Motor jikov
|
|
|
|
|
|
|
|
Vláďa N - (4) - 118.131 (?), 14.7.2009 20:42
Prosím o radu. Vlastním sekačku na vysokou trávu Dakr, která je poháněná motorem Jikov 1454. Jsem s ní spokojen. V loni byla na opravě, motor při sekání ztrácel výkon a motor se zadusil. V servisu vadu opravili - vydřené simerinky. Uplynul rok a vada se objevuje znovu. Motor opět ztrácí výkon a zadusí se. Nezbývá nic jeného než motor natočit, při volnoběhu se chová normálně, při posekání 5-7 metrů trávy v řádku se opět dusí a chcípá. Sekačku vlastním od roku 2001. Prosím o radu, co by se dalo s motorem udělat, aby neztrácel výkon, myslím, že by simerinky měly mít delší životnost. Za všechny odpovědi předem děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
host - 122.179 (?), 15.7.2009 22:16
Mám s těmito motory jen dobré zkušenosti přes 20 let.To, co uvádíte, jsem viděl u sousedova motoru.Zkuste požádat odborný servis o kontrolu geometrie a jakosti třecích ploch u kliky a případně ji vyměňte.Jinou příčinu častého odchodu těsnicích kroužků nevidím. AB
|
|
|
|
|
|
|
host - 171.146 (?), 26.7.2009 20:51
mám motr jikov dvoutakt JIKOV 1454 VAPE DV mně chcípá, teda jede chcípne, za chvíli až se naplní karburátor tak jede, nevím jak na to co může být s tím karburátorem. Víém že je to v zásobování palivem, když je méně palivy v nádrži motor nejede jako by ho šlo málo, může to být ve vstupní trysce?
|
|
|
|
|
|
|
host - 171.146 (?), 26.7.2009 20:43
to stejné mi to dělá taky, mám pocit že je to v karbecu
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 26.7.2009 21:14
No a nemáte už zanešený a tedy částečně neprůchodný pal. filtry?
|
|
|
|
|
|
|
pandavid - (11) - 156.189 (?), 12.8.2009 21:21
budu se pouštět do menší g.o jikov mj5, zatím mám 2 dotazy
1) jak se měří vůle na klice, postup?
2) proč se vůle vymezuje?
děkuji
|
|
|
|
|
|
|
host - 40.229 (?), 27.8.2009 22:23
Mě to dělalo taky, špatně se plnil karbec. Byl to zanesený uzavírací ventil!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 60.252 (?), 30.8.2009 16:17
Odišlo mi zapalovanie na motoriyJíkov, bolo tam bezkontaktné za aké by ho bolo lepšie vymeniť, kontakné,alebo bezkontaktné a aká je montáž.
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 30.8.2009 19:06
Jde o to, po kolika letech to zapalování odešlo. Kdyby, dejme tomu, po osmi letech a byla to první závada řešil bych to koupí nového bezkontaktního a hotovo. Bohu žel tento druh nevykazuje co kus to bezproblém, ale psíše naopak. Katastrofální situace byla cca v půlce devadesátých let to "hořelo" jedno za druhým. Možná to bylo i tím že se tehdy nejvíce prodávaly dvoutakty a Honda postupně nastupovala. Nebyl problém, aby zapalování nepřežilo tehdejší záruku. Postupem času se na něm zapracovalo a zdálo se mi, že i na kvalitě a spolehlivosti. Takže je-li to první závada vyměnit za nové a a měl by být na minimálně stejně dlouhou dobu klid, ale to už jsem vlastně psal. Ono i ta předělávka něco stojí a nedá se říci, že je kontaktní zapalování bezúdržbové. Pokud se aspoň jednou za rok člověk nepodívá pod setrvačník mohlo by se stát, že časem motor přestane sloužit a jak už to tak bývá zrovna když je ho potřeba.
|
|
|
|
|
|
|
host - 60.252 (?), 4.9.2009 20:44
Dal som na Vašu radu a vymenil celé zapalovanie za bezkontaktné, Ducati a je po probléme, štartovanie je bezchybne.Ďakujem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|