Honda Vs. Briggs&Stratton
|
|
|
|
|
|
|
host - 175.210 (?) 25.6.2017 7:18
Uvědomte si pár věcí. Nelze vyrobit motor na dané palivo, aby odvedl výkon větší, než se do něj naleje v podobě benzínu. Jedovatou slinu neplivejte na brixsy, ale na toho co je nechává v provozu, protože ti chudáci mají svoje za sebou a potřebovali by již do brixnebe, aby nepálili motorový olej. Nakonec, co vám brání v tom, abyste nevymyslel, něco nového k pohonu zahradní techniky. Co tak dovést k zdárnému konci vývoj motoru na vodu, při jeho provozování, by vám z výfuku jen ukapávala voda, takže byste zároveň s kultivací, poskytl rostlinkám trochu vody. Ale má to jeden háček, musel byste zároveň vymyslet taková maziva, která by odolávala tlakům, teplotám a tření, v minimálním množství pro celou dobu jeho používání.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 212.195 (?), 23.6.2007 21:42
Konstrukčně tenhle motor spadá do 30 let minulého století.
|
|
|
|
|
|
|
host - 22.2 (?), 1.7.2007 18:55
Dobrý den snese BS nebo Honda sečení na svahu?
Děkuji za info M M
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 22.2 (?), 1.7.2007 19:07
Jedná se asi o 150 m na 20 svahu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388), 1.7.2007 20:46
Po vrstevnici, nebo do svahu je možnost ohrožení motoru menší. Ze svahu se olej dostává ve větší míře do prostoru hlavy válce a dochází k proniknutí do spalovacího prostoru také kolem vedení ventilů a nedokonalým setřením se stěn válce, protože se tlačí za pístem - proti poloze na rovině. Čím je motor starší, opotřebovanější, tím je tento stav znatelnější. Při spalování oleje dochází mimo nepříjemného zápachu také ke tvorbě karbonů, a to na pístu, ve spalovací komoře(někdy je to znatelné zmenšení spalovacího prostoru). Tímto jsou ohroženy ventily, které se mohou přidřít, sedla a hlavy ventilů nemají těsnost - snížení výkonu.Dále je část karbonů vyplachována zpět do olejového systému a dochází ke snížení kvality oleje v motoru. Proto je nutné se takovým situacím pokud možno vyhýbat a motor nevystavovat takovému provozu.Motory, které nemají tlakové mazání jsou mazány olejovou mlhou a rozstřikem (toto zajišťují pohyblivé díly v motoru) a kanálky(zajištěno pohybem pístu - tlaky v klik. skříni) , které přivádějí olej k hlavě válce. Proto teoreticky vzato motor by se již nedokázal mazat, jak by někde přestal tento systém fungovat - regulátor otáček na suchu:)), soukolí a kanálky taktéž, kde je tato hranice jsem zatím nezjistil - svahy nad 25° - 30° krátkodobě nevadí. Při údržbě je v návodech doporučováno nenaklánět sekačku - motor na stranu svíčky - dopředu - i když je to za klidu, motor neběží, kdo to vyzkoušel, pokud prováděl něco déle objevil se modrý kouř po startu, někdy je nutno vyčistit svíčku a protočit motor.Při sečení do kopce je možnost stavu, že dochází jakoby benzín, hlavně na starších typech motorů - resp. nádrží to dělá problém - toto je jednoduché - dotankovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 158.2 (?), 27.4.2015 12:58
Dobrý den, mám sekačku Hondu a mám problém se startováním. Odvezli jsme ji k prodejci, na první škubnutí chytla. Přijeli jsme domů, nechce naskočit. Sekačka, přestože je nová, vyměnili jsme svíčku, očistili, kontakt je, benzín nový, nechce startovat, pokud je studená. Jakmile jednou nastartujete, celý den už není problém. Ale následující týden nejde opět nastartovat. Můžete mi prosím někdo poradit? Máte nějaké zkušenosti? Děkuji J.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|