Jaký stroj na 5ha pastvin pro několik koní



host - 3.83 (?)
17.2.2009 22:26

A nebo ta druhá zmíněná možnost-státní zkušebna na vlastní náklady.

S papírem z této zkušebny, že vozidlo splňuje technické podmínky pro provoz na komunikacích (2.a 3. třídy)...což bude za tučný peníz, pak můžete žádat SÚS, Policii ČR a Dopravní inspektorát o povolení k zvláštnímu užívání dané komunikace.

Čili reálné je to pouze u VARI nebo TK.. Tam je získání technického osvědčení reálné.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 174.222 (?), 17.2.2009 0:57

Pokud jsou pozemky u domu jak píšete, tak to máme i my a zvolily jsme dovoz ojetého traktoru(v našem případě fendt)z německa(bez SPZ) za 35000,- i s dvouradličným pluhem a sekací lištou.Dokoupen -obraceč sena se shrnováním(9000,-),samosběrný vůz(16000,-),výfuk sena(8000,-)plošinový valník na dříví(5000,-).Dvouválec pomaloběžný, nízká spotřeba nafty, jen pravidelné výměny oleje.Výbava je na něm zn. BOSCH, což byla zn. německé kvality a opravdu bez problému už více jak 10let.Většina vybavení též dovoz(jako se vozí auta, tak i zemědělská technika).Je bez kabiny, ale i do -10 jsem s tím jel, zaleží jen na kvalitě oblečení.Každopádně traktor je traktor, začínaly jsme MF 70,ale to se člověk naběhal jak blázen(mimo jiné i vysoká spotřeba) a odvoz sena byla společenská akce.U výše jmenované mechanizace, to s přehledem zvládne člověk sám.

                     
host - 99.214 (?), 17.2.2009 8:37

Vám se podařilo ten traktůrek/Mits../ dát na značky?? Je to u těchto dovozů reálné??? Taky prohlížím inzerce s Kubotami, Yanmary a Iseki. Na Mits jsem zatím moc nenarazil.

Ivan

                     
host - 80.237 (?), 17.2.2009 12:32

Na značky lze tyto dovozy dostat pouze, pokud si zaplatíte státní zkušebnu.Jinak ani omylem. Na některých dopravních inspektorátech se to sice podařilo(většinou obecním úřadům-úřady si njavzájem asi občas vyhoví),ale běžnému občanovi jen stěží.Museli by Vám vydat povolení k užívání komunikací v majetku obce.  Pokud to dotyčnému úředníkovi alespoň trochu myslí, nikdy Vám na vlastní riziko žádné takové povolení nevydá.

Ale na druhou stranu-za optání nic nedáte.

V každém případě buď pojištění z odpovědnosti mot.voz. na traktor bez SPZ, nebo speciální pracovní stroj. 

                     
tktz - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (126) - 169.122 (?), 17.2.2009 12:47

přesně tak... povinnné ručení na zem.stroj bez SPZ, trojůhelník,lékárnu a můžete po silnici druhé a třetí třídy!!!fréza, terra a ostatní co nemají světla musí svítit(bohužel) takto mě to bylo řečeno na DI... stroj musí mít na složence napsáno místo SPZ výrobní číslo

                     
host - 94.166 (?), 17.2.2009 20:36

Pokud chcete používat malotraktor tovární výroby bez SPZ na silnici 2 a3 tř.měl by jste si vyřídit povolení o uděléní vyjímky.Vše popsáno v příspěvku ze dne 9.1.08 a 10.1.08 --TZ4K14 -provoz na veřejných komunikacích.

                     
host - 3.83 (?), 17.2.2009 21:45

Máte tam ty podmínky popsány podrobně, ale v případě individuálního dovozu stroje značky, která v ČR nemá zastoupení nebo do ČR daný model traktoru nikdy oficiálně nedovážela (Kubota, Iseki,Mitsubishi..) se legálně na silnici za současného stavu legislativy nikdy nedostanete!!!

