Rubista
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář (10317) - 70.240 (?), 21.6.2015 10:05
Tak, když se podíváte na fotku Aurory v tomto odkazu, tak bych řekl, že ty moje plody na "Rubistě" jsou tutově Aurory. Nevím, jak velkou pecku má mít americká Aurora, ale všechny odrůdy z Escande, které tady mám, mají nápadně malou pecku, například oproti meruňkám z Lednice, jako třeba u Leskory, kde je pecka velká i v malých plodech. Co mně to poslali ze zahradnictví, na tomto fóru velice oblíbeném, a to z "milého" Droždína u Olomouce místo Aurory, to je těžko říct. Vypadá to na něco, co zraje před Leskorou. Plody jsou ovšem dosti kulaté, na rozdíl od Aurory z výše uvedeného odkazu a zrají o něco déle než falešná Rubista (snad Aurora).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 15.90 (?), 23.6.2015 12:30
Chce to jediné. Nenechat si to líbit, reklamovat, psát, stěžovat si, chtít kompenzace. Začíná to již při nákupu. Kolik z Vás si koupí stromek, který není vybavený řádnou cedulkou? Kolik z Vás požaduje účtenku? Kolik z Vás si visačku schová (neboť do první úrody spolehlivě vybledne)? Prodejce hřeší na to, že zákazník, než se dočká prvních plodů si nevzpomene, kde stromek kupoval, a když, tak nebude mít doklady na reklamaci. Nakonec, když mu stromek roste, tak ho přeci nevykope, aby si vysadil jiný se stejně nejistým výsledkem, tak mávne rukou.
Ať jsou zásilkové obchody jaké jsou, reklamaci uznají a pošlou přinejmenším dobropis. Reklamovat v kamenné prodejně (neřku-li u stánku) je mnohem problematičtější. Ale i tam se mi to podařilo. Ovšem je pravda, že mě tam osobně znají.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|