224.46 zřejmě reaguje na můj příspěvek z léta loňského roku. Já netvrdím, že ten nesmyslný filtr na B&S něco nevyfiltruje, asi ano ale za ty peníze je tam drahý a na tom trvám. Nebagatelizujte tvrzení o tlakovéfiltraci! Ono se to totiž dost dlouho používalo jako účelová lež na nalákání zákazníků, aby dali přednost těmto motorům před jinýma a třeba i stejné značky. A tlakové mazání u auta a jeho kontrola? Ještě jste si nikdy nevšiml takové červené kontrolky se symbolem olejničky? Má to dneska kdejaké auto, třeba to k vám taky dorazí. Trvám však na tom, že pokud má motor tlakové mazání, měla by mít obsluha informaci o jeho funkčnosti. Tlakové mazání bez kontroly zda je v provozu či nikoli může zavdat na dost drahou opravu motoru, aniž by obsluha něco zanedbala a to je přece divný, ne? Karosa měla centránlí tlakové mazání podvozku, to máte pravdu, ale uznáte, že to s tímto nemá nic společného. Těžko se mi ve vašem slovenském textu hledá co jste čím chtěl říci, neb píšete jaksi divně - zmateně. Vače přetahovaná s kýmsi o ničem nevypovídá, snad jen o vašich myšlenkových pochodech a zaručuju vám, že to dokážu udělat taky tak, že výtěz bude úplně jiný motor, než ten váš. To přece není argument, přetahování. navíc jste ani nenapsal o jaké typy motorů konkrétně šlo. No nic, ať se vám tam daří.