Fotky úprav s popisem jsem již jednou vložil. Jen krátce - mezikusy mezi kola jsou použity z rotavátoru a jsou na nich navařeny silnostěnné podložky - dosedací plochy z důvodu odolnosti proti prohnutí celé spojené hřídele. Je to stejné, jako u orig. mezikusů, ale tady je jedna strana šestihran vnější a druhá uvnitř - proto jsem musel použít díly z rotavátoru - obě strany šestihran vnější. Z důvodu potřeby měnit nastavení západek na kolech jsou kola západkami ven - pneumatiky jsem nepřehazoval - nevadí to. Spojovací tyč je nutno prodloužit - provedl jsem to z důvodu vyšší pevnosti šikmým řezem a potom tyto větší styčné plochy svařil - je nutné nabodovat , vyzkoušet, potom svařit - sváry musí být kvalitní, ale ne navařovat - jinak je nutné toto zvětšení průměru obrousit - není možné prostrčit spojovací tyč středy kol a spojovacími díly nápravy - hřídele kol. Až budu orat , nafotím, případně nahrajeme video, jak to jde. V těžkém lesním terénu někdy ani toto nestačí. Proto jsem přidělal na držák závaží - je spojen se závěsem, a tím vozíkem - naviják. Jeho pohon je ruční i od nápravy řetězem. Při potřebě překonání malého úseku používám ruční pohon, na delších a náročnějších terénech vypnu západky na kolech a naviják je poháněn motorem malotraktoru - díky DSK 317 má 3 rychlosti - dle potřeby. Pro ochranu před přetížením jsem použil jednoduchou třecí spojku, která se dá seřizovat kontra dotažením. Při větším povolení kontra se hnací kolo točí volně na hřídeli, např. při jízdě, kde není třeba naviják použít. Jinak lze naviják lehce demontovat - pojiska a šroub bez nářadí. Tažná síla je 900 kg při tahu v rovině, většinou to stačilo vyprostit soupravu i s naloženým 1 m dřeva. Toto jsem hodně používal před asi 10 lety, když jsem neměl velký naviják a jinou možnost dopravy. Ale příležitostně se to hodí.