I toto je Mountfield
|
|
|
|
|
|
|
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář (18316) - 77.39 (?) 26.2.2008 20:57
Použijete-li-.li stejný selský rozum a vezmete si, že čínské tenisky jsou na trhu zhruba stejně dlouho, znamená to taky, že jsou kvalitní a 99% zákazníků je s nimi spokojeno?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 27.2.2008 10:28
Nejsem od konkurence Mountfieldu a ani pro nikoho takového nepracuji. Pouze zde sděluji své zkušenosti s prodejcem, když je možnost. Těch 99% spokojených zákazníků zajisté nebude pravdou.V dnešní době je totiž málo lidí, kteří budou ochotni přiznat že naletěli. Pak by šly ty procenta rapidně dolů. Pokud se týká nějaké serioznosti Mountfieldu, malý příklad. Mimo jiné mají nadále v nabídce čerpadla OSIP a to SG-800, AX-700, MCS-75. Návody k těmto čerpadlům jsou téměř shodné. Z 99% se shodují i s tím, který jsem já dostal k čerpadlu SPA 305. Získáním originálního návodu jsem zjistil, že české provedení není překlad ale je ůčelově vypracované. Pak jde samozřejmě většina problémů na vrub zákazníka, pro používání výrobku v rozporu s návodem k použití!! A rvát se budou do krve. Jen aby nemuseli opravovat nebo uznat reklamaci! Pkračuji úvahou. Koupím li v Itálii čerpadlo na čistou vodu za řekněme 500 kč, vyrobím návod, rázem je z něj kalovka za asi1700kč. Násobeno počtem prodejen a dobou prodeje...Nehledě na další sortiment. A naše stará, slepá a hluchá teta ČOI žije spokojeně dál z našich drobáků. Zdravim.
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 27.2.2008 13:58
Vaši reportáž jsem v televizi viděl. Toto čerpadlo mám také a jsem sním spokojen používám ho na čistou vodu a nenechávám ho trvale ponořené pokud ho déle nepoužívám jak mě prodejce informoval. Možná jste měl smůlu na špatně vyškoleného prodavače. Do návodu jsem koukal návod je univerzální pro více čerpadel a tam je napsáno že čerpadla SPA jsou na čistou a užitkovou vodu a čerpadla SPM na vodu znečištěnou. Návod je univerzální tak jestli jste si ho špatně nevzložil nebo nemáte náhodou návod k jinému podobnému čerpadlu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 27.2.2008 14:01
S tím souhlasím tenisky vyrobené v číně jsou kvalitní, prodávají je přece všechny značkové prodejny. Nebo TY chodíš bos???
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 29.2.2008 8:36
Bez jakekoliv ironie. Čerpadlo vám funguje takže jste nemusel u Mountfieldu projednávat opravu, reklamaci či jiné. To je jedna věc. Ať jsou zaměstnanci neznalí nebo naopak perfektně vyškoleni (k oblbování) je čistě intení záležitost firmy. Záleží pak na tom, jak si svůj přístup obhájí. To je za další. Abych jen tak neplácal do větru, navštívil jsem internetový obchod Mountfield. Čerpadlo SG- 800, které zmiňuji ve svém minulém příspěvku. Mountfield uvádí kalové, origo návod pouze znečištěnou vodu. Od toho, že cz návody jsou bláboly se pak vše odvíjí. Originální návod, kterým argumentuji vám rád poskytnu pokud máte zájem. Pak zjistíte z konkrétní tabulky, že ani jedno z 25 čerpadel které jsou zde uvedeny NENÍ určeno k čerpání kalové vody. Pouze čisté nebo znečištěné!! Voda čistá, znečištěná nebo kalová jsou zásadní pojmy. Také slovní obrat "nejsou určena k trvalému provozu" je všeobjímající a smyšlený. Originál takovéto omezení neuvádí. Pouze provoz mezi sepnutím a vypnutím plovákového spínače. Opravdu, máte-li zájem, nebo další čtenáři tohoto přispěvku poskytnu e-mailem tyto návody pro porovnání. Přidám i znalecký posudek na cz verzi. Udělejte si o Mountfieldu svůj obrázek. A jako poslední. Pokud jste reportáž Novy sledoval pozorně, určitě vám neunikla část se skrytou kamerou v prodejně v Třebíci. Jaké parametry či možnosti užití čerpadla prodavač uváděl?? Pokud si to přesně nevybavítte tak archiv TV Nova 6.1.2008.
