I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.9 (?) 18.1.2008 19:33
Vše je o lidech. Ti, kteří mají doma zahradu a využívají zahradní techniku se chovají jinak, než ti, kteří u firmy Mountfield "jenom" prodávají. Například v prodejně ve Strakonicích - prodej i servis jsem se vždy setkal s maximální ochotou a vstřícností.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 129.191 (?), 18.1.2008 20:28
To sú aj Čínania na trhovisku.
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 72.101 (?), 19.1.2008 11:25
Co se týká přístupu lidí u Mountfieldu, mám na to svůj názor. Pravdou ovšem je, že vše kolem mé reklamace se váže na prodejnu a servis v Třebíči, zde je obchodní manažer p.Chytka a mechanik p.Oravec. Za ostatní v krátkosti přístup p.Marka Filipovského, který se honosí titulem ředitel odboru servis. V jediném svém vyjádření ke znaleckému posudku mimo jiné uvedl: "konstatování znalce o důvodnosti zamítnutí reklamace, hodnocení okolnosti prodeje ani doporučení prodejci dle našeho názoru znalci v oboru strojírenství nepřísluší".Tento výrok si přečetl sám znalec (prof.RNDr.Miroslav Hrabovský, DrSc,Společná laboratoř optiky UP a FZÚ AV ČR) a ve své odpovědi se na adresu p.Filipovského vyjádřil velice nelichotivě. Část z této odpovědi: "pan ředitel odboru servis, který psal poslední stanovisko je zřejmě zcela odborně nekompetentní, takže nemá smysl se k jeho technickým výrokům vůbec vyjadřovat, dopis je mírně arogantní a vůči mé osobě zcela irelevantní. Pro vysvětlení uvádím, že znalec má právo a současně i povinost se vyjádřit ke všem záležitostem případu, které uzná za vhodné a související s posuzovaným případem a ze zákona v tom nesmí být omezován". Z další části dopisu vyplynulo, že i student střední průmyslové školy strojní má zřejmě větší přehled než ředitel odboru servis. Pokud mají řadoví zaměstnanci u Mountfieldu "takovouto oporu" v řediteli odboru servis nelze se divit jejich arogantnímu přístupu.....
|
|
|
|
|
|
|
host - 13.93 (?), 19.1.2008 23:45
S Mounfildem mám také svoje zkušenosti, těch špatných je více. Pokud koupíte a nepotřebujete servis, nevíte o čem je tato diskuse. Např v českém návodu k motoru bylo uvedeno: nepoužívat bezolovnatý benzín a v originál návodu (který byl přiložen) bylo : doporučujeme používat pouze bezolovnatý benzín. Když mně u zahradního traktoru po 2 měsících prasknul klínový řemen, (bylo na něm originální označení velikosti) koupil jsem náhradní v normální prodejně za cca 110 kč. Potom jsem se v servise dotazoval na cenu a v Mounfildu byl za cca 1300 Kč. U mnohých náhradních dílů (svíčky, filtry, těsnění aj.) mně přímo technik v servise doporučil si je koupit běžné prodejně auto-moto. S cenou "bezplatné" posezóní prohlídky kvůli platnosti záruky 7 let je to asi jako s naším bezplatným zdravotnictvím. Stručně: kdo máte moc peněz, kupujte levně u Moundilda. A tak bych mohl posat několik stran. Pavel
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.9 (?), 20.1.2008 14:49
S benzínem je to zajímavé. Když jsem v roce 1995 kupoval kultivátor MS 19, také jsem v originálním návodu k obluze z USA nalezl, že je možné používat pouze Natural. Při koupi (to ještě Mountfield) stroje nevozil až na dvůr, mi však prodejní technik poradil používat Special 91, tehdy ještě s přídavkem olova, nyní s aditivem. Pak jsem na jaře 1996 koupil sekačku Rasor 434 s motorem BS Classic 3,5 k, kdy jsem tak nějak automaticky používal benzín Special 91. Motor kultivátoru "šlape jako hodinky" a sekačka posekala cca 75000 m2. Na jaře 2006 jsem kupoval větší sekačku - model XS 55 MBS a jak servisní technik při předání "doma" tak návody doporučují používat Natural. Používám tedy Natural, avšak motor a jeho práci nechci hodnotit, neboť zatím sekačka posekala cca 45000 m2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 250.192 (?), 21.8.2011 22:18
Musím reagovat na ceny nd. v Mountfildu, například u travního traktoru se odporoučela hydroprevodovka a uvedený prodejce si ji ůčtoval otřesných 30 000,- ačkoli stojí poze 10 000, dále elektromagnetická spojka stojí u M 8000,- ale jinde ji lze pořídit za 3500,-. Sleva není zadarmo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.9 (?), 26.1.2008 10:49
Měl jsem na mysli ochotu a vštřícnost jak před pořízením výrobku, tak při objednávání náhradních dílů a řešení dotazů, které pomohly vyřešit drobnější problémy, kdy byl špatně sestaven z výroby oboustranný otočný pluh. nakonec byla domluva taková, že pokud nebudu s výrobkem spokojen, budou mi po uvedení do půdoního stavu (oprava laku) vráceny vložené prostředky. Nakonec jsem závěs rozebral, znovu sestavil a správně nastavitl polohu aretační matice a poté pluh oral ke spokonenosti jak z hlediska kvality práce, tak z hlediska možností nastavení a udržení pracovní hloubky. Toť vše k těm Číňanům ...
|
|
|
|
|
|
|
host - 226.13 (?), 3.12.2008 13:08
Já jsem se před asi třema lety stavil u Mounfieldu ve Starkonicích a byl jsem překvapen takovou "ochotou", že ačkoli jezdím okolo celkem dost často, raději se stavím a koupím v jiné prodejně Mountfielda někde v republice. Snad je to tam s obsluhou dnes již lepší, ale já na tuhle prodejnu zanevřel.
|
|
|
|
|
|
|
host - 198.226 (?), 8.4.2008 21:53
Souhlasím s Vámi, koupili jsme dva roky po sobě ponorné čerpadlo, strunovou sekačku a benzínovou sekačku.První dvě věci jsme používali zřídka, takže doposud jsme naměli problém, ALE ben.sekačka je dvakrát týdně v provozu a když se nám po 14 měsících přetrhla startovací šňůra, brali jsme to, neboť se prošoupala a oprava měla být do 200,-Kč, s čímš jsme souhlasili.Jaké bylo naše překvapení, když nám technik zdělil, že je přetočená spirála, prasklý kryt a že máme přivézt i sekačku, neboť v ní bude jádro pudla.Učinili jsme tak a druhý den jsme byli kontaktováni, ať si pro sekačku dojedem-oprava hotová.A nyní přišlo ROZČAROVÁNÍ.Oprava za 989,-Kč, záruka se na sekačku nevztahuje, rozbili jste si jí sami, protože byl obrácený nůž.Přitom jsme od koupi sekačky plnili jen olej a benzín.Takže 70 minut strávených v servisu bylo nanic, naše vítky zbytečné.Zaplatili jsme a 7 letá záruka je akorát na lapání zákazníků.Příště dám 200,- a opravu zařídí kamarád.Takhle se vydělává na lidech...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|