává a z jejího výtlaku jde benzín do nádrže hadičkou bez filtru. Sasmozřejmě vše zkoušejte bez lišty, řetězu a krytu. Vše vyzkoušejte a potom "pujdeme "dál. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 193.224 (?), 9.3.2014 12:25
Zdravím Pane Stando tak jsem vyzkoušel vše co jste poradil, i trysky Jsem nastavil jak mi tu Pán poradil pila chytne na sytič a běží jako na volnoběh, což nechápu jakmile jí přidám hned chcípne, když přpnu na poloplyn tak někdy také chytí ale běží max 3-5 vteřin pak chcípne a bez sytiče ani nezabrbla jakmile jí trochu zavřu sytič tak chcípne. Už si nevím rady nejspíš poletí někam do kopřiv :-D
|
|
|
|
|
|
|
host - 191.186 (?), 9.3.2014 13:08
Přisává někde do motoru falešný vzduch a pouze bohatá smě udrží motor krátce v chodu (gufera na klikovce, sání, motor).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.63 (?), 9.3.2014 14:30
Zdravím Michale, jsou dvě možnosti. Buď nečerpá karburátor palivo, nebo je ucpaná hlavní cesta dopravy benzínu do difuzoru. Ještě zkuste povolit postupně po 1/4 šroub "L". To samé u šroubu "H", vždy jen jeden úkon. Přisávání do klikové skříně se chová tak, že je nestabilní volnoběh, ale do otáček jede. Ještě zkontrolujte impulzní potrubí, to je kanálek do klikové skříně a musí být průchodný až do komůrky nad čerpací membránu do karburátoru. Prochází tím plastovým mezikusem mezi válcem a karburátorem a celá cesta musí být naprosto těsná vůčí atmosféře. Tímto kanálkem se přenáší tlakové pulzy z klikové skříně na čerpací membránu a takto si motor dopravuje palivo za chodu. Při startu s uzavřenou sytičovou klapkou si motor nasaje palivo do systému sytiče i beze impulzního potrubí. Pokud budete mít jistotu, že čerpání je OK, tak již zbývá jen vyčistit hlavní cestu benzínu do difuzoru, hlavně nešťourat drátkem do rozprašovací trysky, je tam zpětná klapka. Ještě mě napadá zkusit při přidání plynu lehce zapumpovat primerní pumpičkou. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 9.3.2014 18:32
Všechny Standovy pokyny mám za sebou, i kanálek do karteru motoru jsem protáhl.Dokonce jsem prověřil funkčnost natlakováním a měřením jehlového ventilu. u karburátoru.Otočením pily vpravo o 90° motor zhasíná.A unavilo mě to natolik, že jsem si koupil nový HECHT 26 za 2k.Navíc mně u Volcraftu 36 přestalo pracovat olejové umělohmotné čerpadlo a musel jsem řetěz mazat štětkou... AB
|
|
|
|
|
|
|
host - 191.186 (?), 9.3.2014 19:32
Tyto opravy dělám zkouškou jiného karburátoru a tím mám jasno, bez zbytečných demontáží. Dnes není problém zalepit karburátor biosložkou, nebo poškodit gufero degradujícím olejem přilepením. Zkouška těsnosti skříně, sání je základ. Netěsné gufero udrží krátce v chodu jen sytič, nepatrné přisávání způsobuje kolísání chodu motoru, jak bylo uvedeno.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|