Homelite CSP3314 nestartuje



host - 136.63 (?)
12.3.2014 7:43

Zdravím Michale, přetlak v nádrži vytváří odpar benzínu a na funkci nemá vliv. Přisávání by tam mělo být. Pokud čerpání primerní pumpičkou správně funguje, je zaručeno, že karburátor je naplněn benzínem. Popis zkontrolování hlávní cesty dodávky paliva do rozpřašovače by byl velmi obsáhlý a tak jen jedna rada. Vymontuj karburátor, odšroubuj víčko s dávkovací membránou a vyšroubuj ven šroub"H". Sežeň nebo vypůjč si čistič brzd, hadičku dávkovače čističe nasuň do otvoru po šroubu "H" a propláchni čističem. Čistič musí vytékat (rozprašovat) z trysky v difuzoru karburátoru a také z otvoru na dně dávkovací komory. Standa.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 193.224 (?), 10.3.2014 18:17

Tak Jsem přetěsníl motor Hermetikem co jsem našel nějakej staletej v garáži :-), zkusil jsem utáhnout jen samotný karburátor a chovala se pořád stejně chytala jen na sytič pak začla zabrblávat i na poloplyn a pak i v normální poloze ale tak na max 3-5 vteřin , jednou se mi podařilo jí udržez v chodu pod plynem cca asi 3-4 minuty šla do otáček jako normálně ale jak jsem jí ubral plyn chcípla a už zase jen zabrbla, jen na sytič chytne beží chvilku a taky chcípne

                     
host - 136.63 (?), 11.3.2014 8:38

Zdravím, zkus ještě zkontrolovat těsnost sacího palivového potrubí už od filtru až do karburátoru, filtr máš snad zkontrolovaný, musí se dát snadno profouknout (až z něj vyteče benzín). Pak už to bude opravdu jen záležitost karburátoru. Standa.

                     
host - 193.224 (?), 11.3.2014 9:27

Zdravím, to vše jsem kontroloval jako první, ještě jsem zapomněl dodat že nádrž je nějak pod tlakem včera když jsem vytáhl hadičku s pumpičky (primér) tu co vrací benzín do nádrže tak z ní vystříkl benzín snad metr vysoko a když otevřu nádrž tak si taky odfoukne nevím co by to mohlo způsobovat tato pila nemá odvětrávací víčo tak nevím co stím

                     
host - 56.206 (?), 11.3.2014 13:06

Jde primer zmáčknout a funguje normálně? Občas se stane, že se prohodí hadičky na karburátoru a okruh pak nefunguje správně.

                     
host - 193.224 (?), 11.3.2014 21:08

Ano, primér jde normálně lehce, nasává přes karburátor a vrací zpět do nádže už nevím co stím.

                     
host - 136.63 (?), 12.3.2014 7:43

Zdravím Michale, přetlak v nádrži vytváří odpar benzínu a na funkci nemá vliv. Přisávání by tam mělo být. Pokud čerpání primerní pumpičkou správně funguje, je zaručeno, že karburátor je naplněn benzínem. Popis zkontrolování hlávní cesty dodávky paliva do rozpřašovače by byl velmi obsáhlý a tak jen jedna rada. Vymontuj karburátor, odšroubuj víčko s dávkovací membránou a vyšroubuj ven šroub"H". Sežeň nebo vypůjč si čistič brzd, hadičku dávkovače čističe nasuň do otvoru po šroubu "H" a propláchni čističem. Čistič musí vytékat (rozprašovat) z trysky v difuzoru karburátoru a také z otvoru na dně dávkovací komory. Standa.

                     
host - 56.206 (?), 12.3.2014 13:47

Mě na tom mate jedna věc: pila běží jen na sytič a to ztěžka a trhaně (jako při nedostatku paliva), po přidání plynu chcípne. Přitom svíčka je údajně mokrá (což je zas příznak přechlastání). Sytič dělá to, že přiškrtí přívod vzduchu do difuzoru, takže vzduchu je ve směsi míň a motor snáz naskočí - po vypnutí sytiče se difuzor otevře naplno a množství směsi už reguluje jen klapka plynu. Kdyby chcípání způsoboval nedostatečný přísun paliva do karburátoru, proč je zlitá svíčka?

Vyloučit nestandardní tlakové poměry v systému můžete povolením víčka nádrže a pokusem nastartovat (bacha na únik paliva a riziko požáru), ale jak píše Standa: přetlak a fouknutí nádrže po otevření je normální projev teplotní rozpínavosti benzínu a jeho výparů.

Ta pila jela opravdu do poslední chvíle před výměnou příruby, nebo v mezidobí i nějakou dobu ležela s palivem v systému (ať vyloučíme možné úsady v karburátoru)?

                     
host - 193.224 (?), 12.3.2014 18:58

Zdravím pila po prasknutí příruby nějakou dobu stála (cca 2 měsíce) ale se sundaným karburátorem (prázdným) a po nandání nové příruby ještě asi dva dny řezala ale šla pomaleji do otáček tak jsem jí zkoušel přidat a vyčistit a od té doby takhle zlobí, dnes jsem jí zkoušel tak se mi jí povedlo dvakrát za sebou nastartovat ale hned jsem jí přidal jinak neudrží v chodu a držel jsem jí chvíly v otáčkách ale jakmile jsem jí ubral tak chcípla i ted má snahu chytit ale jen zabrblá a když chytne tak běží max pár vteřin a jak jí přidám okamžitě se zadusí. Ještě dodám že chytí bud když jí dám sytič a pak bez něj jako startování za studena a nebo když jí stříknu balonkem benzín jinak ne. Asi se na to vykašlu, koupil jsem jinou, jen mi jí je líto protože pila má nařezáno max 10m3 měkýho

                     
host - 181.84 (?), 12.3.2014 20:51

jak vypadá píst?

                     
host - 193.224 (?), 12.3.2014 22:19

No píst vypadá nepoškozený, nemá žádné rýhy jen byl zeshora trochu očouzený tak jsem ho očistil, když už jsem to mněl rozebraný a komprese mi také příjde normální jako předtím

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika