Uhlikovy pistni krouzek?



host - 118.44 (?)
11.10.2009 8:57

Našel jsem na netu tohle, myslím že by to mohlo být ono cituji -fosfátování je technologie určena proto aby se usnadnil záběh pohyblivých strojních součástí.Fosfatizační přípravek obsahuje jako hlavní složku mangan a vytváří na povrchu oceli vrstvu fosforečnanu manganatého, která má ve srovnání sběžnými fosfátovými vrstvami obsahujícími zinek větší tvrdost i větší nasákavost pro olej.Fosfátová vrstva zkracuje dobu záběhu, zmenšuje opotřebení součástí a snižuje i hlučnost motoru.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 90.168 (?), 10.10.2009 21:44

Já bych se v tom teda rochnil. Jaká volba? Buď vezme kroužek za 200,-, nebo bude mít doma nefunkční stroj. Ceny dílů jsou v podstatě vydírání - zkuste si z jednotlivě koupených dílů poskládat celou mašinu a spočítejte si na kolik by to vyšlo, X kolik stojí nová, a to je včetně montáže... Jestli je ta cena reálná, tak by všechny díly musely ležet ve skladu ve zlatých bedničkách a pikolíci by je museli každý den leštit.   Gl.

                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6577) - 128.44 (?), 11.10.2009 9:16

A o co Vám vlastně jde? Aby tu bylo víc příspěvků o ničem? Vždyť sám píšete, že jiná volba není, tak co se v tom dál rýpat?

                     
host - 90.168 (?), 11.10.2009 10:14

Vy jste prodejce? Pak chápu, že se vám nelíbí nadávání na přehnané ceny dílů a snaha to změnit.

V tomhle tématu mi jde o to, co ten "uhlíkový kroužek" byl vlastně zač. Jestli to byl jen normální ocelový povrchově upravený, nebo opravdu uhlíkový kompozit, nebo třeba ten co je k vidění v kompresorech. A zásadní otázka je, jestli je schopný ustát přechod kolem přepouštěcích kanálů v 2t válci (v kompresorech jsou ventily nahoře a kroužek neběhá kolem díry).    Uhlíkové kroužky do spalovacích motorů existují - viz odkaz nahoře (freepatentsonline). V češtině toho moc není, hledjte (jak píše pode mnou) "carbon piston ring"   Gl.

                     
host - 169.89 (?), 10.10.2009 21:45

vzpomene si nekdo jeste na Trabanta? tam se daval pist potazeny molykou. A molyyku si lide moc casto pletou s grafitem... tedy kdyz se to dava na pisty- dava se to aj na strely do kulovnic, proc by to nemohlo byt na krouzku?

                     
host - 90.249 (?), 10.10.2009 23:54

No neviem či krúžok do starej stihl stojí iba 200 Kč. Originál sada 2 piestnych krúžkov ma vyšla na 24EUR v predajni STIHL.Takže celá píla z ND by bola asi krát 3.MČ

                     
host - 118.44 (?), 11.10.2009 8:57

Našel jsem na netu tohle, myslím že by to mohlo být ono cituji -fosfátování je technologie určena proto aby se usnadnil záběh pohyblivých strojních součástí.Fosfatizační přípravek obsahuje jako hlavní složku mangan a vytváří na povrchu oceli vrstvu fosforečnanu manganatého, která má ve srovnání sběžnými fosfátovými vrstvami obsahujícími zinek větší tvrdost i větší nasákavost pro olej.Fosfátová vrstva zkracuje dobu záběhu, zmenšuje opotřebení součástí a snižuje i hlučnost motoru.

                     
Rony - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1084) - 175.250 (?), 11.10.2009 10:01

Carbon piston rings  (toto si dejte do vyhledávače) a zjistíte, že se toho vyrábí "mraky". Samozřejmě je to materiálově obdoba uhlíkových kartáčů elektromotorů a ty něco musí vydržet, obdobně jak u pístů.

                     
host - 118.44 (?), 11.10.2009 10:18

Prostě kroužek s větším množství uhlíku, asi by mněl vydržet když to dávají i do leteckých pístových motorů.

                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6577) - 128.44 (?), 11.10.2009 18:39

Tak zcela určitě to nebude podobný materiál jako na kartáčích elmotorů, to je grafit a ten by v pístu vydržel tak 10 minut. Mimoto by nešel namontovat, nemá pružnost. Tím pádem by ani netěsnil.  Velmi pravděpodobně se jedná o uhlíkové kompozitní kroužky, ovčem nepoužívané v motorech, ale kompresorech, vývěvách a podobně. Tam jsou trochu jiné poměry než v motoru.Základním materiálem pro kroužky spalovacíh motorů pořád zůstává jemnozrnná litina, u stíracích pak ocel.

                     
host - 178.146 (?), 11.10.2009 18:49

 souhlas, prodavač prodá všechno, přidá pohádku a zákazník je spokojen, my si pak týden lámeme hlavu

 1b

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
MRAZUODOLNÉ TRUBKY31.10.2024
VÝPLŇ MEZI SCHODNICEMI31.10.2024
Téměř 37 % Čechů kvůli cenám energií snižuje teplotu v domácnosti. 11 % z nich dokonce o 3 až 4 stup29.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Železný kůň husqvarna15.10.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika