Honda Vs. Briggs&Stratton
|
|
|
|
host - 224.63 (?) 18.2.2012 22:24
Bohužial páni, asi vás sklamem, ale BS Intek Pro nemá tlakové mazáni, ale "len" tlakovu filtraciu oleja cez olejovy filter. Mám tento motor (Intek Pro OHV 6,5 hp) doma, pouzivam ho uz 6 rokov na malotraktore, sekacke, rotavátore, cize dostáva zabrať ale ide, maká, plní to čo sa od neho očakáva. Spotreba benzínu pri kosení (sečení) na plný plyn je cca 1,6 litru naturalu za hodinu. Z Hondou nemám žiadne skúsenosti, preto neporovnávam.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.2 (?), 7.5.2008 20:54
Také opravuji sekačky, Honda a Briggs jsou rozdáíl jako auta Honda a Ford. Honda nedělá tolik modelů a nedělá užitková auta. Ale obě značky umí, Z oprav mám lepší zkušenost s Briggsem. Honda nemá rozvod SV stará konstrukce, ale dobrá pro sekačku stačí. Rozdíl OHV a OHC už nevnímám, mnohem zajimavější je kroutící moment (ten má Intek 190 lepší) a cena, potom asi co se mi víc líbí. Briggs myslím největší výrobce sekačkových motorů a rozhodně do servisu přijde nejvíce oprav Briggsů. Zadřené motory jsou vždy, když nemají olej. Někdo neví, že olej během provozu ubývá a zjistí to, když motor přestne mazat a nejede. Takže se nebojte, jen hlídejte olej a také filtraci vzduchu (prach je vlastně brusivo). Sekám na horách na svahu na kterém je potíž udržet sekačku ve směru vrstevnice a neuklouznout a žádné potíže. Sekačku mám 53 cm s pojezdem, ročně tak 6-8x sekám a žádné potíže nemám, přitom sekačka s Intekem je z roku 2001 když byl úplná novinka. Honza
|
|
|
|
|
|
|
host - 76.106 (?), 8.5.2008 19:56
Píšete že Brigss 190 má větší kroutící moment ale porovnám li jej s tím co se uvádí v papírech tak Honda 190 jej převyšuje. Sháním motor do mulčovače a byl jsem rozhodnutý pro Hondu ovšem Vaším tvrzením jste mne zase uvedl v pochybnosti..
|
|
|
|
|
|
|
host - 129.187 (?), 19.2.2012 22:03
Briggs je jedním z mnoha výrobců motorů do malé mechanizace. A je také jedním z nejlepších, jeho motory jsou konstrukčně jednoduché a přitom spolehlivé se solidní životností. Není důvod o Briggsu mluvit jako o horším než Honda. Honda má u nás poněkud zvláštní postavení, protože po revoluci byli tyto motory uvedeny na náš trh s výbornou reklamou a profitují z toho i nyní.
V některých zemích jsou na tom podobně motory KOHLER, SUBARU ROBIN nebo KAWASAKY, popřípadě jiné značky. Moje jednoduchá rada při výběru motoru je následující. Staří dědci říkali, že obsah ničím nenahradíš, proto vybírejte motor s větším objemem, další zvýhodňující znak je rozvod OHV nebo OHC (poznáte podle nápisu na víku ventilů, staré motory Briggs mající rozvod SV mají černou žebrovanou hlavu válců). No a k tomu mazání snad jediné. Olej dávejte ten co předepisuje výrobce. Mnoho lidí si myslelo, že se syntetickým olejem udělají motoru dobře, ale bohužel ne. Ty to motory jsou svým provozem poněkud specifické a podle toho jim taky chutná olej. Důležitější je, aby ho bylo předepsané množství a byl včas měněn.
|
|
|
|
|
|
|
host - 159.35 (?), 17.11.2013 10:09
Moja reč, vystihol si to perfektne. Čo sa týka k diskusii, prikláňam sa k brigsovi, nakoľko má tlakové mazanie a filter oleja. Nezabudnite, že traktorček pri oraní sa pri hĺbke orby 19 cm, nakláňa 20stupňov. Inak na kosačke, ktorá kosí na rovine je to jedno.
