I toto je Mountfield



host - 67.201 (?)
19.2.2008 18:25

Moje přesná stížnost odeslaná na Mountfield v Olomouci

Dne 10.8.2006 jsem navštívil vaší prodejnu v Olomouci. Moje návštěva byla z důvodu drobné 10minutové opravy startování - jednalo se o výměnu startovací šnůry a pružiny. Tato oprava trvá zhruba pro vaše montéry 10-15minut. Že jste značková prodejna, tak mě překvapuje váš přístup ke klientům, byl jsem odmítnut k banální opravě na počkání, bylo mi nabídnuto oprava do 21dnů, to je v mé situaci nepřípustné.(mám pozemek 2000m2 a nesekání 4 dnů, už je problém). Zaráží mě, že taková velká firma nemá zabezpečený tento druh služeb. Tak jsem si zakoupil náhradní díl a opravím si to sám, ale počítejte s tím, že ztrácíte spoustu klientů, kteří nejste schopni uspokojit. K vaší prodejně to mám zhruba 20km a ztratil jsem 90minut svého drahocenného času na zmar. Další služby a nákupy nebudu u vaší firmy využívat.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 136.75 (?), 27.11.2011 1:49

Já jsem v roce 1994 koupil benzínovou sekačku na trávu v Mountfield. V té době měli jen velkosklady bez prodejních míst. Sekačka došla zásilkovou službou. Náhradní díly k sekačce - hlavně těsnění hlavy válců a drobnosti jsem objednával z centrálního skladu. Sekačka jde dodnes t. j. rok 2011 bez problémů. Jednou jsem musel vyměnit lanko plynu, co jsem si objednal a vyměnil si sám. Nyní po 17. letech už by patřilo vyměnit sekačku. Jsem zujímavý na Váš názor, zda se vyplatí znovu z Mounfield, nebo doporučujete jiného prodejce a značku?

                     
host - 12.170 (?), 28.11.2013 15:43

Souhlas. Podobná zkušenost. Sekačka u nich koupená vydržela jednu sezónu a odešlo spousta dílů, mimo jiné ložiska, spojka, atd. Oprava za několik tisíc - záruka neuznaná. Prý jsem jí přetěžoval. Arogantní chování. Jiné sekačky co mám, co jsem nekoupil v Mountfieldu, sekají roky bez údržby, bez oprav, bez problému i se slabším motorem...  Už nikdy Mountfield!!! Hlavně kvůli jejich chování, ten špatný produkt bych jim i odpustil, když byl s takovou velkou slevou z kola štěstí...(nebo to bylo kolo neštěstí, teď už nevím)..  

                     
host - 49.201 (?), 28.11.2013 17:31

no este ze mate pocit ze to bola zlava..kazdopadne ste ju nekupil lacnejsie ako sa inde v EU predava.

      
jalav - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 234.184 (?), 27.3.2009 9:47

To je to samé.Mám špatné zkušenosti ale nic od nich nemám.To je logika intelektuala.

      
host - 227.2 (?), 7.10.2012 13:59

Jsou tady diskuze na ruzna temata, tomu sedi tahle znacka, tomu nesedi.Tomu se tohle rozbilo, atd.Ale v jakem pomeru je ta spokojenost, ci nespokojenost uzivatelu.Ano, mam svoji velice spatnou zkusenost s vyrobkem koupenym, rekneme u Bedi.Muzete mi nekdo argumentovat vasi spokojenosti tam, ze jsem treba i zaujaty.Precetl jsem si tohle vlakno a vetsina prispevku si je podobnych, jak vejce vejci.Naprosta vetsina zde pisicich, vyjadrujici zkusenost s vyrobky Bedi je ve stejnem duchu, jak skoro nikde jinde, u zadne jine skutecne znacky.Tim se ma slova, zkusenost potvrzuje o to vice, pro mne samotneho.

      
host - 235.4 (?), 5.7.2014 20:25

Já se vůbec divím, že k těm šmejdům ještě někdo chodíAle když ony ty slevy a to kolo jsou tak lákavé a český človíček nemůže odolat při těch nádherných slevách a tak masírován v televizi Bédou Trávničkem vyrazí na nákupy.Já bych si u nich nekoupil ani násadu ke koštěti.No snad dostanou lidi rozum... doufejme.

      
host - 95.120 (?), 19.6.2017 8:04

Souhlasím s článkem-Moutfield mě velice zklamal a u reklamace byla obsluha spíše sprostá než ochotná.

         
TOMAS.51 - (1) - 209.247 (?), 29.6.2017 18:27

Má zkušenost s firmou Montfild je obdobná:

Dne 12.6.2017 jsem reklamoval sekačku-nestartuje. Dne 22.6.2017 jsem se ptal jak to vypadá s opravou a technik mi sdělil, že zatím sekačku nerozebrali, takže nic neví. Následující den mi oznámili, že 13.6. reklamaci zamítli, ačkoli nebyla rozebrána, to prostě hlava nebere. Záruka na 7 let je naprosto na nic, když prodejce nectí pravidla. Oznámil jsem prodejci písemně, že opravu za úhradu nechci a sekačku si odvezu, přesto mé rozhodnutí nerespektoval a následující týden ji opravil a požadoval úhradu! Proto jsem zrušil jakýkoli styk s touto firmou a chodím do jiného "nečínského" obchodu. A mám klid.

   
host - 67.201 (?), 19.2.2008 18:25

Moje přesná stížnost odeslaná na Mountfield v Olomouci

Dne 10.8.2006 jsem navštívil vaší prodejnu v Olomouci. Moje návštěva byla z důvodu drobné 10minutové opravy startování - jednalo se o výměnu startovací šnůry a pružiny. Tato oprava trvá zhruba pro vaše montéry 10-15minut. Že jste značková prodejna, tak mě překvapuje váš přístup ke klientům, byl jsem odmítnut k banální opravě na počkání, bylo mi nabídnuto oprava do 21dnů, to je v mé situaci nepřípustné.(mám pozemek 2000m2 a nesekání 4 dnů, už je problém). Zaráží mě, že taková velká firma nemá zabezpečený tento druh služeb. Tak jsem si zakoupil náhradní díl a opravím si to sám, ale počítejte s tím, že ztrácíte spoustu klientů, kteří nejste schopni uspokojit. K vaší prodejně to mám zhruba 20km a ztratil jsem 90minut svého drahocenného času na zmar. Další služby a nákupy nebudu u vaší firmy využívat.

      
host - 54.33 (?), 20.2.2008 20:19

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika