Dobrý den,
vlastním převodovku agzat a motor Jikov s tím, že třmen je použit dodávaný k motoru Jikov. Plochy, které svírá třmen nejsou symetrické a navíc velikost třmenu je taková, že při větším stažení se konce třmenu dotýkají. Třmenem tedy motor a převodovku moc pevně nestáhnu. Navíc podvozek agzatu má jeden aretační čep v dosedací ploše a hliníkový odlitek motoru jenž dosedá na převodovku má jen přerušenou drážku (nikoliv otvor pro čep) v předu a vzadu (využiju, ale jen jeden). Primárně bych řekl, že motor asi není na Agzat podvozek dělán, proto ty drobné niance, ale výsledkem toho všeho je po dvou letech užívání stržená drážka na hliníkovém odlitku motoru.
Můj dotaz zní zda něco podobného sledujete i u svého stroje a jak to případně řešíte.
A druhý dotaz mám jak můj problém vyřešit (to už je asi otázka pro všechny). Do převodovky se mi zasahovat moc nechce už jen proto, že se jedná o tvrdou ocel. Čili mám v plánu pro čep v hliníkové dosedací ploše odvrtat otvor (dva roky starý motor!) Napadá Vás něco lepšího? Případně jaká vidíte v dané úpravě dosedací plochy problém.
Předem děkuji za názor.