|
|
|
|
|
|
|
host - 210.114 (?), 22.3.2012 0:36
Osobně jsem měĺ sekačku od HQ s motorem honda, sekačka v příšerné kvalitě, ale se skvělým motorem-snadné startování, nízká spotřeba, kultivovaný chod.Do roka jsem se ji zbavil a jdu už jen po motoru honda, jen s tím, že jsem se poučil, že otor je sice srdce.ale není to všechno.Letos mám spadeno na stigu s hondou 190ccm asi za čtrnáctku, což je přijatelné, už jsem ji prolezl a kvali mě uspokojila, mají ji i s briksem a prodejce me jen utvrdil jen v tom, co jsem už věděl.Honda lepší, pocitově tišší, ale nemá ráda nekvalitní benzín.
|
|
|
|
|
|
|
host - 43.161 (?), 22.3.2012 18:17
Se vším v předcházejícim příspěvku souhlasím. Já mám stejný motor v sekačce HONDA HRX 537 HXEA a je to naprostá špička.
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.63 (?), 18.2.2012 22:24
Bohužial páni, asi vás sklamem, ale BS Intek Pro nemá tlakové mazáni, ale "len" tlakovu filtraciu oleja cez olejovy filter. Mám tento motor (Intek Pro OHV 6,5 hp) doma, pouzivam ho uz 6 rokov na malotraktore, sekacke, rotavátore, cize dostáva zabrať ale ide, maká, plní to čo sa od neho očakáva. Spotreba benzínu pri kosení (sečení) na plný plyn je cca 1,6 litru naturalu za hodinu. Z Hondou nemám žiadne skúsenosti, preto neporovnávam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 211.170 (?), 29.11.2013 18:20
Já jsem volil B&S z toho důvodu, že americký Ebay.com je plný dílů na tyto americké motory, takže tam bude možné ještě po letech sehnat každé perko.
Petr Filipi
|
|
|
|
|
|
|
host - 141.6 (?), 7.12.2013 11:29
Dobrý den, mám jak motor BS intek pro 6,5 HP, tak honda 190 GSV 6,5 HP. Oba jsou to výkonné a spolehlivé motory, se žádným neuděláte chybu. BS motor mám asi 15 let v kultivátoru mountfield MS 06, je naorosto bezproblémový, chytá hned, stejně tak po zimě a naolejování válce po pár zataženích, neměl sem s ním za ty léta jediný problé, přitom sem před zimou dřív nevyčerpal úplně všechen benzín hadičkou - určitě zústal nějaký v karburátoru, zjara sem dolil čerstvý a zase šel, na palivo není asi nijak háklivý. Jelikož potřebuji ale hlavně rotavátor, tak sem letos na jaře koupil vari s tou hondou. Tam je podstatně výkonnější - těžší a robustnější - rotavátor - ale pozor - rád se zahrabává - proto nutné podle mých zkušeností mít co největší záběr.. Motor jde skvěle, startování bezproblémů, jen podle dotazů na stránkách vari - víc lidí- bude asi háklivější na benzín - karburátor se nějak poničí, pak nutno čistit ultrazvukem nebo dokonce nový karburátor - ale radili, jak z toho ven - při odstavení stroje zavřít palivový kohout a benzín z karburátoru zcela vyjet. Pak že to údajně nehrozí, tak to tak dělám a doufám, že to bude vpořádku. Takže bych se nebál ani jednoho motoru, jsou oba výborné.
|
|
|
|
|
|
|
host - 141.6 (?), 7.12.2013 11:34
Ještě sem zapomněl - motor honda 190 gsv když rotavátoruju, pole má mírný svah, tak dost často dochází benzín - přitom v nádrži je určitě víc než polovina a už začíná motor vynechávat a po chvíli se zastaví - doleju a zase vpořádku, tedy jen malá nepříjemnost. Zdraví Mitiska Třebíč
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|