Motor jikov - problém



host - 99.167 (?) 
23.3.2014 10:19, zobrazeno: 30563x

Dobrý den, nevíte, čím by mohlo být způsobeno, že motor Jikov 1447 běží pouze na vysoké otáčky a při ubrání plynu ihned chcípne? Děkuji za odpověď.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 9.6 (?), 23.3.2014 17:30

Tipoval bych na ucpanou volnoběžnou trysku - přesně tenhle problém jsem měl taky. Pomohlo profouknutí a bylo po problému. je to mosazný šroub s drážkou umístěný zhruba v polovině telesa karburátoru.

   
host - 188.195 (?), 4.4.2014 14:29

karburátor jikov ano, ale motor jikov ťažko. Treba nastaviť ten karburátor. Vyčistiť trysky. nastaviť vzduchovu trysku (to je tá s pružinkou) a dorazovú skrutku plynu ktorá obmedzuje spodnú pojohu plynu. Hlavne učistiť komplet karburátor z vonka a znútra od usadenín a prachu.

      
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 9.4.2014 13:00

Dobrý den   mám podobný problém s rotavátorem. Mě po nastartování a zahřátí (tak 1/2 min) pracuje cca 10-20 vteřin a pak spadne do otáček 1000, že sotva sepne spojku. Karburátor čistý, ani smítko. Po sundání filtru zdifuzoru prská benzín. Jak nastavit vzduchovou trysku. Pokud jí povolím víc jak o 1/4 ot. tak už motor nejde natočit. A při nastavení za chodu nejde přidat plyn. Motor na volnoběh běží neustále pořát. Je možný, že by tam byla jiná (vyměněná) tryska?       Míra

         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 14.199 (?), 9.4.2014 14:10

Bude nějaký problém s hlavní tryskou a emulzní trubici.

            
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 9.4.2014 16:43

Dík co to je emulzní trubice. Všechny trisky jsou čisté, profouknuté kanálky v těle karburátoru. Ještě jsem se snažil snížit hladinu, aby se to nepřeplavovalo.        Míra

            
host - 181.165 (?), 9.4.2014 18:29

Nějaký problém nám nic neříká. Bylo by třeba aspoň něco naznačit!!, v čem to je. Kde se v karburátoru Jikov nalézá  „emulzní trubice“. V soupisce položek nic takového neni!!

               
host - 178.235 (?), 9.4.2014 18:42

Sám se těším na kvalifikovanou odpověď.A s Terou pracuji od r.80.Nicméně člověk by neměl zemřít hloupý.  AB

               
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 9.2 (?), 9.4.2014 19:47

Tak holt je to řešený jinak, nevím jak. U plovákových karburátorů jde o to, že se se zvyšujícím průtokem vzduchu neúměrně zvyšuje průtok benzínu >triskou<, takže do motoru jde příliš bohatá směs. Takže se benzín musí naředit vzduchem. Když tam není emulzní trubice, je tam něco jiného ale být to tam musí, je to konstrukční princip. Je s podivem, kdy znáte rozpis součástek, že jste tam něco podobného nenašel. U malých motocyklových karburátorů byl na kraji difuzoru malý kanálek na přisávání vzduchu.

               
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 9.4.2014 23:05

Emulzní trubice nemusí být samostatný díl, může to být díra v dílu značeném obvykle jako položka 1 - monoblok tělesa.

jinak k seřízení koukněte na toto

Seřízení bude potřeba, pokud začnete brát benzín jinde a on bude mít jiný obsah přidaného etenolu.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Zarubňa vchodových dverí13.11.2024
Pracovní stůl skládací12.11.2024
Jotul F 602 ECO nebo Plamen Trenk? máte někdo zkušenost?12.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu11.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Komín T-kus pod úhlem 87°, jaké koleno kouřovodu10.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika