Pozrite sa prosím do schémy SV rozvodu.Potom možno prídete na to že spodný ventil nijak nesúvisí z hlavou valca.
A upilujeme pomaly /zdôrazňujem pomaly/ až kým nedosiahneme požadovanú hodnotu.No a musí ten ventil ísť v nastavení ktoré sme mu dali a to z jednoduchého dôvodu.Ventil nevie zmeniť pevné nastavenie až pokiaľ sa znova časom nevyklepe v sedle ventilov.Ten čas sa merá v tomto prípade v rokoch.
Trvá to +- hodinu a nijaké špeciálne náradie nepotrebujeme. Pravda je aj to že to robíme možno tak 5x do roka.
Celá táto debata okolo nastavenia vetilov na sv motoroch sa rozprúdila len kôli tomu že tu nejaký "odborník" neodporúča SV motory lebo sa podľa neho nedajú na nich nastaviť ventily.Snažil som sa len napísať že tieto ventily sa nastaviť dajú a aj sa nastavujú.Nie síce často ale stáva sa to