I toto je Mountfield
|
|
|
|
host - 72.10 (?) 22.7.2008 11:46
Myslím že se v současné době vyplatí vše kupovat v zahraničí vzkledem k silné koruně. Já koupil Hq XP 372 v Rakousku za skvělou cenu a do dnes nemá jediný problém. Zahradní traktor jsem koupil v roce 2007 v Jičíně od AGS s Vanguardem 18 Ps a převodovkou Tuff Torq K62 také za dobrou cenu, ale to jsem váhal zda pro něj nejet do Německa, kde mi ho nabízeli podstatně levněji. V dnešní době by jasně zvítězil dovoz. Stačí kupovat osvědčenou kvalitu a pak není potřeba 7 let záruka.
Jirka
Mnichovice
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 201.178 (?), 25.5.2008 10:16
Asi se my češi necháme jednoduše napálit, Když to Mountfield zkoušel v Polsku tak to po roce rychle zabalil a prodělal.
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 25.5.2008 18:40
Nejen co se týká Mountfieldu, ale celkově nám čechům chybí razantnější jednání s nepoctivci a jinými. Jakési příslov říká, dokud bude mít Čech co ž..., bude držet hubu! Když to tedy jde v Polsku, proč by to nemohlo jít tady!
|
|
|
|
|
|
|
bunny - Zlatý Zahrádkář (813) - 176.123 (?), 21.6.2008 22:18
Petr B. - xxx.xxx.99.34 (20), 25.5.2008 18:40
ake razantnejsie jednanie by ste chceli? dovod preco sa vyrobky predavaju je zaruka, kazdy si povie, ved ked sa mi to pokazi, tak mi to zadarmo opravia, 7 rokov je dost, nevadi, ze to nemusi byt kvalitne, v pripade, ze sa to pokazi, tak to opravia... to ze to s tou opravou nie je take ako si kazdy mysli je druha vec... a tiez nie je dovod, aby s tym nieco robila vlada... firme sa dari, plati dane, statny rozpocet sa plni, o to ide... ani obchodna inspekcia s tym nic nenarobi... jedine zakaznici by s tym mohli nieco urobit, ak by tam nenakupovali, ale to je tiez nerealne... teda budte rad, ze vy tam nekupujete, precitajte si obcas prispevok nespokojneho zakaznika a bodka, tym to konci... ja si tu firmu vazim kvoli marketingu a reklame, je vela dobrych znaciek a nepredavaju sa tak ako by sa mohli, lebo maju neschopnych manazerov...
|
|
|
|
|
|
|
Petr B. - (31) - 99.34 (?), 28.6.2008 15:39
Nedivím se, že si vážíte reklamy a marketingu této firmy. I ve vašem příspěvku chybí slova slušnost, korektnost a zejména dodržování zákonů. Nesouhlasím však s tím, že by s tím nikdo nic nedělal.To, že ze sortimentu Mountfieldu zmizela téměř všechna čerpadla OSIP, něco málo naznačuje. Momentálně začaly převažovat výrobky od Gardeny. Tím chci říct, že pokud se ČOIka nepohne, poinformuji výrobce Gardena o přístupu prodejce Mountfield. A samozřejmě, to není jediný dodavatel. Mountfield, je pořád jenom prodejce.Pokud se týká stížnosti na práci (zejména rychlosti) ČOI, kterou jsem adresoval Ministerstvu obchodu a průmyslu jako zřizovateli ČOI, byla vyřízena po česku. Předali ji k prošetření na ČOI!?!? V tom s vámi souhlasím. Není zájem. No, uvidíme.
