Máte tam ty podmínky popsány podrobně, ale v případě individuálního dovozu stroje značky, která v ČR nemá zastoupení nebo do ČR daný model traktoru nikdy oficiálně nedovážela (Kubota, Iseki,Mitsubishi..) se legálně na silnici za současného stavu legislativy nikdy nedostanete!!!
K tomu povolení k zvláštnímu užívání silnic od Správy a údržby silnic (těm je to celkem fuk) a příslušného dopravního inspektorátu - musíte právě na tom dopravním inspektorátu předložit hlavně TECHNICKÉ OSVĚDČENÍ (výpis z technického osvědčení)!!! Bez něj by se s Vámi neměl příslušný úředník ani bavit, ať se budete pokoušet vyjednat trasu a dobu provozu pro traktor bez SPZ, nebo pro speciální pracovní stroj.
Pokud se to někomu přesto podaří, máte neuvěřitelné štěstí na úředníka a až dojde k nějaké nehodě, ve které se bude nějaký jouda podrobně šťourat, vezete se v tom i s příslušným dobrosrdečným úředníkem!!!
Technické osvědčení máte šanci legálně získat na VARI, TK-TZ apod.a cokoliv, co se dováželo oficiálně a dovozce ještě existuje, Jinak ne!
Osobně tentokrát souhlasím s panem tktz a 80.237.Platím povinné ručení na tzv.traktor bez SPZ(mám ŘP T),vozím s sebou řidičák a doklad od pojistky, tu lékárnu a trojúhelník rychle doplním . Jinak funkční osvětlení, blinkry,klakson, funkční brzdy, trojúhelník na vleku nebo neseném nářadí a pokud možno oranžový maják(ten nemám) a na pohled vynikající tech.stav by měly být samozřejmostí. Pak už jen oči na vrch hlavy a doufat, že případný policista při kontrole bude slušný chlap.