Máte tento typ spojky? Jinak jsem našel toto, ale návod momentálně nemám, protože jej nepotřebuji - provozuji 4 takty. Ale není problém jej zajistit.
...Dvoudobé motory mají velmi jednoduchou údržbu. V našich končinách se používají nejčastěji naše motory JIKOV řady 1450. Údržba těchto motorů spočívá v pravidelném kontrolování hladiny a čistoty oleje v čističi vzduchu. Je-li olej znečištěn, je třeba jej vyměnit za nový. Stačí hladina zhruba tři milimetry vysoká. Vložka čističe je bezúdržbová.
Vzhledem k tomu, že motor je mazán palivovou směsí benzínu a oleje v poměru 1:50, je třeba svíčku pravidelně po třech měsících čistit a každý rok vyměnit za novou. Pro typy 1414 Iskra a 1433 Ducati se používají zapalovací svíčky N 17 C. Pro novější modifikace motorů, jako jsou typy 1447 a 1454, se používají svíčky D 17 YC.
Pokud motor odstavujeme na zimní období, veškerý benzín z nádrže spotřebujeme a vypustíme i plovákovou komoru karburátoru tím, že ji demontujeme. Pak vrátíme víko plovákové komory zpět na své místo, kohout přívodu paliva necháme uzavřený. Na začátku sezóny startujeme s čerstvým benzínem.
Ještě se vrátím k mazání palivovou směsí. Pro mazání těchto motorů je vhodné používat olej Mogul TS nebo Paramo Trysk M2TS. Jako palivo používáme výhradně benzín Special, který velmi dobře váže olej.
Někteří uživatelé si stěžují na to, že jim dvoudobý motor JIKOV netáhne a silně se zahřívá. Příčinou bývá špatné chlazení motoru, které však není chybou konstrukce, ale tím, že při sekání se silně práší a zanášejí se chladicí žebra na bloku válce a hlavě. Nedostatečně chlazený motor pak podává malý výkon a silně se zahřívá. Jedinou radou je demontovat palivovou nádrž i s vedením paliva a chladicím krytem z motoru a chladicí žebra řádně očistit. Někdy může být příčinou malého výkonu a nedosažení provozních otáček i vadná pružina pneumatického regulátoru otáček. Tuto pružinu je vhodné při každém sejmutí palivové nádrže a krytu bloku motoru vyměnit za novou a klapku regulace očistit...