Zdravím
|
|
|
|
|
|
|
host - 99.34 (?), 5.3.2008 16:52
Pokud je pravda, co uvádíte na těchto stránkách, prosím přidejte kontakt na Vás. Měl bych zájem z profesního hlediska. Díky
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 17.3.2008 5:48
Vzhledem k tomu, že se delší dobu nic nedělo, požádal jsem ČOI o informace. Kontrolní zjištění o plnění informačních povinností při prodeji čerpadla OSIP, typ SPA 305 bylo kvalifikováno jako porušení ustanovení § 10 odst. 5 zákona č. 634/ 1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Spočívalo v tom, že prodávající změnil údaj výrobce o způsobu jeho užití. Dne 14.1.2008 bylo vydáno rozhodnutí ve věci. Společnost Mountfield podala dne 31.1.2008 odvolání. Spis týkající se této věci byl předán odvolacímu orgánu, tj. ústřední ředitelce České obchodní inspekce. Tolik z dopisu. K dnešnímu dni tj. 17.3.2008 je to od odvolání Mountfieldu dalších 46 dní. Shrnu li to, reklamace probíhá od 20.11.2006 a šetření ČOI od 9.2.2007. Učebnicový návod pro podobně "seriozní" firmy a informace pro zákazníky Mountfieldu. A k poslednímu příspěvku kontaktní adresa SPA305@seznam.cz
Zdravím
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 61.118 (?), 8.4.2008 22:41
Pripojim take jednu zkusenost. Pred lety jsem si chtel koupit 4 taktni frezu Honda s gumovym snekem, ale bohuzel ji do CR nedovazeli. Tak jsem coby obchodnik zavetril, ze pak uz je to jedno co koupim a vletel do Mountfieldu pro frezu TORO Snow Comander (tak nejak se to jmenuje). Dostala mne 7 leta zaruka a 20 ltr benzinu na rok po dobu 7 let (celkem tedy 140ltr) A toho, ceho jsem se nejvice bal prislo po par hodinach pouzivani. Zadrela se. Takze jsem ji sel reklamovat a technik na mne zacal startovat, ze to ja, ze spatny benzin ve zlem pomeru atd. Chytam na prvni naslapnuti, coz se stalo i onehda a ja zacal. Neprejte si me slyset a videt. Kdyz zurim, tak vypadam fakt blbe. Nastesti mne zastavil muj znamy, ktery se najednou objevil ve dverich. Nevedel jsem, ze tam pracuje. Vse se najednou zacalo ubirat jinym smerem. Ze pry to prozkoumaji atd. Vzhledem k tomu, ze jsem v danem meste pomerne znamy a prisla pomoc v mem kamaradovi, tak zrejme sklopili oci a motor vymenili. Nebyt meho znameho a meho jmena, nevim jak by to dopadlo. Frezu musim vzdy na podzim privezt na kontrolu, abych dostal benzin a platila 7 leta zaruka, ale vzhledem k tomu, ze jsem jiz s fintami servisu obeznamen, hlasim uz ve dverich - nic nevymenovat a neopravovat! Vzdy by se totiz neco naslo... Poprve se mne zeptali, proc to tam tedy nosim a ja na to, ze musim, aby mi platila zaruka a dostal jsem benzin. Pry uz priste budou stacit jen papiry, takze uz chodim jen s papirama :-) Zaverem... Pozdeji pri vybirani traktoru jsem jasne vedel, ze ho tam nekoupim, ale sel jsem se i tak podivat a vyslechnout si rady. Musim priznat, ze jsem nabyl dojmu, ze oni opravdu "kvalite" tech vyrobku opravdu veri... nechce se mi verit, ze by tak dobre lhali... Na druhou stranu jsou ale veci, ktere jsem si tam, kdyz mne tlacil cas, koupil, napr. sekeru Fiskars. Super zjisteni bylo, ze Fiskars dava 10 let zaruku a Mountfield jen 2 roky :-)
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 11.4.2008 13:59
Pouze krátce k obeznámení prodavačů s kvalitou prodávaného zboží. Možnosti jsou dvě, buďto prodávají a nezajímají se, v tom případě jsou to podavači. Nebo druhá možnost, že o kvalitě zboží ví a dostali se neustálým lhaním zákazníkům do fáze kdy těmto lžím začínají sami věřit. Podle mě B je správně. A pro zákazníka pohroma.
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 14.4.2008 15:21
Dobrý den,
nevím jak u Vás, ale já dostala na sekerku a na hrabičky záruku 10 let (u Mountfielda).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|