Změna benzínu u sekačky MF70



host - 225.226 (?)
13.6.2010 21:36

Ne, ze strany od spojky není potřeba žádný stahovák. Stahovák je potřeba jen na oběžné ventilátorové kolo ze strany od zapalování. Chce to ale motor vymontovat ven. Ještě pozor na kvalitní těsnění na karburátor k válci, jsou tam potřeba dvě těsnění. Jedno hned pod karburátor a druhé mezi válcem a krytem válce. Tam také nesmí přisávat vzduch. Jaké gufero jste tam dal ze strany od zapalování, to originál oplechované, anebo obyčejné? Obě musí být zpevněné plechem, nejlépe tmavě zelené barvy made in USA je na obalu ložisek. Jinak to budete muset dělat znovu a to je škoda práce.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 9.6.2010 17:48

Na co aditivum na netvrzená sedla ventilů u dvoutaktu?

               
host - 128.154 (?), 9.6.2010 20:46

aditivum do dvoutaktu...???

                  
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6638) - 147.108 (?), 9.6.2010 21:11

Proč ne? Aditivum (tetraethylolovo kdysi) není jen pro sedla ventilů. Ovlivňuje celkové mazací schopnosti směsi.

                     
host - 63.106 (?), 9.6.2010 21:48

Že by? Asi jsem opět někde chyběl ve výuce...

                     
lubos25 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (108) - 48.252 (?), 10.6.2010 16:33

Na ty mazací schopnosti je tam spíš ten olej... Asi 

   
host - 168.178 (?), 13.6.2010 17:38

Takže tam jsou dvě jak jsem pochopil dvě gufera. Jsou na všechny MF stejná, nebo se to liší od roku výroby. Děkuji.

      
host - 225.226 (?), 13.6.2010 18:54

Mám MF 70 r.v. asi 1995, motor Gutboard (?), který byl montován asi do většiny tehdy vyráběných MF-ek. Ano, jsou tam dvě gufera, kterými je utěsněna kliková skříň (z každé strany klikovky jedno). Od spojkové strany je gufero rozměru 25-52-10 a ze strany zapalování je 40-62-8 s těsnící podložkou. Jsou to gufera kovové speciály, obyčejné gufera běžné kvality se tam nedoporučují dávat, vydrží tam dost krátkou dobu.

         
host - 148.61 (?), 13.6.2010 20:37

No jo, já jsem vyměnil gufero pouze od zapalování.  Motor potom pěkně běžel, ale při vysoké zátěži (obracení sena) motor zase šel do vysokých otáček. Tak jsem vypucoval karburátor, vyměnil svíčku. Při dalším provozu (sečení krmení) vše OK. Ovšem když jsem ji znovu pořádně ohulil problém tu byl zas. Tak ještě skusim vyměnit to gufero od spojky.  Na to není nějaký stahovák? Moc díky. Martin

            
host - 225.226 (?), 13.6.2010 21:36

Ne, ze strany od spojky není potřeba žádný stahovák. Stahovák je potřeba jen na oběžné ventilátorové kolo ze strany od zapalování. Chce to ale motor vymontovat ven. Ještě pozor na kvalitní těsnění na karburátor k válci, jsou tam potřeba dvě těsnění. Jedno hned pod karburátor a druhé mezi válcem a krytem válce. Tam také nesmí přisávat vzduch. Jaké gufero jste tam dal ze strany od zapalování, to originál oplechované, anebo obyčejné? Obě musí být zpevněné plechem, nejlépe tmavě zelené barvy made in USA je na obalu ložisek. Jinak to budete muset dělat znovu a to je škoda práce.

               
host - 148.61 (?), 14.6.2010 7:02

Dal jsem tam to zelené s plechem USA. Díky.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky13:14
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Bojler Ariston - anoda30.3.2025
Bojler Ariston - anoda28.3.2025
Ventilátor na krbová kamna27.3.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika