Vari převodovka DSK 317
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 116.16 (?), 4.3.2015 22:37
Ale ale, pana fon, to nějak chytlo. Přestěhoval bych se, nemuselo by to být někde okolo Labe, nebo na Hané. Stačilo by mi těch pár arů, cca 1/2ha někde na rovině, protože ty naše hrby mi tak trochu vadí. Pořád aby jeden něco hlídal, ale při svém věku to již vydržím. Nějaké sáknutí maziva při svém naturelu obyvatelé Afriky neřeší. Nepsal jsem o repasu převodovky šroubovákem a „kladivem“, ale jen o možnosti výměny těsnicího kroužku „pomocí šroubováku a rysjehly“. Jestli nevíte co je rysjehla, tak vysvětlím. Je to zahrocený kousek doré a dobře tepelně zpracované oceli, kterým se rýsuje tvar tovaru na výchozí kovový materiál. Nejlépe se k tomu osvědčilo RADECO o průměru 4 až 6mm.No a kde je ta synchronní převodovka, když ke každému přeřazení musím zastavit. Když to neudělám tak může jít chudák do servisu, protože bude mít vydlážděný chrup.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 252.11 (?), 4.3.2015 22:53
Ještě k tomu RADECU, je to podle ČSN ocel 19 810, k témuž použití je levnější varianta v podobě nelegované nástrojové oceli ČSN 19 192. Obě byly produktem hutě, kterou zpěvný ptáček stehlíček přivedl do stavu, který milují „nepřízpusobiví“. Nevím, ale jestli tyto normy ještě platí, protože jsem mimo již čtvrt století.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 176.91 (?), 5.3.2015 7:17
Alespoň,vidíte, co se tu řeší za problemy.Kolik se toho o ničem napsalo.I kdyby tam byla ta důlková koroze, tak to nepoteče.Takže mi vychází, že by to mohlo někomu téct, pokud tam bude mít tlak.Jak jsem se dočetl tak tlak se vyřešil.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 0.140 (?), 5.3.2015 11:23
Nevydržel jsem to. Zvědavost mne donutila se na to jít podívat. Je to zvenku, přesto bych pod segerovku dal přesnou podložku. Mně pšouklo horní gufero, zřejmě zvýšením tlaku v převodovce po zahřátí bez možnosti tento přetlak odstranit.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|