|
|
|
|
|
|
|
host - 5.39 (?), 22.7.2008 0:34
Mounfileld už nikdy více. Veškeré techniky, kterou jsem u tohoto hanebného a prolhaného prodejce za léta nakoupil jsem se zbavil za zlomek její původní ceny a zakoupil jsem profesionální vybavení a k mému úžasu i za stejné peníze. Nebudu zminovat značku abych nebyl nařčen z vlastní reklamy. Neni problém špičkovou techniku zakoupit za stejné peníze, zvláště když prodejci sdělíte své zkušenosti s Mountfieldem, s radostí vám poskytne slevu. Tým odborníků Mountfield složený z převážné většiny z absolventů zvláštních učebních oborů, lakýrníků a zedníků, kteří nebyli schopni se uživit ve svém oboru vám s radostí prodá cokoli. Problém nastává při první reklamaci, nebo servisu.Tam potom přichází na řadu trapné jednání kdy z vás doslova a do písmene udělají tupce který neumí zacházet s jejich citlivou technikou.Motorová pila za patnácttisíc korun po roce přestala pracovat, používána pouze párkrát. Předběžná cena opravy deset tisíc, záruka nelze uplatnit, opravu jsem odmítl, pilu mi nevrátili. Zahradní traktor, moje noční můra, každý rok byl odvezen na jarní prohlídku "zdarma", pokaždé jsem čekal dva až tři měsíce na opravu a platil přes deset tisíc, vždy se nějaká závada objevila. Traktor po opravě vždy vydržel tak měsíc než se objevila další závada, na kterou se záruka samozřejmě nevztahuje a pořád dokola a to se všim. Když jsem si spočítal ty neskutečný peníze o který mě ty podvodníci každoročně připravujou tak mi došla trpělivost. Mohl jsem v pohodě zaplatit firmu, která by se mi o zahradu starala a ještě bych spoustu peněz ušetřil, nebo zakoupit techniku jinou. Jelikož mě práce na zahradě opravdu naplnuje, zakoupil jsem techniku jinou. Používám jí už druhou sezonu a opravdu platim akorát za benzin.Fakt Mountfield jsou ty nejhorší zkušenosti v mém životě. Jarda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.10 (?), 22.7.2008 11:46
Myslím že se v současné době vyplatí vše kupovat v zahraničí vzkledem k silné koruně. Já koupil Hq XP 372 v Rakousku za skvělou cenu a do dnes nemá jediný problém. Zahradní traktor jsem koupil v roce 2007 v Jičíně od AGS s Vanguardem 18 Ps a převodovkou Tuff Torq K62 také za dobrou cenu, ale to jsem váhal zda pro něj nejet do Německa, kde mi ho nabízeli podstatně levněji. V dnešní době by jasně zvítězil dovoz. Stačí kupovat osvědčenou kvalitu a pak není potřeba 7 let záruka.
Jirka
Mnichovice
|
|
|
|
|
|
|
host - 111.44 (?), 22.7.2008 12:04
Připojím svoji zkušenost s M při výběru křovinořezu(v Třebíči). Od M máme bubnovou sekačku a pilu. S pilou r.v. 2004 zatím žádný problém nebyl takže jsem celkem spokojen. Ale s bubnovkou už to bylo horší asi po dvou neúspěšných servisech kdy se závada opět objevila jsem si provedl malou generálku sám a od té doby funguje(spotřební věci-vzduchový filtr, olej kupuji levněji jinde). Výběr křovinořezu jsem začal opět u M ale po konzultaci s prodejci kdy prakticky platí jen 2 roky záruka je 7 roků pouze marketing. Nakonec jsem zakoupil křovinořez od jednoho menšího prodejce známé švédské značky za cenu nižší(když srovnám jen výkon motoru) než u M. Za tuto cenu mám profesionální stroj tak věřím že budu spokojený a do M už nemusím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 5.49 (?), 22.7.2008 23:31
Ještě něco k bazénu. Na jaře jsem si nechal odborníky z Mounfieldu připravit bazén na sezonu. Přijeli dva technici a dali se do práce. Jeden se posadil na lavičku a začal kouřit, druhý měl dlouhý tel. hovor. Po nějakém čase mi začali stahovat plachtu, to jim trvalo tak hodinu a ještě mi při tom stačili zničit skimer. Další dlouhý čas strávili připojovánim hadic na pískovou filtraci. Fakt jsem se bavil tím jak jsou ničemný. Úsměv na tváři mi zmizel v té chvíli kdy mi pánové předložili účet na tři tisíce, oni totiž pracujou na hodinovku... Po stížnostech u jejich nadřízenýho jsem se dozvěděl že jsou nový a že se to teprve učí. Tedy jejich odvedená práce je připojení filtrace a stažení plachty, nic víc ani dopuštění vody nebo kontola kvality vody, no fakt síla. Pánové mě ještě na rozloučenou ujistili, že mi udělali super cenu, že akorát jedou od starší pani, která to měla ještě o petset dražší, a že na to prý taky koukala divně... Jarda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|