K tomu povolení k zvláštnímu užívání silnic od Správy a údržby silnic (těm je to celkem fuk) a příslušného dopravního inspektorátu - musíte právě na tom dopravním inspektorátu předložit hlavně TECHNICKÉ OSVĚDČENÍ (výpis z technického osvědčení)!!! Bez něj by se s Vámi neměl příslušný úředník ani bavit, ať se budete pokoušet vyjednat trasu a dobu provozu pro traktor bez SPZ, nebo pro speciální pracovní stroj.

Pokud se to někomu přesto podaří, máte neuvěřitelné štěstí na úředníka a až dojde k nějaké nehodě, ve které se bude nějaký jouda podrobně šťourat, vezete se v tom i s příslušným dobrosrdečným úředníkem!!!

Technické osvědčení máte šanci legálně získat na VARI, TK-TZ apod.a cokoliv, co se dováželo oficiálně a dovozce ještě existuje, Jinak ne!

Osobně tentokrát souhlasím s panem tktz a 80.237.Platím povinné ručení na tzv.traktor bez SPZ(mám ŘP T),vozím s sebou řidičák a doklad od pojistky, tu lékárnu a trojúhelník rychle doplním  . Jinak funkční osvětlení, blinkry,klakson, funkční brzdy, trojúhelník na vleku nebo neseném nářadí a pokud možno oranžový maják(ten nemám) a na pohled vynikající tech.stav by měly být samozřejmostí. Pak už jen oči na vrch hlavy a doufat, že případný policista při kontrole bude slušný chlap.

                     
host - 3.83 (?), 17.2.2009 22:26

A nebo ta druhá zmíněná možnost-státní zkušebna na vlastní náklady.

S papírem z této zkušebny, že vozidlo splňuje technické podmínky pro provoz na komunikacích (2.a 3. třídy)...což bude za tučný peníz, pak můžete žádat SÚS, Policii ČR a Dopravní inspektorát o povolení k zvláštnímu užívání dané komunikace.

Čili reálné je to pouze u VARI nebo TK.. Tam je získání technického osvědčení reálné.

                     
host - 4.243 (?), 18.2.2009 8:48

S tím majákem bych byl opatrný. Je vidět, že je to pro vás neznámá oblast. Je dobré prostudovat zákon, který o jeho užítí, instalaci a i legalizaci píše. Ono třeba blikající jedoucí popelářské auto není zrovna v souladu s tímto zákonem a průjezd jednosměrnou ulicí v protisměru už vůbec ne i když to asi vidíme dns a denně a nikdo to moc neřeší.

                     
tktz - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (126) - 169.122 (?), 18.2.2009 9:49

je samozřejmě, že se po silnici nesmíte promenádovat, ale zdolat cestu v co nejkratší(né nejrychleji) trase!!! Po pravdě zbytečně provokovat jen s povinným ručením někde na silnici a dělat prsa???!!! Nedej bože pak něco zavinit??!!Koneckonců traktor patří na polní cesty od toho je traktor! Ale dříví z lesa nebo ve žních atd.si myslím se přejet  po silnici dá z největší opatrností a je tolerováno, když je vozidlo na první podled cajk, a není samodomo!!! Je opravdu nutné ale tyto věci mít sebou(PR, lékárna trojůhelnik světla)

                     
host - 80.237 (?), 18.2.2009 11:09

Dobrá, dobrá,maják tedy vynechme. Nesmíte se zase tak poddávat našim zákonům. Sami rozumější úředníci dopravních inspektorátů Vám potvrdí, že současná právní úprava zbytečně přísně v oblasti této mechanizace buzeruje obyčejné lidi a na opravdového gaunera je stát celkem krátký. Za oranž.majáček, který vhodně umístěný jen a jen zase zvyšuje viditelnost a tím i bezpečnost provozu se hlava netrhá. Všude v okolních státech je ten oranž.maják u těchto traktorů naprostou samozřejmostí-to jen tady jsme zase papežštější papeže. Ale nechme už ten maják být.Anebo nás, když tak, jednoduše poučte.Dík .

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika