Máte pravdu v tom, že se pryskyřice a lepivé úsady ze vzduchu nevytvoří. Tyto úsady se vytvářejí působením vzdušného kyslíku na palivo v poloprázdné nádrži. Ropa vydržela bez těchto sajrajtů miliony let, ale nenažraní palivoví lobisti způsobují tyto problémy!!! Když bude čistý benzín, bez podělaných biosložek, tak problémy s pryskyřnatýma usazeninama pominou. Biolobisti by měli na své triko palivo obohacovat také o složky, které těmto nežádoucím pochodům budou bránit!!!
Na takové problémy s odvětráním a dýcháním klikové skříně by Honda nedoporučovala stabilizátor. Zalepená tryska je barvy žlutohnědé. Hlavní je, že by příčina problémů byla u všech stejná a všem by dýchání do sání dělalo problémy. Je spousta motorů, které jedou bez problémů. Rozdíl je v použitém benzínu, době odstavení a uskladnění motorů.
V záruce do karburátoru nezasahujte. Bez servisu se obejdete, když dáte do nádrže stabilizátor a necháte motor tak 5 minut běžet na volnoběh a necháte den působit. Problém nemusí být vysloveně ve starém benzínu, třeba nemáte jen správně seřízený karburátor -volnoběh a bohatost směsi.
Máte pravdu v tom, že se pryskyřice a lepivé úsady ze vzduchu nevytvoří. Tyto úsady se vytvářejí působením vzdušného kyslíku na palivo v poloprázdné nádrži. Ropa vydržela bez těchto sajrajtů miliony let, ale nenažraní palivoví lobisti způsobují tyto problémy!!! Když bude čistý benzín, bez podělaných biosložek, tak problémy s pryskyřnatýma usazeninama pominou. Biolobisti by měli na své triko palivo obohacovat také o složky, které těmto nežádoucím pochodům budou bránit!!!
Že by Velfobin rorpouštěl pryskyřnaté usazeniny??!!, když je jen na poutání vody obsažené v palivu!! Nedržel bych se štamprlat - jedině když by obsahovaly Becherovku -, ale návodu!!!