Takže, i pro p. Chalupáře, oba L i H vždy levý závit, tedy proti směru hod. ručiček. Proč komplet generálku? Karburátor i s vypráním v ultrazvuku cca 600,- Kč! Nenajdu tak rychle základní nastavení tohoto typu, ale WT většinou 1 +1, tedy od zlehka uzavřených (zlehka!), šroubů, oba v levo o jednu otáčku. Nastartovat, nechat ohřát, pak nalézt u L otvíráním polohu "zháší", pomalu zpět za nejvyšší otáčky na "zháší", zpět na nejvyšší otáčky a mírně otevřít za ně (cca 1/8 - 1/4 ot.), nesmí se při přidání plynu dusit, zakopávat. Nebude-li chtít chytit, otvírat pomalu L až chytne. Nezapomeňte doladit i T šroubem volnoběh! Nesmí se točit nástroj! H je lépe seřizovat s otáčkoměrem, ale můžete dát opatrně plný plyn a současně otevírat až začne čtyřtaktovat.
Já vím Jani, ale ...., jinak zdravím.