Vari převodovka DSK 317
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 252.36 (?), 26.2.2015 5:07, zobrazeno: 31750x
Čauky prosím o rádu přestala mě jet tera Vari zjisti jsem že mě prdlo nějaký ložisko v převodovce, převodovku sem rozebral vyměnil ložisko ale mám takový problém viz obrázek jak to mám v kroužku detail jak se dává rychlost je tam takový kolik který se musí dat do správné polohy je jich tam 5 pokud se dá špatně tak to nejede a dělá to neplechu není tady nějaký zemědělec který se vrtal někdy v převodovce od varika a poradil by?
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 129.127 (?), 1.3.2015 1:57
Ano, je to jak píše Standa do jednoho z těch 5 ti otvorů podle zařazené rychlosti zapadá kulička aretovaná pružinou. Zvenku převodovky je šroub s drážkou, který stlačuje pružinu a matice, která šroub zajišťuje. Seřízení, aretace šroubem (stlačení kuličky pružinou) je dobré si vyzkoušet před kompletním složením a zatěsněním. Kulička musí bez problémů přeskakovat mezi otvory, ale zase nesmí vyskočit, šroub stlačující pružinu se musí utáhnout tak akorát. Předloni mě převodovka začala téct kolem hřídelky řazení, musel jsem tam dát zevnitř nový O kroužek - konstruktér moc nepřemýšlel, když jsem kvůli tomu musel půlit převodovku.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 72.218 (?), 1.3.2015 11:57
Když píšete, že konstruktér nepřemýšlel, musím se tomu smát. Kdyby nepřemýšlel, tak by jste určitě neměl takovou převodovku, ale trápil by jste se s řemeny...
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 89.117 (?), 1.3.2015 15:33
Napsal bych jenom myslet. Ještě příhodnější by bylo vymýšlet. A o tom a produktech Vari, by se daly napsat celé romány Když je to licenční žďorb, tak by všechny následující varianty, měly být dokonalejší než Gutbrod.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 9.6 (?), 2.3.2015 17:40
DSK 317 nikdy nebyla předmětem licence, je to vlastní konstrukce. O umu konstruktérů v Libici by šlo napsat víc - například z jejich rukou pochází Agzat nebo Adéla, nejprodávanější bubnovka vůbec.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 129.127 (?), 2.3.2015 20:56
No opravdu nevím, nevím abych kvůli jednomu O kroužku když mě teče olej kolem hřídelky řazení musel půlit převodovku mě o konstrukčním umu moc nepřesvědčilo. A zrovna když potřebuji orat zahradu.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 100.145 (?), 3.3.2015 12:26
Zkonstruováno je to možná dobře. Ale postrádá to ten správný chochmes strojaře. Dostalo se to do tohoto stavu právě díky rádoby zlepšovatelů a jejich „zlepšováků“. Ale prosím ať tak je, ale za poloviční, nebo ještě menší peníze, pane odborníku.Přestávám chápat na co jsou všechna ta technická učení, nabývám dojem, že jsou vysoká jen proto, že jsou ve vysokých barácích.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 223.242 (?), 3.3.2015 0:00
většinou se po každém půlení mění O kroužek za nový bez ohledu na opotřebení, protože je to korunová položka. Pak O kroužek určitě vydrží do další potřeby půlení. Blbý je, když se ušetří 3 koruny na nesprávným místě.
Druhá věc je, že když to maličko sákne kolem páky řazení, určitě se dá provést sezónní orba a pak teprve jet do servisu. Nikdy to totiž nezačne téci ze dne na den "jako dunaj", aby oprava byla neodkladná.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|