Honda Vs. Briggs&Stratton
|
|
|
|
host - 106.125 (?) 14.7.2014 10:24
Připojím i mojí reakci, možná již zbytečnou ale přece. Zhruba 8 let vlastním sekačku Honda s 4,5 koňmi. Nikdy se mi nestalo, že by nechytla, nebo byl jiný problém. Každý rok vyměním olej a filtr, nůž brousím pravidelně. Co ta se nadřela, to není možný..., ještě krom preventivně svíčky jsem nic neměnil. Ale o co mi jde. Neuvěřitelné bláboly o kvalitě benzínu. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych měl problém s kvalitou, naliju a jedu. Přes zimu i když tam mám starý, chytne na jaře na zátah a nepoznám nic. Doliji nový a jede se dál... Nechápu tu paniku...
A ještě jednu věc si neodpustím dodat: bydlím v zástavbě rodinných domů, jeden vedle druhého, sekáme tu rotačními+ strunovými všichni. Ale když vidím, jaký mají ostatní problémy se startováním, jak studeného tak teplého motoru s bs, tecumseh a já nevím, čím ještě, jaký to dělá oproti Hodně hluk, to bych se šel zahrabat s takovými stroji, bez urážky... A o kvalitě stabilních otáček ani nemluvím, když ji dám na volnoběh, tak o ní "skoro" nevím, na rozdíl od sousedů, kterým se houpou v jakém koliv režimu jak na houpačce. Děsivé... Pro starého motoráře hrozný poslech.
Tak to asi tak ve zkratce :-)
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 106.125 (?), 14.7.2014 10:24
Připojím i mojí reakci, možná již zbytečnou ale přece. Zhruba 8 let vlastním sekačku Honda s 4,5 koňmi. Nikdy se mi nestalo, že by nechytla, nebo byl jiný problém. Každý rok vyměním olej a filtr, nůž brousím pravidelně. Co ta se nadřela, to není možný..., ještě krom preventivně svíčky jsem nic neměnil. Ale o co mi jde. Neuvěřitelné bláboly o kvalitě benzínu. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych měl problém s kvalitou, naliju a jedu. Přes zimu i když tam mám starý, chytne na jaře na zátah a nepoznám nic. Doliji nový a jede se dál... Nechápu tu paniku...
A ještě jednu věc si neodpustím dodat: bydlím v zástavbě rodinných domů, jeden vedle druhého, sekáme tu rotačními+ strunovými všichni. Ale když vidím, jaký mají ostatní problémy se startováním, jak studeného tak teplého motoru s bs, tecumseh a já nevím, čím ještě, jaký to dělá oproti Hodně hluk, to bych se šel zahrabat s takovými stroji, bez urážky... A o kvalitě stabilních otáček ani nemluvím, když ji dám na volnoběh, tak o ní "skoro" nevím, na rozdíl od sousedů, kterým se houpou v jakém koliv režimu jak na houpačce. Děsivé... Pro starého motoráře hrozný poslech.
Tak to asi tak ve zkratce :-)
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 14.7.2014 10:53
Hondááá je špica pro motoráře, ostatní jsou rádi, že se točí nůž.
|
|
|
|
|
|
|
Standam - Stříbrný Zahrádkář (471) - 136.63 (?), 14.7.2014 13:48
Zdravím, máte pravdu v tom, že náročnost motoru na kvalitu benzínu není o nic horší než u jiných motorů. Co se týká regulace otáček v porovnání s jinými výrobci, tak je třeba porovnávat způsob regulace. Laciné BS mají jednoduchý regulátor, který vyhodnocuje veličinu tlaku vzduchu od chladícího ventilátoru. Nelze proto srovnávat s Hondou, která má wattův odstředivý regulátor přímo v motoru. Srovnávat lze BS vyšší třídy a tam bych těžko určil vítěze, jeden OHV, druý OHC, první ozubené rozvody, druhý titěrný ozubený řemen. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 14.7.2014 14:12
No jo, ale většina srovnává podle toho, že jim jejich B&S SV nějak jede na olej bez výměn o kultivovaném chodu a nízkých emisích Hondy nemají páru a už vůbec ne o odstředivém regulátoru. Přesto srovnávají nesrovnatelné.
|
|
|
|
|
|
|
host - 106.125 (?), 14.7.2014 14:29
Ale co mě opravdu těší, je taková základní věc: i když má odmákáno stovky hodin, vždy za tepla chytne na jedno otočení motoru, tzn zhruba do půlky šňůry - když vidím souseda, jak s tím za tepla zápasí, je mi ho upřímně líto (ale nevím přesně co má, nějakej Mountfield, druhý Oleo mac obě letos nové). A se spotřebou jsem navýsost spokojen, zahrada cca 1000m2, většinou jednou týdně a to ani nádrž nespotřebuji, odhaduji tak litr +- což mi přijde fajn.
Nechci nikoho odrazovat od jiných značek, to rozhodně ne, ale já osobně bych měl normálně strach si něco jiného koupit, když už jde o vyšší částku. BS jsem měl v kultivátoru 4,5hp, ale cirka po 10letech provozu, postupně začal být hlučný, kouřil strašně, až se začal přidírat. Tak jsem koupil čínskou repliku za 2500,- a ta jede div se jak z praku, krásně chytá, nekouří, tišší a pocitově jasně silnější. Takže moji důvěru moc BS nemá...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 14.7.2014 16:00
Na vrtění nožem B&S, Tekumseh stačí, větší zátěže už ukazují rozdíl, Hondááá.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 14.7.2014 21:17
O můj rozhled se nebojte, mám obavy o Váš rozhled, když chcete srovnávát 160 ccm s vyšším obsahem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 59.66 (?), 14.7.2014 21:28
Před 20 cetima rokama měla honda ohv motor na malo mechanizaci dloho nic briks s sv hovk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|