Jaký stroj na 5ha pastvin pro několik koní
|
|
|
|
host - 174.222 (?) 17.2.2009 0:57
Pokud jsou pozemky u domu jak píšete, tak to máme i my a zvolily jsme dovoz ojetého traktoru(v našem případě fendt)z německa(bez SPZ) za 35000,- i s dvouradličným pluhem a sekací lištou.Dokoupen -obraceč sena se shrnováním(9000,-),samosběrný vůz(16000,-),výfuk sena(8000,-)plošinový valník na dříví(5000,-).Dvouválec pomaloběžný, nízká spotřeba nafty, jen pravidelné výměny oleje.Výbava je na něm zn. BOSCH, což byla zn. německé kvality a opravdu bez problému už více jak 10let.Většina vybavení též dovoz(jako se vozí auta, tak i zemědělská technika).Je bez kabiny, ale i do -10 jsem s tím jel, zaleží jen na kvalitě oblečení.Každopádně traktor je traktor, začínaly jsme MF 70,ale to se člověk naběhal jak blázen(mimo jiné i vysoká spotřeba) a odvoz sena byla společenská akce.U výše jmenované mechanizace, to s přehledem zvládne člověk sám.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 174.222 (?), 17.2.2009 0:57
Pokud jsou pozemky u domu jak píšete, tak to máme i my a zvolily jsme dovoz ojetého traktoru(v našem případě fendt)z německa(bez SPZ) za 35000,- i s dvouradličným pluhem a sekací lištou.Dokoupen -obraceč sena se shrnováním(9000,-),samosběrný vůz(16000,-),výfuk sena(8000,-)plošinový valník na dříví(5000,-).Dvouválec pomaloběžný, nízká spotřeba nafty, jen pravidelné výměny oleje.Výbava je na něm zn. BOSCH, což byla zn. německé kvality a opravdu bez problému už více jak 10let.Většina vybavení též dovoz(jako se vozí auta, tak i zemědělská technika).Je bez kabiny, ale i do -10 jsem s tím jel, zaleží jen na kvalitě oblečení.Každopádně traktor je traktor, začínaly jsme MF 70,ale to se člověk naběhal jak blázen(mimo jiné i vysoká spotřeba) a odvoz sena byla společenská akce.U výše jmenované mechanizace, to s přehledem zvládne člověk sám.
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.214 (?), 17.2.2009 8:37
Vám se podařilo ten traktůrek/Mits../ dát na značky?? Je to u těchto dovozů reálné??? Taky prohlížím inzerce s Kubotami, Yanmary a Iseki. Na Mits jsem zatím moc nenarazil.
Ivan
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.237 (?), 17.2.2009 12:32
Na značky lze tyto dovozy dostat pouze, pokud si zaplatíte státní zkušebnu.Jinak ani omylem. Na některých dopravních inspektorátech se to sice podařilo(většinou obecním úřadům-úřady si njavzájem asi občas vyhoví),ale běžnému občanovi jen stěží.Museli by Vám vydat povolení k užívání komunikací v majetku obce. Pokud to dotyčnému úředníkovi alespoň trochu myslí, nikdy Vám na vlastní riziko žádné takové povolení nevydá.
Ale na druhou stranu-za optání nic nedáte.
V každém případě buď pojištění z odpovědnosti mot.voz. na traktor bez SPZ, nebo speciální pracovní stroj.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.166 (?), 17.2.2009 20:36
Pokud chcete používat malotraktor tovární výroby bez SPZ na silnici 2 a3 tř.měl by jste si vyřídit povolení o uděléní vyjímky.Vše popsáno v příspěvku ze dne 9.1.08 a 10.1.08 --TZ4K14 -provoz na veřejných komunikacích.
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.83 (?), 17.2.2009 21:45
Máte tam ty podmínky popsány podrobně, ale v případě individuálního dovozu stroje značky, která v ČR nemá zastoupení nebo do ČR daný model traktoru nikdy oficiálně nedovážela (Kubota, Iseki,Mitsubishi..) se legálně na silnici za současného stavu legislativy nikdy nedostanete!!!
K tomu povolení k zvláštnímu užívání silnic od Správy a údržby silnic (těm je to celkem fuk) a příslušného dopravního inspektorátu - musíte právě na tom dopravním inspektorátu předložit hlavně TECHNICKÉ OSVĚDČENÍ (výpis z technického osvědčení)!!! Bez něj by se s Vámi neměl příslušný úředník ani bavit, ať se budete pokoušet vyjednat trasu a dobu provozu pro traktor bez SPZ, nebo pro speciální pracovní stroj.
Pokud se to někomu přesto podaří, máte neuvěřitelné štěstí na úředníka a až dojde k nějaké nehodě, ve které se bude nějaký jouda podrobně šťourat, vezete se v tom i s příslušným dobrosrdečným úředníkem!!!
Technické osvědčení máte šanci legálně získat na VARI, TK-TZ apod.a cokoliv, co se dováželo oficiálně a dovozce ještě existuje, Jinak ne!
Osobně tentokrát souhlasím s panem tktz a 80.237.Platím povinné ručení na tzv.traktor bez SPZ(mám ŘP T),vozím s sebou řidičák a doklad od pojistky, tu lékárnu a trojúhelník rychle doplním . Jinak funkční osvětlení, blinkry,klakson, funkční brzdy, trojúhelník na vleku nebo neseném nářadí a pokud možno oranžový maják(ten nemám) a na pohled vynikající tech.stav by měly být samozřejmostí. Pak už jen oči na vrch hlavy a doufat, že případný policista při kontrole bude slušný chlap.
|
|
|
|
|
|
|
host - 3.83 (?), 17.2.2009 22:26
A nebo ta druhá zmíněná možnost-státní zkušebna na vlastní náklady.
S papírem z této zkušebny, že vozidlo splňuje technické podmínky pro provoz na komunikacích (2.a 3. třídy)...což bude za tučný peníz, pak můžete žádat SÚS, Policii ČR a Dopravní inspektorát o povolení k zvláštnímu užívání dané komunikace.
Čili reálné je to pouze u VARI nebo TK.. Tam je získání technického osvědčení reálné.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 18.2.2009 8:48
S tím majákem bych byl opatrný. Je vidět, že je to pro vás neznámá oblast. Je dobré prostudovat zákon, který o jeho užítí, instalaci a i legalizaci píše. Ono třeba blikající jedoucí popelářské auto není zrovna v souladu s tímto zákonem a průjezd jednosměrnou ulicí v protisměru už vůbec ne i když to asi vidíme dns a denně a nikdo to moc neřeší.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|