Poznam podle nejakych indicii chudou smes?
|
|
 |
 |
host - 44.138 (?) 27.6.2009 8:47
Pan Radek L. (72) - xxx.xxx.126.121 (?), 27.6.2009 0:14, Takto mluví hodně lidí co má levnější stroj. Kdyby stroj stál 20 tisíc, tak by se návštěva servisu vyplatila? Sám píšete kolik hodin stroj pracoval k vaší spokojenosti a nyní se vám nechce investovat pár korun aby vám to vyšteloval, případně preventivně prohlídl odborník? Hlava, naštelování, prohlídka či případné promazání převodu přeci tolik nestojí a máte jistotu že vám to zase nějakou dobu bude sloužit ke spokojenosti. Skutečně je to tak jak tu někdo výše píše, informace (i když jsou v dobrém úmyslu) přesném naštelování karbecu a jiné odborné zásahy většinou končí zdevastováním stroje, který mohl ještě sloužit ku spokojenosti zákazníka. Nechci vás pane Radek L. nijak urazit, ale většina lidí ví pouze kde se to startuje a přidává plyn – viz rozříznuté řetězky až na hřídel, mimo jiné taky tu nějaké mám – a takovým lidem je skutečně rada i když odborná, pouze přítěží.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 26.6.2009 23:38
Takže, i pro p. Chalupáře, oba L i H vždy levý závit, tedy proti směru hod. ručiček. Proč komplet generálku? Karburátor i s vypráním v ultrazvuku cca 600,- Kč! Nenajdu tak rychle základní nastavení tohoto typu, ale WT většinou 1 +1, tedy od zlehka uzavřených (zlehka!), šroubů, oba v levo o jednu otáčku. Nastartovat, nechat ohřát, pak nalézt u L otvíráním polohu "zháší", pomalu zpět za nejvyšší otáčky na "zháší", zpět na nejvyšší otáčky a mírně otevřít za ně (cca 1/8 - 1/4 ot.), nesmí se při přidání plynu dusit, zakopávat. Nebude-li chtít chytit, otvírat pomalu L až chytne. Nezapomeňte doladit i T šroubem volnoběh! Nesmí se točit nástroj! H je lépe seřizovat s otáčkoměrem, ale můžete dát opatrně plný plyn a současně otevírat až začne čtyřtaktovat.
Já vím Jani, ale ...., jinak zdravím.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.138 (?), 27.6.2009 8:47
Pan Radek L. (72) - xxx.xxx.126.121 (?), 27.6.2009 0:14, Takto mluví hodně lidí co má levnější stroj. Kdyby stroj stál 20 tisíc, tak by se návštěva servisu vyplatila? Sám píšete kolik hodin stroj pracoval k vaší spokojenosti a nyní se vám nechce investovat pár korun aby vám to vyšteloval, případně preventivně prohlídl odborník? Hlava, naštelování, prohlídka či případné promazání převodu přeci tolik nestojí a máte jistotu že vám to zase nějakou dobu bude sloužit ke spokojenosti. Skutečně je to tak jak tu někdo výše píše, informace (i když jsou v dobrém úmyslu) přesném naštelování karbecu a jiné odborné zásahy většinou končí zdevastováním stroje, který mohl ještě sloužit ku spokojenosti zákazníka. Nechci vás pane Radek L. nijak urazit, ale většina lidí ví pouze kde se to startuje a přidává plyn – viz rozříznuté řetězky až na hřídel, mimo jiné taky tu nějaké mám – a takovým lidem je skutečně rada i když odborná, pouze přítěží.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 43.164 (?), 27.6.2009 21:20
Vidim, ze jsou zde odobrnici motorari a tak se pripojim s dotazem. Co je spatneho, kdyz u ctyrtaktniho motoru sekacky nekdy po vypnuti motoru dojde k streleni ve vyfuku? Dekuji.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 43.164 (?), 29.6.2009 22:12
Motorari, kam jste se stratili?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|