I toto je Mountfield



host - 141.153 (?)
27.4.2009 8:16

V pátek v Teplicích v M.Přijeli starší manželé že jim nejde 3 dny stará sekačka.Prodejce řekl nechte to tady a do 2měsíců Vám dáme vedět.Vedle stojící zákazník se lidí zastal a pustil se do prodavače at to vyzkouší.Po menší výměně názorů prodavač vyndal rozpadlou svíčku dal novou a jelo to.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 6.51 (?), 26.4.2009 21:22

Moje osobní zkušenost - M nikdy více. Před lety jsem se nechal zlákat a koupil filtraci k bazénu (bazén naštěstí ne). Druhým rokem používání se začaly doslova rozpadat všechny umělohmotné části. Reakce prodavače na reklamaci "Přineste vadný díl a my ho pošleme na posouzení, bude to trvat asi dva měsíce". Vzhledem ke krátké letní sezóně je to velmi "seriózní přístup". Přistoupil jsem tedy k defenzivě a protože je pro mě vzácný jak čas tak i peníze, rozhodl jsem se za prvé u M už nic nekupovat a za druhé postupně na filtraci vyměňovat všechno od M za kvalitní díly. Filtraci mám asi 5 let. Co jsem vyměnil funguje k plné spokojenosti a z původní filtrace už mi zůstala pouze nádoba na písek s ventilem. Když jsem zjišťoval, jaké jsou zkušenosti jiných lidí s výrobky od M, pěkně jsem si sám sobě vynadal. Tolik negativních zkušeností se hned tak nevidí. Nejviditelnější je to u motorových pil - hrůza. Když si představím jiné firmy a jejich počet prodejů motorových pil (u M je to dozajista okrajová záležitost), tak je s podivem, že tato firma ještě u nás existuje.

                     
host - 141.153 (?), 27.4.2009 8:16

V pátek v Teplicích v M.Přijeli starší manželé že jim nejde 3 dny stará sekačka.Prodejce řekl nechte to tady a do 2měsíců Vám dáme vedět.Vedle stojící zákazník se lidí zastal a pustil se do prodavače at to vyzkouší.Po menší výměně názorů prodavač vyndal rozpadlou svíčku dal novou a jelo to.

                     
host - 217.154 (?), 27.4.2009 8:32

Já myslel, že reklamace se vyřizují do 30ti dnů.

                     
host - 90.168 (?), 27.4.2009 9:30

jj, lhůta k vyřízení reklamace je 30 dnů, po uplynutí této doby máte nárok na vrácení peněz. Takže žádné "Přijďte si za dva měsíce" - pokud vám tohle řeknou, tak zahoďte ohledy k chudákovi obchodníkovi a za měsíc si zajděte pro peníze...   Gl.

                     
host - 111.132 (?), 27.4.2009 8:33

Není ze zákona lhůta na vyřízení reklamace 1 měsíc?

                     
host - 141.153 (?), 27.4.2009 12:42

Omlouvám se, zapoměl jsem dodat že prodavač jim řekl že nestíhají jelikož mají přes 60 sekaček na opravu...

                     
host - 217.154 (?), 27.4.2009 13:02

To není problém zákazníka.  

                     
babča - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (247) - 44.120 (?), 27.4.2009 15:12

Taky jsme koupili u Mountfieldu sekačku vloni na podzim už po sezoně.Letos po prvním nastartování manžel zjistli že má nízké otáčky a střílí do výfuku.Tak jsme jí jeli reklamovat.Technik nejdřív sekačku naklopil aby se podíval zespodu a pak nám řekl, že je ve filtru olej, že jsme jí museli naklápět.Jediný kdo sekačku naklápěl byl on.Filtr vyčistil a sekačku nastartoval.Chvíli jí poslouchal a nakonec si jí tam nechal.Oprava prý hned tak nebude, že je sezona a mají toho hodně.Tráva roste jak zběsilá, tak nevím co si s ní pak počnem.Že by jsme si pořídili ovečky?

                     
host - 105.235 (?), 27.4.2009 21:07

Pan technik asi hledal nějakou záminku, jak to svést na "vinu obsluhy" - určitě na to mají školení. A nejen u Mountfieldu. Vždycky je to o lidech a jejich přístupu, až potom o firemní strategii - aspoň takové zkušenosti mám já.

Rovnou se přiznám, od M. (Česká Lípa) mám nějakou tu zahradní techniku (bo sleva, ne? ), ale kupoval jsem už s tím, že rozhodně NEBUDU chodit do M. na servis. Bez ohledu na to, jak se mi vedoucí prodejny snažil "vymýt mozek" perfektně naučenýma a podanýma PR řečma (všímli jste si někdo toho, že to vlastně recitují, jako básničku?), náležitě proloženýma tím, jak on nebo kolega má a jak je to, či ono skvělé. To, co bych zaplatil navíc oproti odpovídající (=normální) ceně, nebýt mé šťastné ruky na kole štěstí, lze považovat za předplatné servisních prací na 7 let dopředu. S technikou jako takovou zatím nemám problémy, čas ukáže, jestli jsem to nezakřikl.

Panu Petrovi držím palec, jsem zvědav, jak nakonec pochodí - já cosi před pár lety v podobném duchu řešil s pojišťovnou, nakonec jsem to, pro nedostatek času a prostředků na právníky, vzdal.

                     
host - 99.34 (?), 3.5.2009 11:17

Zdravím.

Tak po 28 měsících tahanic s M. mám svoje peníze, uhrazeny veškeré náklady a zkušenost k NEZAPLACENÍ!! A jinak, pan obchodní manažer Chytka, prodejna v Třebíči, považuje klamání spotřebitele podvodným návodem a tahanice okolo "také za reklamu". (Uštěpačná poznámka při předávání peněz.) Myslím si, že k tomu není třeba nic dodávat. Uvidíme co na to řekne pan generální. Na NOVĚ snad budou mít zájem o dotočení k původní reportáži a předpokládám že ani bulvár nepohrdne. Reklama je reklama, jsem pro.

S pozdravem

Petr B.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika