I toto je Mountfield
|
|
 |
 |
host - 105.235 (?) 27.4.2009 21:07
Pan technik asi hledal nějakou záminku, jak to svést na "vinu obsluhy" - určitě na to mají školení. A nejen u Mountfieldu. Vždycky je to o lidech a jejich přístupu, až potom o firemní strategii - aspoň takové zkušenosti mám já.
Rovnou se přiznám, od M. (Česká Lípa) mám nějakou tu zahradní techniku (bo sleva, ne? ), ale kupoval jsem už s tím, že rozhodně NEBUDU chodit do M. na servis. Bez ohledu na to, jak se mi vedoucí prodejny snažil "vymýt mozek" perfektně naučenýma a podanýma PR řečma (všímli jste si někdo toho, že to vlastně recitují, jako básničku?), náležitě proloženýma tím, jak on nebo kolega má a jak je to, či ono skvělé. To, co bych zaplatil navíc oproti odpovídající (=normální) ceně, nebýt mé šťastné ruky na kole štěstí, lze považovat za předplatné servisních prací na 7 let dopředu. S technikou jako takovou zatím nemám problémy, čas ukáže, jestli jsem to nezakřikl.
Panu Petrovi držím palec, jsem zvědav, jak nakonec pochodí - já cosi před pár lety v podobném duchu řešil s pojišťovnou, nakonec jsem to, pro nedostatek času a prostředků na právníky, vzdal.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 6.51 (?), 26.4.2009 21:22
Moje osobní zkušenost - M nikdy více. Před lety jsem se nechal zlákat a koupil filtraci k bazénu (bazén naštěstí ne). Druhým rokem používání se začaly doslova rozpadat všechny umělohmotné části. Reakce prodavače na reklamaci "Přineste vadný díl a my ho pošleme na posouzení, bude to trvat asi dva měsíce". Vzhledem ke krátké letní sezóně je to velmi "seriózní přístup". Přistoupil jsem tedy k defenzivě a protože je pro mě vzácný jak čas tak i peníze, rozhodl jsem se za prvé u M už nic nekupovat a za druhé postupně na filtraci vyměňovat všechno od M za kvalitní díly. Filtraci mám asi 5 let. Co jsem vyměnil funguje k plné spokojenosti a z původní filtrace už mi zůstala pouze nádoba na písek s ventilem. Když jsem zjišťoval, jaké jsou zkušenosti jiných lidí s výrobky od M, pěkně jsem si sám sobě vynadal. Tolik negativních zkušeností se hned tak nevidí. Nejviditelnější je to u motorových pil - hrůza. Když si představím jiné firmy a jejich počet prodejů motorových pil (u M je to dozajista okrajová záležitost), tak je s podivem, že tato firma ještě u nás existuje.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 217.154 (?), 27.4.2009 8:32
Já myslel, že reklamace se vyřizují do 30ti dnů.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 90.168 (?), 27.4.2009 9:30
jj, lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů, po uplynutí této doby máte nárok na vrácení peněz. Takže žádné "Přijďte si za dva měsíce" - pokud vám tohle řeknou, tak zahoďte ohledy k chudákovi obchodníkovi a za měsíc si zajděte pro peníze... Gl.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 111.132 (?), 27.4.2009 8:33
Není ze zákona lhůta na vyřízení reklamace 1 měsíc?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 141.153 (?), 27.4.2009 12:42
Omlouvám se, zapoměl jsem dodat že prodavač jim řekl že nestíhají jelikož mají přes 60 sekaček na opravu...
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.235 (?), 27.4.2009 21:07
Pan technik asi hledal nějakou záminku, jak to svést na "vinu obsluhy" - určitě na to mají školení. A nejen u Mountfieldu. Vždycky je to o lidech a jejich přístupu, až potom o firemní strategii - aspoň takové zkušenosti mám já.
Rovnou se přiznám, od M. (Česká Lípa) mám nějakou tu zahradní techniku (bo sleva, ne? ), ale kupoval jsem už s tím, že rozhodně NEBUDU chodit do M. na servis. Bez ohledu na to, jak se mi vedoucí prodejny snažil "vymýt mozek" perfektně naučenýma a podanýma PR řečma (všímli jste si někdo toho, že to vlastně recitují, jako básničku?), náležitě proloženýma tím, jak on nebo kolega má a jak je to, či ono skvělé. To, co bych zaplatil navíc oproti odpovídající (=normální) ceně, nebýt mé šťastné ruky na kole štěstí, lze považovat za předplatné servisních prací na 7 let dopředu. S technikou jako takovou zatím nemám problémy, čas ukáže, jestli jsem to nezakřikl.
Panu Petrovi držím palec, jsem zvědav, jak nakonec pochodí - já cosi před pár lety v podobném duchu řešil s pojišťovnou, nakonec jsem to, pro nedostatek času a prostředků na právníky, vzdal.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 99.34 (?), 3.5.2009 11:17
Zdravím.
Tak po 28 měsících tahanic s M. mám svoje peníze, uhrazeny veškeré náklady a zkušenost k NEZAPLACENÍ!! A jinak, pan obchodní manažer Chytka, prodejna v Třebíči, považuje klamání spotřebitele podvodným návodem a tahanice okolo "také za reklamu". (Uštěpačná poznámka při předávání peněz.) Myslím si, že k tomu není třeba nic dodávat. Uvidíme co na to řekne pan generální. Na NOVĚ snad budou mít zájem o dotočení k původní reportáži a předpokládám že ani bulvár nepohrdne. Reklama je reklama, jsem pro.
S pozdravem
Petr B.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|