Jikov 1447 DV VAPE



host - 242.30 (?)
21.12.2013 22:55

Dobrý den,

vlastním převodovku agzat a motor Jikov s tím, že třmen je použit dodávaný k motoru Jikov. Plochy, které svírá třmen nejsou symetrické a navíc velikost třmenu je taková, že při větším stažení se konce třmenu dotýkají. Třmenem tedy motor a převodovku moc pevně nestáhnu. Navíc podvozek agzatu má jeden aretační čep v dosedací ploše a hliníkový odlitek motoru jenž dosedá na převodovku má jen přerušenou drážku (nikoliv otvor pro čep) v předu a vzadu (využiju, ale jen jeden). Primárně bych řekl, že motor asi není na Agzat podvozek dělán, proto ty drobné niance, ale výsledkem toho všeho je po dvou letech užívání stržená drážka na hliníkovém odlitku motoru.

Můj dotaz zní zda něco podobného sledujete i u svého stroje a jak to případně řešíte.

A druhý dotaz mám jak můj problém vyřešit (to už je asi otázka pro všechny). Do převodovky se mi zasahovat moc nechce už jen proto, že se jedná o tvrdou ocel. Čili mám v plánu pro čep v hliníkové dosedací ploše odvrtat otvor (dva roky starý motor!) Napadá Vás něco lepšího? Případně jaká vidíte v dané úpravě dosedací plochy problém.

Předem děkuji za názor.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 242.30 (?), 21.12.2013 22:55

Dobrý den,

vlastním převodovku agzat a motor Jikov s tím, že třmen je použit dodávaný k motoru Jikov. Plochy, které svírá třmen nejsou symetrické a navíc velikost třmenu je taková, že při větším stažení se konce třmenu dotýkají. Třmenem tedy motor a převodovku moc pevně nestáhnu. Navíc podvozek agzatu má jeden aretační čep v dosedací ploše a hliníkový odlitek motoru jenž dosedá na převodovku má jen přerušenou drážku (nikoliv otvor pro čep) v předu a vzadu (využiju, ale jen jeden). Primárně bych řekl, že motor asi není na Agzat podvozek dělán, proto ty drobné niance, ale výsledkem toho všeho je po dvou letech užívání stržená drážka na hliníkovém odlitku motoru.

Můj dotaz zní zda něco podobného sledujete i u svého stroje a jak to případně řešíte.

A druhý dotaz mám jak můj problém vyřešit (to už je asi otázka pro všechny). Do převodovky se mi zasahovat moc nechce už jen proto, že se jedná o tvrdou ocel. Čili mám v plánu pro čep v hliníkové dosedací ploše odvrtat otvor (dva roky starý motor!) Napadá Vás něco lepšího? Případně jaká vidíte v dané úpravě dosedací plochy problém.

Předem děkuji za názor.

                     
host - 108.94 (?), 31.12.2013 20:22

Motory Jikov jsou vyrabene v provedenich pro spojku o prumerech 80 nebo 120 a pak jeste bez spojky jen s hridelem.

Jestli je sance nafotit stav motoru s prevodovkou (i oba extra - stycne plochy) v nejakych detailech tak, aby si clovek na dalku nemusel moc domyslet, urcite by to pomohlo.

K tomu jeste pro jistoru pripsat typ/provedeni motoru ze stitku (byva vespod).

   
host - 174.1 (?), 3.12.2013 21:31
Koupil jsem si novou motorovou jednotku 1447 s dekompresorem. Po ujeti asi 300m v zabehu motor nahle spadl z otacek na volnobeh a za par vterin chcipnul. Vsimnul jsem si, ze upadla na zem packa karburatoru od tahla pneumatickeho regulatoru (vysrouboval se pridrzny sroubecek packy). Chci se zeptat, jestli je spravne, kdyz nasadim tahlo zpet do prostredni dirky na pacce a pruzinu regulatoru do tretiho zarezu od konce hrebinku - nepoznamenal jsem si puvodni polohy, jelikoz jsem to necekal. Diky.
      
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 3.12.2013 21:48

myslím si, že v původním návodu bylo, že jednotlivé dírky odpovídají oktanovým číslům užívaných benzínů 91, 95, 98. Tedy natural má mít prostřední.

         
host - 226.20 (?), 4.12.2013 10:03

Myslíte špatně, já si myslím, že vaše informace je velmi zavádějící.

            
host - 178.235 (?), 4.12.2013 13:30

Rovněž si myslím, že dírky na páčce nejsou od oktanů, ale od nastavení rozsahu otáček.U nového stroje 1447 DV mám táhelko na třetím otvoru odshora.

               
host - 39.126 (?), 7.12.2013 0:49
A pruzinku mate zavesenou na kterem zarezu te paky otacek?
                  
host - 216.66 (?), 7.12.2013 8:18

To to nikdo přesně neřekne. Musíš zkoušet, trochu si pohrát. Budeš převěšovat tak dlouho, až ti to při minimálním plynu nebude chcípat a celém rozsahu otáček bude mít motor svižný chod.

                  
host - 178.235 (?), 7.12.2013 8:39

Pružina je zavěšena na druhém zářezu od konce hřebínku.Samozřejmě že jde o orientační nastavení, ale někdy je dobré chytit se výchozích továrně nastavených pozic.Po čase se stane, že únavou pružiny a zvětšených vůlí na regulačních prvcích (včetně nánosu plev)v regulačním systému je nutné přenastavení. Přeju vám hodně úspěchů.  AB

   
host - 87.34 (?), 4.12.2013 18:30

Nevím čemu říkáte dekompresný kanalik. Problémy jsem se startem neměl. Ale je tu ale. Motory 1447DV se prý ještě vyrábějí, ale karburátory na trhu jsou bez připojení hadičky k podtlakovému dekoventilu. Koupil jsem nový karbec bez deko připojení + sadu ručního deko, funguje dobře, ale ruční deko byl třeba mnohem lépe vyřešen na tom nejblbějším mopedu, který se u nás vyráběl. Ovládání deko bylo přímo na řídítkách. U Jikovu s ručním deko, běháte od klečí před mašinku a mačkáte deko v případě, že vám to nechytne na první šup. Automat se dá nahradit, třeba poučenou manželkou. Super výrobek!!

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Homelite xl 91318.9.2024
Homelite xl 91315.9.2024
Kouří do místnosti12.9.2024
Kompresor - identifikácia9.9.2024
ČOV Herva8.9.2024
ČOV Herva8.9.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika