Vari GCV 190 vs. kopec



host - 224.46 (?)
18.1.2012 11:14

Dobrý den,

ja som vlastnikom B&S ci uz ma to tlakove alebo nie to je tak jedno ten filter nie je len na predrazenie ale hlavne na to aby precistil olej od necistôt ktore vznikaju a tym zvysil mazaciu schopnost oleja ktory ak je plny karbonovych alebo inych castic ma tuto schopnost zhorsenu tak radŠej dam 10€ na filter ale ked mi rozobere motor a pozdrie sa do salky valca tak sa len kukal ze ako nove po 5 rokoch tvrdeho uzivania... a hondy kamarat si kupil hondu tam sme skusili ako je na tom silovo zapol som sa s nim za lano a ja s mojim brigsom som ho pretiahol ako nic a objem je ten isty len vykon asi niekde inde s pozdravom D. a este ku kontrolke v aute tak isto filter kde mate kontrolku tlaku oleja? jedine v karosach je aj ta ukazuje hocico toť vse :)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 19.98 (?), 16.7.2011 12:59

Nádobku vzduchového filtru vyčistěte (vytřete dosucha) a nalijte na dno cca 1 cm motorového oleje (třeba toho, který použijete na smíchání s benzínem do palivové směsi). Filtr samotný by měl být kovový, stačí vyprat v benzínu. Měl by to být odstředivý filtr a nasávaný vzduch se zbaví nečistot tak, že ty se zychytí na olejové hladině.

                     
host - 224.46 (?), 18.1.2012 11:14

Dobrý den,

ja som vlastnikom B&S ci uz ma to tlakove alebo nie to je tak jedno ten filter nie je len na predrazenie ale hlavne na to aby precistil olej od necistôt ktore vznikaju a tym zvysil mazaciu schopnost oleja ktory ak je plny karbonovych alebo inych castic ma tuto schopnost zhorsenu tak radŠej dam 10€ na filter ale ked mi rozobere motor a pozdrie sa do salky valca tak sa len kukal ze ako nove po 5 rokoch tvrdeho uzivania... a hondy kamarat si kupil hondu tam sme skusili ako je na tom silovo zapol som sa s nim za lano a ja s mojim brigsom som ho pretiahol ako nic a objem je ten isty len vykon asi niekde inde s pozdravom D. a este ku kontrolke v aute tak isto filter kde mate kontrolku tlaku oleja? jedine v karosach je aj ta ukazuje hocico toť vse :)

                     
host - 0.146 (?), 18.1.2012 12:00

Zdravím míval jem PF62 uvezla 15q spotřeba 4x víc jak Vari které uveze 4x mín a ma s tím problém je tam znat že chybí diferák a má malá kola je jen tak na nějaké drobné převezení po zahradě a ve vesnici ale zese je vynikající co se týka rotační plečka rotavátor na orbu to přepínání těch šnapru v kolech taky nic moc péefka byla tank ale na malou zahrádku špatné otáčení všechno má svoje pro i proti

                     
host - 11.107 (?), 18.1.2012 17:35

224.46 zřejmě reaguje na můj příspěvek z léta loňského roku. Já netvrdím, že ten nesmyslný filtr na B&S něco nevyfiltruje, asi ano ale za ty peníze je tam drahý a na tom trvám. Nebagatelizujte tvrzení o tlakovéfiltraci! Ono se to totiž dost dlouho používalo jako účelová lež na nalákání zákazníků, aby dali přednost těmto motorům před jinýma a třeba i stejné značky. A tlakové mazání u auta a jeho kontrola? Ještě jste si nikdy nevšiml takové červené kontrolky se symbolem olejničky? Má to dneska kdejaké auto, třeba to k vám taky dorazí. Trvám však na tom, že pokud má motor tlakové mazání, měla by mít obsluha informaci o jeho funkčnosti. Tlakové mazání bez kontroly zda je v provozu či nikoli může zavdat na dost drahou opravu motoru, aniž by obsluha něco zanedbala a to je přece divný, ne? Karosa měla centránlí tlakové mazání podvozku, to máte pravdu, ale uznáte, že to s tímto nemá nic společného. Těžko se mi ve vašem slovenském textu hledá co jste čím chtěl říci, neb píšete jaksi divně - zmateně. Vače přetahovaná s kýmsi o ničem nevypovídá, snad jen o vašich myšlenkových pochodech a zaručuju vám, že to dokážu udělat taky tak, že výtěz bude úplně jiný motor, než ten váš. To přece není argument, přetahování. navíc jste ani nenapsal o jaké typy motorů konkrétně šlo.  No nic, ať se vám tam daří.

                     
host - 2.247 (?), 3.2.2012 18:30

Jak už jsem tu jednou psal, závaží nezávaží, pokud je to do kopce, jak znělo zadání, tak 5 nebo 6,5 koně na náklad a obsluhu je málo, mám to vyzkoušené. O komfortu obsluhy nemluvě.

                     
host - 27.106 (?), 6.2.2012 14:52

Tím bych si tak právě nebyl jist, ty koně by stačily a jednička to zvládne levou zadní ale problém je ve váze, na to je ta varina příliš lehká. Řešil jsem to dvoumontážema a pak ještě metrákovým závažím napředu a pak to již docela jelo jenže to by ta převodovka byla brzy po smrti.. To je při naložení do kopce a teď na druhou stranu, při jízdě dolů pokud by se brzdilo motorem tak by to na něj byl podobný nápor jako při orbě s T-20 u Terry.

Varina je dobrá ale nesmí se ztrhat, na to dřevo by to chtělo něco pevnějšího.. 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
MRAZUODOLNÉ TRUBKY31.10.2024
VÝPLŇ MEZI SCHODNICEMI31.10.2024
Téměř 37 % Čechů kvůli cenám energií snižuje teplotu v domácnosti. 11 % z nich dokonce o 3 až 4 stup29.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika